Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Őket én is tudom ajánlani! Nekem az 1000-es szervizt csinálták a motoromon, és nagyon lelkiismeretesen dolgoznak.
Elötte időpontot kell kérni.
Rendben! :-)
Ha kész lesz a gép, egy élőben való megtekintést alkalom adtán megejtenék...
Akkor nyissuk a sort.
Mármint szerviz témában.
scooter.hu kft Bp IX kerület.
Nálam egyértelműen pozitív. Az okokat visszaolvasva meg lehet találni. De ez az én véleményem, nem tudom, másnak milyenek a tapasztalatai...
Leléptem ha megjövök jelentkezek.
Hali!

Na most CR8E gyertyát vettem, tehát akkor a belevalót.

Jövő hét végén talán be is rakom, meg megnézem a hűtőfolyadékot.

Van egy hátsó doboztartóm is, melyet még az ősszel vettem, azt is fel kéne raknom. Úgy nézem a pálcák a rugó felső felfogatásához mennek.

Lehet kéne egy szerelőt keresnem, aki átnézi teljesen?

Csak hát a szerelés izgalma...
na szóvan ez a csövecske! Essős időben való motorozás,vagy motormosás utáni,a légszűrőházban esetlegesen felgyülemlett folyadékot ereszti le a dugót kihuzva.
na ez csövecske mi a bánat?
na nézzétek ottan van az a sityak a fejidom alatt!

ott lehet megnézni,h valóban fel van é töltve a rendszer!
ha nincs tele,kupak le töltöget,motor járat(igy kijönnek a bubik) addig mig full tele nincs.
Igen Pápa a vétel helye,de ezüst metál volt.
Nekem sokkal jobban tetszik ezt az R dizajn. Ezért is nyomtam át ilyenre! Én néztem 300r-t élőben,igazából csak a fejidomot kellene átcserélni ,és uaz a gép! megkockáztatom,h a csavar helyek is stimmelnek! na meg ugye e 300 as moci optimálisabb az 500 nál,erőben-fogyasztásban is ott van! Én azért vettem a 250 es kategóriát mert nekem az az optimális! fogysztás.... sokat városozom majd vele.
Most lapoztam vissza.
Gratulálok az XCITING projekthez.
Valóban nem szép, gyönyörű.
Ha jól memorizálok ez a gép származik Pápáról, csak akkor még acélkék volt. Én is nézegettem, de vártam, hogy jobban tudjak alkudni.
Horvátországban láttam élőben, fehérben 1 300Ri-t, az tényleg etalon. Ha már úton, véleményt ne fojtsd magadba.
Még szerencse,h nem te reccsentél!
Kitartás mindjárt itt a tél vége!
A BW a szép emlék, a People 125S a szép jelen.
A drága a ma reggeli elcsúszást egész halk recsegéssel, némi szemrehányással eltűrte. A szomszéd akkor jött haza, képzelem miket gondolt. Tréning ruciban, basebol sapiban ökörködik a nem komplett szomszéd. Hát igen, nem ismeri ezt az érzést, de valszeg igaza is van.
Rezóó!

Nekem a 250 nél Note-6 ot ír! Az melyiknek minősül?

Másik képen a Xciting 500 gyertya paraméterek cr8-e kell,06-07 mm hézag!
melyik a te mocid? Nekem a B&W tetszik naon! Szerintem is 50 esben az a leg!
Üdv!

Ma már nem bírtam tovább - biztosan megértitek - süt a napocska, egyebek, vén fejjel, ki KELLET mennem robogni egy kicsit. Egy elcsúszással megúsztam, szokás szerint, havon, jégen mindig a hátsó akar előre menni.
Amiért írok, látom másnak is vannak elvonási tünetei.
Balifon! Ha van rá módod 125- ben gondolkodj, bár az 50ccm-nek is meg van a varázsa, de használati értékben a 125 optimális. Ha mégis 50 akkor - elfogultként - a BW az egyik legjobb, hanem a legjobb, szinte minden tekintetben.
Ha van valakinek tapasztalata vagy véleménye 125ccm esetén pl. Naraku vagy Malossi Performance Maxi Speed variátorszett (Kymco 125-200 cc)
beépítési tapasztalatról, kérem ne fojtsa magába. Bár valószínű, hogy több országúti használatra a 250 - re váltás az ideális.
Széles utat, gyors tavaszt mindenkinek.
na fasz a ez a aluhoz való hütőfolyadék..! Pont ezzel frissítettem a fel a rendszert,s kb fél litert bele raktam! de ezeknek alu hűtőlye van! akkor nem rakhatom bele a másik fajtát,akkor az marja szét az aluhűtőt! Nem?
Műszaki paraméterek itt!

http://www.scribd.com/doc/1324...

