Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Majd csak ma érek oda hogy kipróbáljam,ill. megpróbáljam beindítani és majd jelzem a tapasztalataimat!
Köszi a segítő kézségeteket
Mág nagyon láma vagyok ebbe a 4 ütembe,megf robogóba,őszintén bánom már h eladtam a jó kis N-es Simsont....
De hát akkor meg voltam szorulva!Na mindegy lényeg a lényeg, h ma rápróbálok és irok h mire jutottam.
Üdv
Attól még lehet üza probléma, hogy átfújtad a karbit.
Amikor nem indul, nedves a gyertya?
Teljesen igazad van, én is ezen számok alapján írtam a hozzászólást. Ugyanis az új szíj mérete 16,4mm.
Ha ismét a szerviz felé visz az utam, egy kérdést meg fog érni.
Szia Csibewer!
A 4021-es hozzászólásom neked szólna elsősorban, ugy látom te eléggé otthon vagy a levegő-rendszerekben :-)
Ha tudnál nekem segíteni,az jó lenne
Sziasztok!
Segítséget kérnék!
Hát ugy látom az én Kymco Agilitym egy állatorvosi ló,pedig tuti nem volt hajtva első tulajtól kollégámtól vettem.
De most meg az van, hogy buktam vele, most a taposo és a hasidom javitás alatt, a bukás után nem de másnap beindult.Járt is szépen,leállitottam ok.
Most meg 3-4 napot állt és most azért se indul a k....g!...hiába rugdosom
A karbit még előtte(bukás előtt) kifujtam kipucoltam.
Elvileg üzemanyag probléma nem lehet,mert akkor a bukás után sem indult volna,gondolom!
Megkérdeztem valakit, és azt mondta hogy ez a lentebb emlitett
Air Injection Cut-off Valve másodlagos levegő vákuum akármi, ami a hasidom alatt van, na ez ha meghibásodik, akkor az okoz nehéz hideiginditást,többlet fogyasztást, cammogós menet teljesitményt.

Ez lehet?Ez a szerkezet egy henger alaku valami, mi romolhat el benne?szét lehet kapni?Mondjuk valamekkora ütést valószinü kapott,mert hát a jobb oldalon van, de ugy hallom nem lötyök,nem zörög benne semmi nincs szétesve cső nin róla lecsuszva.
Valaki csinált már ilyet?

Mert nekem a relative magas fogyasztás meg a nehéz hideginditás,mind megvan.Az automata szivatóm elvileg jó, mert lekötöttem,ráadtam 12 voltot és a tü kimozdult kb 4 mm-ert.Ezt a Phil Mather
Robogók
szerviz és javítás
50-250 cm3-es karburátoros motorok,
automata {variátoros) hajtás,
európai és távol-keleti gyártmányok c. könyve alapján végeztem el.
Szia!Nem lehet h azért megy jobban mert több naftát kap?Tehát többet eszik?
Lehet ez egy béna felvetés, csak tipp tőlem.
Szia!

Nem ismerem a city-t, de a kérdésedre annyi, hogy elvileg csak léghűtésű verzió létezik belőle. A kettő közti különbség az, hogy a léghűtésű egyszerűbb, viszont a vizes jobban terhelhető. Megbízhatóság szempontjából meg gondolom nem lősz mellé ha ilyent veszel.
Szia!

A szíjhoz lenne hozzáfűzni valóm. Ugye most vettem eredeti, gyári Bando szíjat, mert a régi megkopott és helyette 2 éve Malossi szíjat tettem fel. A Malossi repedezett lett és annyit kopott, mint előtte a gyári több év alatt. A katalógusban ( több is van amiben megnéztem ) az összes Kymco robogóra 18 mm széles szíjat ír méretként. A csere méret pedig elvileg 16,5 mm a szerviz leírás alapján. A Malossi 18 mm széles volt újonnan, de a gyári szíjat kibontva tapasztaltam, hogy az csak 17,3 mm. Amikor a robogót vettem, ugye nem mértem a szíjat, hiszen jóformán nem értettem hozzá semmit sem, nem mintha most sokat értenék. Lényeg a bolttal felvettem a kapcsolatot és azt az információt kaptam, hogy gyári szíjak ekkora mérettel kerülnek legyártásra és forgalomba. Egyébiránt nem csak a szélesség a mérvadó, hanem a szíj oldalfalainak a szöge is, hogy megfelelő felületen adják át a nyomatékot. Ha nem jó a profil akkor csúszhat a szíj.

Röviden ennyi lett volna.
Sziasztok!

