1/ Tapadj valami jármű seggére,pl lovaskocsi,tele szénával. ottan írdatlan nagy a szélárnyék!
2/ vVgy huzzá zacskót az órára,s befőtes gumival szorríjad el!
na nem mondhatod,h én nem segítettem..tényleg törtem az agy...na jó a Buksimat!
Esetleg valakinek van valami ötlete, hogy az agility-n hogyan és mivel lehetne megoldani egy kis szélvédelmet az óra fölé, idomfúrás nélkül? A gyári oriás plekót kihagynám...
Nah felhívtam a veszprémi motorboltot, behozott motor, kb 3 éve hozták be. Így ez is felejtős lesz.Pahhh sose lesz Xcitining 250i-em.
Nincs más megoldás mint neppert kell kérnem h hozzon be egy lehetőleg normális gépet olaszból.Vagy sose lesz gépem.......
A katalizátor eleve kidob fölös cucc plusz súly és fojtja a motort én még a fordulat határolót még nem iktattam ki az enyémen így max 7500rpm-et forog és így 70 a vége de nekem egyenlőre jó így is a tali az jöhet
Azt azért nem! Viszont tény, hogy nagyon szépek! Csak hát a 125 köbös chopperek végsebessége komoly kívánnivalót hagy maga után! Meg hát én valahogy úgy vagyok vele, hogy egy olyan kinézethez, mint a Zing II, ne járuljon olyan hang, mint amit egy 125-ös kiad.
Szerintem volt ott egy-két Quannon Naked is! Egyébként ez nekem nem akadály, úgyhogy előttetek a lehetőség, hogy ti is vegyetek egyet! Bár kinézetre most jobban tetszik a Zing II, vagy a Venox.
Kipucsonk-ból a fojtó gyűrűt kuka! Raksz variátorba könnyebb görgőket!
katalizátort vagy kiberhetel,vagy veszel rá sport kiput. Esetleg a karbiba fúvóka,de az nem biztos. S akkor kiakassza az órát! Motor részhez nem is kell nyulnod,se a kuplunghoz.
Nekem Super 8-nál ez igy van,s órát kiakasztom simán.
1/ Tapadj valami jármű seggére,pl lovaskocsi,tele szénával. ottan írdatlan nagy a szélárnyék!
2/ vVgy huzzá zacskót az órára,s befőtes gumival szorríjad el!
na nem mondhatod,h én nem segítettem..tényleg törtem az agy...na jó a Buksimat!