De van még a google-ban PDF letölthető is!
ez 2005 ös motor! 2006 tól a kormányony van a tükör!
Hozzáteszem ez a megoldás nekem jobban tetszik-nekem is ez van! sokkal ütősebben néz ki a gép! De a lényeg h ez 2005 ös!
Amire NAGYON kell figyelni: Csak az ELŐÍRT gyújtó gyertya alkalmazható bele oka: nem mindegy hogy beépített zavarszűrős vagy a nélküli van előírva a beépített gyújtó elektronika miatt továbbá a fagyálló folyadéknak is meg kell felelnie a gyári előírásoknak is mert a nem megfelelő folyadék alkalmazása rongálja a hűtő rendszer komponenseit akár dugulást vagy adott esetben belső nem javítható károsodást is okozhat ezt a hibát sokan elkövetik mert vesznek bele alu rendszerbe való fagyállót de az nem biztos hogy kompatibilis a motoroknál előszeretettel alkalmazott magnézium alkatrészekkel mert azt nagyon meg tudja marni kívülről semmi nem látszik de a belseje az totálkáros ezek apró dolgok de lényegesen befolyásolják a motor élettartalmát. Ramy kolléga tud ebben segíteni neki megvannak a szükséges műszaki paraméterek .
Szia hát lelkierő az kell hozzá robogók alapvető tulajdonsága hogy a sok műanyag lebontása nagyon sok időt és pontos precíz munkát igényel maga a hiba kijavítása ahhoz képest bakfitty mikor pályafutásom során először szedtem szét egy robogót csontra és megnéztem hogy mi maradt hát őszintén megmondom RÖHÖGŐ görcsöt kaptam a maradék láttán egy kis vas egy kis aluminíum és sok-sok műanyag Viszont pont ez ami miatt szeretem ezeket a motorokat mert az egyszerű átlag polgár is könnyen kezeli. Nekem szerelőként eléggé megnehezíti az életemet a sok burkolat ami helyenként elég nehéz leszedni a bonyolult forma terv miatt de ennek ellenére én szeretem őket szerelni.
Köszi!

Akkor nincs más hátra bontani kell.
Egyébként vettem új pipát és kábelt is, csak még nem volt lelkierőm nekiállni:)

Fix a visszapillantó.
Jaahh bocs 2006! Ok az még karbis! Hol vannak a visszapillantói? Fix a fejidomon,avagy a kormányon?
Akkor amiket írtunk! :-)
Egyébként a fejidomot leveszed,nem nagy meló kb 15 csavar! fényszóróval kombletten jön le. a müszerfal,indítórész-hez nem kell hozzányulnod! na az fejidomalatt van egy beöntő részközépen lámpa teteje magasságban,mint az autóknál. sapka leteker megnézed,h tele van é folyadékkat!(ha tele van jól hangzik) ha nincs akkor termosztát hibád lehet,mert akkor a kiegyenlítő tartyájodból ami a taposó ball oldali rész alatt van,nem biztos,h bejut a folyadék.((Az h látszik ,h van benne nem biztos,))ne a látható vonalakra hagyatkozz,hanem vedd le a taposó gumit,tekerd ki 1 db csavart,utána kupakot le nézz bele a tartályba!
(jártam ugy,h a vonalat néztem elhittem,h tele van,még szinte lötyögött is,s közben full üres volt a cucc)) Indítsd be a verdát,hagyd alapjáraton,s amikor üzemi hőn van nézd meg,h mozog é a tartályban a folyadék! gyertya előírtat,hézag-kábelek.....
az nem annyira jó,ha nem az előírt gyertyát raktad bele! hézagot beálítottad a gyertyán? gyertya kábel+ pipa jó állapotban van?
Mikori az xciting 500? karbis vagy i-s?
Akkor pedig le kell bontani és neki kell állni egy alapos átvizsgálásnak