HALI 1 kérdésem lenne van 1 kymco lingben em. 50 fölé nem megy elvileg 1 .5 éves körüli gép 6800km van benne. régóta nézegetem hogy hogya is kéne kiszednem vagy kiszedetnem a folytásokat és nekem a cdi kivül nincs a kipufogóba vak csö se a karbiba a levegöszívó torokjánál lemezke se ienek. 4 ütemü a moci és ma találtam a hengerfejnél 1 elég vastag (gumi) csövet ami elmegy az elsö kerékfelé és visszafordül a karbi hoz pontosan a karbi hátamögött lévö szívócsögumiba megy bele. leszedtem és ha befogom a vastag csövet akkor levegösz szív! (gondolom a hengerböl lévö kompresszióbol ered) beszigetelöszalagoztam x) és a lyukat a szívócsögumiba is befoltoztam meglepöen sokkal jobban gyorsul! az a kérdésem hogy ez egy folytás vagy inkább rakjam vissza mert nagyon rosszat tettem! köszönöm elöre is a válaszokat
Üdv a csapatnak, egy kis szakmai segítséget kérnék. People 125-ös a kicsikém, 40km/h fölött olyan a hangja mint a villamosnak. Első nekifutásra kicseréltem a végáttét fogaskerekeket (sajna bontottra) és a csapágyakat. Hang nem szűnt meg. Van valakinek ötlete mi lehet a baja ?
Őszintén szólva a szívatós kérdésedre nem tudom a választ.
Nem hiszem, hogy olyan tipusú karbi van benne. Asszem valami CVT.nek hívják.
Sztem, előtte nézd át alaposan a porlasztót és, ha végképp nem jó akkor építsd át.
Szia!
Rögtön az elején had kérjelek meg, ha nekem írsz, kattints a szöveg alatti "válasz erre" felíratra mert akkor kapok értesítést, hogy kerestél!
Én újonnan vettem a motort és adták hozzá a fúvokát is és a tengelyt is. Ezért a fúvóka méretét nem tudom, de Csibe elég precíz, biztosan jót írt!
A tengelynek végig simának kel lenni, akkor a folytatlan.
A CDI-ből én a kymco szervizben vettem úgynevezett folytatlant.
Hogy milyen gyártmány, fogalmam sincs. A garis szerelő ajánlotta és tényleg sokat javult a motor tőle. (Jellemző a szervizre, hogy addig nem kellett kifizetnem, amíg ki nem próbáltam...)
A szíjat elvileg 15ekm után illene cserélni. De pl a mostani people-ban 30ekm fölött van és én vettem ki a kymco szíjat, ami még méreten volt bőven. Az agilitymnél 17ekm után lett cserélve, de akkor már nagyon rezonált tőle a motor, de még az is méreten volt.
Szóval számít az öregedés is!
Igen, nyitott CDI-vel, gyári folytások nélkül volt ennyi a fogyasztása. Olvastam már én is, hogy 1.5l-t eszik néhány embernél, de nekem folytással sem evett 2 alatt.
Igaz, hajtottam is rendesen. Vidáman utazott 60körül, 65-el még elvolt, a végre 68-70 között tudott kedv és időjárás függvényében.
Így nézve nem tartottam soknak a fogyasztást.
Pl egy 404km-es túra alatt a mozgási átlag 43km/h, max seb 65km/h,
a fogyasztás pedig 2.18 volt. A táv és a sebesség GPS szerinti, amit az óra mutat, abból vegyél le kb tízet!
Bocsi, ha hosszúra sikerült!
Kösziii x) csak nem nagyon értek a motorokhoz 1 éve foglalkozgatom velük és 4 ütemübe ez az első mocim x) még 1 kérdés ha a variátornál picit zörög hidegen de ha jol bemelegszikabba haggya az mitöl ehet köszii x)
Bár nem tőlem kérdeztél, azért megpróbálok válaszolni. A gyári a szerviz leírás szerint 85-s. A variátor határolójáról ( csőtengely ) le kell esztergáltatni a vállat, de még jobb ha esetleg meg lenne az eredeti amit adnak hozzá. A szíj meg nem igazán km függő, mérni kell a szélességét és ha csere méret közelébe kopott akkor cserélni. Ennek 16,5 mm a csere mérete. CDI- ben nem vagyok járatos, hogy melyiket lenne érdemes megvenni, de úgy vélem az utángyártottal sem lősz mellé.