Az 50-es seggbosszantóm helyett gondolkodom egy Kymco Agility City 150-sen!
Formára tettszik meg minden,de érdekelne,hogy műszakilag tud-é valaki valamit róla?
Elvileg 10e km van benne és 2010-es.
Milyen az,hogy levegős és nem víz hűtésű?
ja az oda való
de viszont azt írják a srácok h tiszta levegö kell neki deviszon onnnan szívja el ahol a karbinak megy a tiszta velegő namost akkor csak 1 kis minimális folytás lehet sztem! de viszont én ledugóztam a szívócsögumit is + a vastag cső végét is és sokkal jobban megy de ök azt irják kell neki a tiszta levegö szval lehetséges hogy szabadon kell lenni a vastagcsönek elvezetem majd akkor valami tiszta helyre x)
na de ha szabad levegöt sziv az a vastag cső vége ami csatlakozna a szívócső gumiba és ha bevan dugózva a vastagcsö vége akkor az baj?vagy nem gáz
ez itt a kérdés
DE akkor miérrt gyorsul sokkal jobbban nem értem én ledugóztam mind a 2 végét igy vajon nem leszz baja? nem tudom de viszont sokkal jobban megy
Látom rendesen kiveséztétek a levegő rendszert! Még szerencse, hogy a people-ban ilyen nincs...
Én is most cseréltem szíjat és csodát láttam. Elvileg van a szíjnak egy mérete, ami alatt már nem használható. Ehhez képest amit a szervízben kaptam (új, Gates), épp egy tizeddel keskenyebb, mint a manuálban leírt minimum. A kivett réginél pedig jóval keskenyebb.
Ami érdekes, a motor tökéletesen működik, a sebessége nem csökkent semmit.
Nem értem.
Na végre sikerült a boncolás, bár a java még hátra van. A hibás feszültség szabályzómat felboncoltam, nem is szenvedett sokat. Holnap megtekinti egy szakértő és remélem tud vele mit kezdeni. Ha sikerül megjavítani akkor lesz még egy feszültség szabályzóm. Ha meg nem, hát egy tapasztalattal több.
Köszi!THX!
Már hivtam hozzáértőt is!ezt mondta!
szabad levegőt sziv az a k@cs@g csonk más szerepe nincs!
Jól gondolod, a vége egy vékonyka gumicső ami a vázba van bevezetve, onnan még tisztább levegőt szív.
Továbbá a szervizkönyv képeit nézve, az a fekete U végű cső csak simán fel van akasztva az egyik kereszttartóra!
Viszont a vége, amiről irtam hogy el van véknyitva az a képeken ugy látszik van rajta egy szürkés színű(nem fekete)valami, ami nem tudom, hogy csak egy toldat vagy egy zárt valami.
Az enyémen nincs, és ha nem lesz más megnézem egy másik kymcon, hogy hogy van.
De ha a fresh air-ból indolok ki az akkor szabad(friss) levegő

Jól gondolom?
Köszi előre is a választ!
Szia!
Ha jól értelmezem a képet akkor az a cső amiről én beszélek, a te képeden frash air néven van jelölve?
Igaz ez a 2 T motor rendszere, de a lényege ugyanaz:
Hát ne sikerült a képet feltöltenem de itt a szervizkönyv megtalálható

http://scootergrisen.dk/scoote...
Na erről beszélek!
Üdv!

Lehetséges, hogy arról van szó, bár az enyémen a kipufogócső kiágazásától jön az a gumicső. Előtte persze van az a rezgőszelep és arra van rádugva majd utána következik a szűrője. Épp az előbb cseréltem benne a betétet, mert már poros volt kissé. Gondolom ennek a rendszernek a gyári kipufogóval együtt van értelme. tegnap megjött a feszültség szabályzó és az ékszíj is. Ma beszerelésre került mindkettő. A szabályzóm tényleg elromlott így folyamatosan túltöltötte az akkumulátort, most szépen szabályozza a töltést. A robogót még nem tudtam kipróbálni menet közben, mert az akkumulátor doboza alatti lemezt festenem kell és addig nem rakom fel az idomokat. Csináltam a kuplung leszedéséhez egy egyedi szerszámot, mivel légkulcsom nincsen és a gumishoz sem akarok mindig átrohangálni a lelazításhoz. Egy hosszabb vaslapba fúrtam két lyukat a kuplungharang lyukelosztásához passzolót és abba két csavart raktam, anyával leszorítva. Tökéletes lett, így könnyedén lehet lelazítani az anyát és visszahúzni is.
Szia!

Megnéztem a service manualban, az a baj angol, na az a vastag cső ami a hengerfejből megy az egész pontosan a
Air Injection Cut-off Valve nevű szerkezetbe, amely a google után szabadon, szerintem Levegő Befecskendező Leszabályozási Szelep-et jelent.De amit irtam lentebb az a cső ami U alakban végződik és nekem ott lóg szabadon, na azt még mindig nem tudom micsoda, és annak ugy kell-e lennie ahogy nekem ott van.
puchimolagx Szia!
Egy jó kérdésre világitottál rá!
Nekem az a vastag cső ami a hengerfejből indul,aamiről irtál, az a taposó alatt a hasidom jobb oldalán levő vákuumpumpába,vagy valami ilyesmi(a pontos nevét nem tudom)megy bele.majd egy másik csatlakozótól ebből a pumpából egy véknyabb cső meg a karbi felé, a vége U alakban meghajtva és a cső vége pár cm-es darabon le van véknyítva.
Na ez nekem ott szabadon van,nem tudom hova való,és a ha jár a motor levegőt pöfög ki,legalábbis nekem.
A karbi után meg a szívócső gumin a levegőszürő előtt van egy kis Y leágazás pár cm-es, na az nekem le van dugozva.
Egy csőről beszélünk?
Mert nekem az a szabadon álló cső el sem ér a levegőszürőig, és fogalmam sincs h mire való!

Jó lenne ha egy hozzáértő kolléga elmondaná,hogy most az a cső mire való,és ugy kell lennie nyitottan?

Szerintem a vákuumhoz van köze,de nem tudom.
Még nem probáltam bedugni és ugy menni a mocival

Üdv
Szerintem amit kiiktattál az a másod levegőkör, ami az emisszió miatt van ott. Hogy mi az eredménye nem tudom, de arra vigyázz, hogy ne szívjon a motor szűretlen levegőt!
Amúgy semmi köze a folytáshoz.
Nem ismerem pontosan a motorod típusát, de ha tényleg kymco, vagy azon alapuló kínai, akkor picit olvass vissza, épp most tárgyaltuk ki a folytást!