Jó estét mindenkinek! Nem költözöm pestre! mert nem tudom eladni a lakást (devecser) a praxis műveléséhez pedig szükség lenne egy műhelyre ugye de az pénzbe kerül
Látom a többiektől már megkaptad a megfelelő instrukciókat, hallgass rájuk. A B&W a legerősebb motorral szerelt a Kymco robogók közül és ráadásul vízhűtéses, fordulatszám kijelző is van amit a többiről lespóroltak sajnos. A yariátor megfelelő hangolásához elengedhetetlen.
Nekem Ő csinált amikor megtörtem a robogót, megadtam a pontos méreteket, színeket és korrekt módon megkaptam. Levélként postázta, nem kellett előre fizetni csak később feladni a pénzt. Ezeket a fotókat is küld el a méretek megadásával. http://www.motormatricak.hu/#/...
Köszi a jó tanácsokat! Ilyen kellene mindíg mert jogosak a hozászolásaid! Namost a motort addig nem veszem meg míg nem próbálom ki! És ha kényelmetlen és kicsi nem veszem meg! Nem 40 el akarok menni vele,csal anyi a megengedett! de attol meg hidd el nem 40 fogok menni vele! sisak meg zárt lesz mert bárkit kérdeztem mindenki azt javasolja!
És köszi,hogy nem hurrogtál le és normálisan leírtad a véleményed és tanácsodat.
Amit most írok le, azzal nem bántani akarlak, csupán azért koptatom a klaviatúrát, mert remélem, hogy segítek vele!
Tehát... Az utóbbi néhány hozzászólásodból számomra az jött le, hogy meg akarsz venni egy olyan motort, amiről már a vásárlás pillanatában tudod, hogy számodra kényelmetlen, nehezen irányítható, és innentől balesetveszélyes lesz. Ha ugyanis egy motor kényelmetlen, vagy nehezen irányítható (10 cm a térd és a kormány között), akkor ezek képesek elvonni a vezető figyelmét és a motorozást balesetveszélyessé teszik. Az, hogy már most tudod, hogy csak max 40 km/h-val fogsz menni, az számodra sajnos közvetlen életveszélyt jelent. A motoros balesetek túlnyomó többsége ugyanis nem a motoros hibája, hanem abból adódik, hogy az autósok letolják a motort, amiért az nem tudja felvenni a forgalom ritmusát. Kikanyarodnak elé, ráhúzzák a kormányt, stb. Erről láthatsz elég videót akár ezen a honlapon is! Tehát ha csak 40-el tudsz menni, az számodra veszélyes!
A másik, ami említésre méltó, az a sisak. Ismert dolog, hogy ha robogót, vagy nagyrobogót vezetsz, akkor a bukások általában pofára eséssel végződnek. Ha choppert, sportmotort, túrát, stb., akkor a becsapódás általában a sisak oldalát, vagy hátulját érik. Ez azért ban, mert amikor a tudat eljut oda, hogy mindenképpen esés lesz a vége, akkor előjön az életösztön és az agy a testnek menekülési parancsot ad. Egy sportmotoron nincs mit tenni, esni fogsz, általában oldalra. A robogón viszont át tudod még dobni a lábad a nyereg és a kormány között, így az esés arccal előre történik. Vagyis ha nyitott a sisakod, akkor garantált a sérülés. Azt se felejtsd el, hogy egy esésnél a fejed átlagosan háromszor-négyszer csapódik a betonhoz, nem csak egyszer. Ha ehhez hozzáadjuk a te magasságodat, akkor az erőkar elvéből kiindulva neked nagyot fog csattanni az arcod a betonon. Tehát lehet, hogy jobb lenne, ha a sisakvásárlást átgondolnád még egyszer!
Szerintem legalábbis!
ugy van! van olyan hely,csak én még nem találtam meg! Pedíg anno voltam kb 10 motor szervízesnél! Akkora fa..ságokat mondott mind,h ...
DE EZ NEM ÁLTALÁNOS! Mindenki -ill én a saját tapasztalatát írja le!
jaa van egy jó szerelő! Ugy híják rezonator!