Szíasztok nemrég vettem 1 kymco lngben t és az lenne a kérdésem hogy igaz 4 ütemü és létezne olyan hogy csak a blokkba kell motorolaj 3 ezer km enként cserélem és kész? elég hihetetlen tiszta bezinnel hajtom de kicsit így aggódok!50km/h nál nem megy többet x( és 1 másik kérdés ez a motor szerintetek hol lehet lefolytva? variátor? vagy mégesetleg cdi +?köszi a válaszokat
Tisztelt KYMCO tulajdonosok!
Segítséget kérnék tőletek!
hol találok az Agility 50-esemhez taposót!Sajna rommá vertem a jobb oldalt és a taposó beleesett.....
Már beleőszültem a neten való keresésbe!
Ha valaki tud kérem segítsen!
Hol kérjem ezt ha nem itt?
SOS!
Köszi előre is!
A javitás lehetősége is érdekelne,lehetőleg 100 km körzeten belül!Lakhelyem BAZ Megye,Mezőkövesd!
T. Satis!
Akkor még kérdeznék Tőled,hogy hanyas a főfúvóka gyárilag azt tudod?Most nem áll módomban megnézni.
És te hányast tettél bele?
A variátor tengelyén azt a vállat le kell esztergálni?
2 liter körüli fogyasztással már kibékülnék,azé csak több mint 100 kg-ot kell mozgatnia.Ahogy irtam a sebesség nekem elég a 60 is.
CDI-t milyet érdemes venni?Az utángyártott taiwani kb. 10 k a gyári 15 k!
A hajtás szíját kb. hány km-ként ajánlatos cserélni?
Az olaj, meg gyertya az ok.
Bocs a sok kérdésért!
Ja és neked ezen fojtások,CDI csere után evett 2-2,2 körül?
üdv
Szia!
Az agilityben gyárilag a variátor csötengelyén lévő váll a fojtás, meg a kissebb főfúvóka. Ha ezek nincsenek benne, akkor tud kb 60-at, óvatos gyorsulással. Vagyis elég tetű. Érdemes a CDI-t kicserélni fojtatlanra, egy másik motort fogsz vele kapni. Nem nagy költség, kb tizenpár pénz. A neten kering egy házi módszer is, de az csak a végkorlátozást szünteti meg, míg a másiktól sokkal fürgébb lesz a motor. A fogyasztásod sok, tényleg ellenőrizd a porlasztót, szivatót. Elvileg 2.2 körül kéne enni, nekem sosem evett 2 liter alatt, viszont rendesen hajtva volt. Sokat nem nyersz, ha nagyon óvatosan mész vele akkor sem. Én 13ekm körül adtam el, most van benne 18e, de semmi baja nem volt sosem. A szíjat cseréld időben, mégha a méret még jó akkor is! Meg 2ezrenként olaj, 5ezrenként gyertya és hajtsd bátran! Ja! én minden második olajcserénél a hajtásban is cseréltem olajat.
Most még annyit kérdeznék, hogy a gyári fojtások kivétele a fogyasztásban hogyan jelentkezik?
Aki már szedte ki mit tapasztalt,fogyasztás ügyileg?
Továbbá az Agility 50-ben pontosan hol vannak a fojtások?
Mert azt tudom, hogy van több, de én csak a CDI korlátozását tudom,meg talán a kipufogónál a dob előtt van egy pár cm-es, csavarral lezárt "vak"cső, ami lehet felesleges.
Mert az enyémben tuti benne van mind mert 50 fölé csak hátszélben kúszik, igaz én magam 100 kg vagyok
Bár számomra a sebesség nem tényező,engem a fogyasztás érdekel, sokallom a kb. 2,5 litert amit mértem,főleg ahogy én vezetek,lassan gyorsitva nem nyélgázon,40-körüli tempó stb.
Első körben a porlasztót kellene ellenőrizni, kitisztítani és persze jól beállítani. A szívatót is ellenőrizd mielőtt másikat vennél, ha jól működik akkor indítás után felpörög a motor majd egy idő után vissza kell állni az alapfordulatra, magától. Az enyém is viszonylag sokat enged, de annyira nem , hogy ezért cseréljem vagy állítgassam.
Csibewer!
Ahogy olvasgatom a fórumot, te is régi motoros vagy!
Azt kérdezném, hogy jól gondolom-e, hogy a hibát amit a 3975.sz hozzászólásban irtam,az a szivató hibája?
Üdv
A szerviz leírás 57.-58. oldalán megtalálod a szívató ellenőrzését. Manuális szívatót pedig az Egü oldalán találsz, de a gyári sem egy eszeveszett összeg.
Köszi!
Igen, az ENEOS 5W-40 az azt hiszem API-SJ,tehát bőven megfelel a gyári előírásnak,és a nincs tiltva az autóba való olaj használata, csak a SAE száma van megadva.
Örülök, ha találtál benne hasznosat!