Sziasztok! Őket én is tudom ajánlani! Nekem az 1000-es szervizt csinálták a motoromon, és nagyon lelkiismeretesen dolgoznak.
Elötte időpontot kell kérni.
Akkor nyissuk a sort.
Mármint szerviz témában.
scooter.hu kft Bp IX kerület.
Nálam egyértelműen pozitív. Az okokat visszaolvasva meg lehet találni. De ez az én véleményem, nem tudom, másnak milyenek a tapasztalatai...
na szóvan ez a csövecske! Essős időben való motorozás,vagy motormosás utáni,a légszűrőházban esetlegesen felgyülemlett folyadékot ereszti le a dugót kihuzva.
Igen Pápa a vétel helye,de ezüst metál volt.
Nekem sokkal jobban tetszik ezt az R dizajn. Ezért is nyomtam át ilyenre! Én néztem 300r-t élőben,igazából csak a fejidomot kellene átcserélni ,és uaz a gép! megkockáztatom,h a csavar helyek is stimmelnek! na meg ugye e 300 as moci optimálisabb az 500 nál,erőben-fogyasztásban is ott van! Én azért vettem a 250 es kategóriát mert nekem az az optimális! fogysztás.... sokat városozom majd vele.
Most lapoztam vissza.
Gratulálok az XCITING projekthez.
Valóban nem szép, gyönyörű.
Ha jól memorizálok ez a gép származik Pápáról, csak akkor még acélkék volt. Én is nézegettem, de vártam, hogy jobban tudjak alkudni.
Horvátországban láttam élőben, fehérben 1 300Ri-t, az tényleg etalon. Ha már úton, véleményt ne fojtsd magadba.
A BW a szép emlék, a People 125S a szép jelen.
A drága a ma reggeli elcsúszást egész halk recsegéssel, némi szemrehányással eltűrte. A szomszéd akkor jött haza, képzelem miket gondolt. Tréning ruciban, basebol sapiban ökörködik a nem komplett szomszéd. Hát igen, nem ismeri ezt az érzést, de valszeg igaza is van.
Ma már nem bírtam tovább - biztosan megértitek - süt a napocska, egyebek, vén fejjel, ki KELLET mennem robogni egy kicsit. Egy elcsúszással megúsztam, szokás szerint, havon, jégen mindig a hátsó akar előre menni.
Amiért írok, látom másnak is vannak elvonási tünetei.
Balifon! Ha van rá módod 125- ben gondolkodj, bár az 50ccm-nek is meg van a varázsa, de használati értékben a 125 optimális. Ha mégis 50 akkor - elfogultként - a BW az egyik legjobb, hanem a legjobb, szinte minden tekintetben.
Ha van valakinek tapasztalata vagy véleménye 125ccm esetén pl. Naraku vagy Malossi Performance Maxi Speed variátorszett (Kymco 125-200 cc)
beépítési tapasztalatról, kérem ne fojtsa magába. Bár valószínű, hogy több országúti használatra a 250 - re váltás az ideális.
Széles utat, gyors tavaszt mindenkinek.
na fasz a ez a aluhoz való hütőfolyadék..! Pont ezzel frissítettem a fel a rendszert,s kb fél litert bele raktam! de ezeknek alu hűtőlye van! akkor nem rakhatom bele a másik fajtát,akkor az marja szét az aluhűtőt! Nem?
Műszaki paraméterek itt!
ez 2005 ös motor! 2006 tól a kormányony van a tükör!
Hozzáteszem ez a megoldás nekem jobban tetszik-nekem is ez van! sokkal ütősebben néz ki a gép! De a lényeg h ez 2005 ös!
Amire NAGYON kell figyelni: Csak az ELŐÍRT gyújtó gyertya alkalmazható bele oka: nem mindegy hogy beépített zavarszűrős vagy a nélküli van előírva a beépített gyújtó elektronika miatt továbbá a fagyálló folyadéknak is meg kell felelnie a gyári előírásoknak is mert a nem megfelelő folyadék alkalmazása rongálja a hűtő rendszer komponenseit akár dugulást vagy adott esetben belső nem javítható károsodást is okozhat ezt a hibát sokan elkövetik mert vesznek bele alu rendszerbe való fagyállót de az nem biztos hogy kompatibilis a motoroknál előszeretettel alkalmazott magnézium alkatrészekkel mert azt nagyon meg tudja marni kívülről semmi nem látszik de a belseje az totálkáros ezek apró dolgok de lényegesen befolyásolják a motor élettartalmát. Ramy kolléga tud ebben segíteni neki megvannak a szükséges műszaki paraméterek .
Szia hát lelkierő az kell hozzá robogók alapvető tulajdonsága hogy a sok műanyag lebontása nagyon sok időt és pontos precíz munkát igényel maga a hiba kijavítása ahhoz képest bakfitty mikor pályafutásom során először szedtem szét egy robogót csontra és megnéztem hogy mi maradt hát őszintén megmondom RÖHÖGŐ görcsöt kaptam a maradék láttán egy kis vas egy kis aluminíum és sok-sok műanyag Viszont pont ez ami miatt szeretem ezeket a motorokat mert az egyszerű átlag polgár is könnyen kezeli. Nekem szerelőként eléggé megnehezíti az életemet a sok burkolat ami helyenként elég nehéz leszedni a bonyolult forma terv miatt de ennek ellenére én szeretem őket szerelni.
Egyébként a fejidomot leveszed,nem nagy meló kb 15 csavar! fényszóróval kombletten jön le. a müszerfal,indítórész-hez nem kell hozzányulnod! na az fejidomalatt van egy beöntő részközépen lámpa teteje magasságban,mint az autóknál. sapka leteker megnézed,h tele van é folyadékkat!(ha tele van jól hangzik) ha nincs akkor termosztát hibád lehet,mert akkor a kiegyenlítő tartyájodból ami a taposó ball oldali rész alatt van,nem biztos,h bejut a folyadék.((Az h látszik ,h van benne nem biztos,))ne a látható vonalakra hagyatkozz,hanem vedd le a taposó gumit,tekerd ki 1 db csavart,utána kupakot le nézz bele a tartályba!
(jártam ugy,h a vonalat néztem elhittem,h tele van,még szinte lötyögött is,s közben full üres volt a cucc)) Indítsd be a verdát,hagyd alapjáraton,s amikor üzemi hőn van nézd meg,h mozog é a tartályban a folyadék! gyertya előírtat,hézag-kábelek.....
az nem annyira jó,ha nem az előírt gyertyát raktad bele! hézagot beálítottad a gyertyán? gyertya kábel+ pipa jó állapotban van?
Mikori az xciting 500? karbis vagy i-s?
Elötte időpontot kell kérni.