Nem kifogásokat várunk tőled, hanem tetteket! Oldd meg és gyere Pest közelébe, mert itt kell egy értelmes szerelő!
Na kíváncsi vok! Holnap válaszol azt mondta az ipse!
Köszi!
Pontosan már nem emlékszem de nem volt valami nagy összeg. Ebből csináltattam kettő darabot, olyan lett mint a gyári.
Küldöm nekik az emailt paraméterekkel,s kiderül!
Árakra vagyok kíváncsi . Tied drága volt?
Köszi!
Megtaláltam neked a megfelelő sisakot
Látom a többiektől már megkaptad a megfelelő instrukciókat, hallgass rájuk. A B&W a legerősebb motorral szerelt a Kymco robogók közül és ráadásul vízhűtéses, fordulatszám kijelző is van amit a többiről lespóroltak sajnos. A yariátor megfelelő hangolásához elengedhetetlen.
Nekem Ő csinált amikor megtörtem a robogót, megadtam a pontos méreteket, színeket és korrekt módon megkaptam. Levélként postázta, nem kellett előre fizetni csak később feladni a pénzt. Ezeket a fotókat is küld el a méretek megadásával.
http://www.motormatricak.hu/#/...
És köszi,hogy nem hurrogtál le és normálisan leírtad a véleményed és tanácsodat.
Amit most írok le, azzal nem bántani akarlak, csupán azért koptatom a klaviatúrát, mert remélem, hogy segítek vele!
Tehát... Az utóbbi néhány hozzászólásodból számomra az jött le, hogy meg akarsz venni egy olyan motort, amiről már a vásárlás pillanatában tudod, hogy számodra kényelmetlen, nehezen irányítható, és innentől balesetveszélyes lesz. Ha ugyanis egy motor kényelmetlen, vagy nehezen irányítható (10 cm a térd és a kormány között), akkor ezek képesek elvonni a vezető figyelmét és a motorozást balesetveszélyessé teszik. Az, hogy már most tudod, hogy csak max 40 km/h-val fogsz menni, az számodra sajnos közvetlen életveszélyt jelent. A motoros balesetek túlnyomó többsége ugyanis nem a motoros hibája, hanem abból adódik, hogy az autósok letolják a motort, amiért az nem tudja felvenni a forgalom ritmusát. Kikanyarodnak elé, ráhúzzák a kormányt, stb. Erről láthatsz elég videót akár ezen a honlapon is! Tehát ha csak 40-el tudsz menni, az számodra veszélyes!
A másik, ami említésre méltó, az a sisak. Ismert dolog, hogy ha robogót, vagy nagyrobogót vezetsz, akkor a bukások általában pofára eséssel végződnek. Ha choppert, sportmotort, túrát, stb., akkor a becsapódás általában a sisak oldalát, vagy hátulját érik. Ez azért ban, mert amikor a tudat eljut oda, hogy mindenképpen esés lesz a vége, akkor előjön az életösztön és az agy a testnek menekülési parancsot ad. Egy sportmotoron nincs mit tenni, esni fogsz, általában oldalra. A robogón viszont át tudod még dobni a lábad a nyereg és a kormány között, így az esés arccal előre történik. Vagyis ha nyitott a sisakod, akkor garantált a sérülés. Azt se felejtsd el, hogy egy esésnél a fejed átlagosan háromszor-négyszer csapódik a betonhoz, nem csak egyszer. Ha ehhez hozzáadjuk a te magasságodat, akkor az erőkar elvéből kiindulva neked nagyot fog csattanni az arcod a betonon. Tehát lehet, hogy jobb lenne, ha a sisakvásárlást átgondolnád még egyszer!
Szerintem legalábbis!
Jaahh és csak akkor ,ha motorral a lámpánál való várakozásnál nem teszed le a lábad!
Köttözzetek Pestre!
Az Egümotors Sopronban.
DE EZ NEM ÁLTALÁNOS! Mindenki -ill én a saját tapasztalatát írja le!
jaa van egy jó szerelő! Ugy híják rezonator!