helo!
komplett sferát bontasz? nekem az eleje kéne. pontosaban az első futómű: villa, kerék, teló stb.kérlek írd le hogy mennyi darabonként (kerékre tárcsa nem kell, se gumi). illetve hogy mennyi összessen.
üdv,
Barnabás
havlikb@hotmail.com
hát ha azóta csinállja,akkor szertem nem jó gyertyát vettél bele.Nézd megmhogy az előzőnek mi volt a száma,és ugyan olyat vegyél.A sport gyertyát nem mindegyik szreti.
Üdv: Polli
Van még valami a Malagutimmal,ha kb 15 km ert megyek vele és hazaérek olyan mintha kimenne az erő belőle,tökig huzom a gázt és nem tud kimenni alolam,de ha hagyom menjen hosszuba jol megy és gyorsul,ha hagyom pihenni megint olyan ereje van,hogy nem tudom tökig huzni mert kifut alolam,ezt azota csinálja ahogy uj gyertyát cseréltem,lehet valami más is vagy a gyertya határoz?
Köszi a hozzászolást,megoldottam a problémát nem kellett cinezni,a gázbowden 2 részből áll nem is tudtam idáig a markolatból indul és az első kerék mögötti részen van egy toldó ami oszt megy a karbira evel a másikkal nem kellett foglakoznom,kaptam ehez hasonlo kábelt az egyik vége le volt öntve ami alul ment a toldóba,a másik végére adtak egy réz darabkát amit ráfüztem a kábelre és addig állitottam amekora volt az eredetinek a hossza itt belecsavartam egy csvart ami megszoritotta és a töbletet levágta.kicsit kellett csiszolni hogy jobban találjon vissza az eredeti helyre,de jó lett .
Szia!
Az az igazság,hogy én nem vagyok híve az un"sufnyi tuningolásnak".Ha csinálom,akkor már nem sajnálom azt a pénzt,amiből normálisan meg lehetne csinálni,de nem toom,hogy menyire jó minőségű a házi cinezés...
Amúg azt nézd meg,hogy csak kifordúlt a gázkarból,vagy szét is marta esetleg a stift helyét!mert ha szét,akkor valószínűnek tartom,hogy újj gázkar is kellhet.
A másik vége a porlasztóban lévő elektromos szivatóba megy,amit egy csillag csavarhúzóval tudsz leszedni,de onnan,hogy hogy tudod cserélni,azt nem tudom.A visszarakásnál,viszont figyellj,mert a szivató perselyében van egy stift...Én arra nem figyeltem egyszer
Remélem tudtam segíteni valamiben!
Üdv:Polli
Köszi a választ,hát tudom volt már abban részem leszedni az idomot,a másik probléma a bowden ezt direkt méretre lehet kapni vagy huzzak csak ujat bele de mi a helyzet a végeivel a karbiban meg a markolaton ezt cinezzem le vagy nem lesz tartos,eredeti lenne a jobb megoldás?
Szia!
először is leszeded a fejidom allján lévő csavarokat,majd az eleje pattintós módszerrel van rögzítve,ezt én egy csavarhúzó segítségével szoktam megoldani.Leszeded az elekronika kapcsolólat,és beföd a bovdent.Szerintem érdemes melegebb időben csinálni,mert akkor a fejidom nehezebben törik.
Üdv: Polli
Megint egy probléma,kiszakadt a gáz bovden a markolatbol,mi a teendő le kell szerelnem az egész kormány kapcsolo elektronikát is és pedig akkor le kell vegyem az idomot,hogy hozzaférjek,Malaguti f12-ről van szó,ha valaki tapasztalt ebben kérem irja meg,vagy szerelőhöz kell vinnem.
Mivel a betűk különböznek,rádiót zavarhatja.Ezt szard le. Viszont ha 70-es esetleg a masina,és ki is van használva,a 7-es hőértékű nagyon extrém esetben elcseppenhet.Ha 50-es,sztem ez soha nem fog előfordulni.Persze nem fizetem ki ha mégis...
Szervusztok márkatársak!
Szeretném megtudni Tőletek ,hogy Giannelli Silencer's sportkipu- ban van-e folytás, és ha van hol van benne?Mielőtt szétszedném teljesen jó lenne tudni.Azért gondolom , hogy talán van benne ,mert nem nagyon akar 80-nál többet menni a gépezet, pedig megtehetné Várom kimerítő szakvéleményeteket.Előre is kösz!
Nem tudom ,hogy mennyiért mert még azt sem tudom,hogy mit adok bele és egyáltalán melyikkel fogok foglalkozni.Mindkettő vízhűtéses,adhatom mellé a hűtőt.
Az egyik egy felújított 70es(de az is lehet ,hogy 80as) pollini tuning blokk,tavaly a felújításért 84ezer forintot hagytam a Táborinál(ők a környéken a legprofibbak).Kb. 1000km-t mentem vele.Ebben a kuplung kezdett el csúszni.Amiért leraktam a motort a karbi szarakodása,folyamatosan felakad az úszó és az állítócsavar sem az igazi.Valószínűleg kell ez a két alkatrész a másik blokkból.Ezt inkább megtartanám,úgyse nagyon fizeti ki senki a felét sem.
A másik blokk még motorban van,egy újabb típusú automata olajzású széria.Motorhibás:henger,dugó,tengely.50cm3 motor.
Majd meglátom mi kell aztán ha érdekel megegyezünk.
Tiszteletem
még annyi a kérdésem .
A motorblokkot menyiért adja el ?
Ha üzemképtelen mi a baja , mi hiányzik róla ?
Tudna róla képet küldeni, ?
Köszönöm : Hajdu István
Tiszteletem
Köszönöm a válaszát nagyon jó lesz ugy is 2 hét múlva . Mindenképen érdekel a motor blokk is és az idomok is nem
baj ha javitásra szorulnak minden féle képen érdekel
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem a gyertyáról lenne szó,a malaguti f12 ben kicseréletem a gyertyát de BR8HS helyett BP7HS-et kaptam,vagyis azt mondta a szaki hogy ez is ugyanolyan jó,vane valiknek véleménye,azt vettem észre hogy a rádiot zavarja a motor eddig nem zavarta.
Heló,köszi a válaszod,van benne valami amit mondasz (írsz),akkor a meghajtót valamikor lecserélem és majd kiderül,hogy megoldódott e a probléma.
üdv : DaveRX
Utánvéttel tudsz küldeni?
Köszi.