Az nem jó jel ha a szíjnál olaj van. A robogó kuplung röpsúlyos, ott nem lehet olaj. Szimeringet kellene megnézni a kuplung alatt, ha azt leveszed meglátni a tengelynél. A felöntő nyílás a hajtóművet összefogató csavarok közül az egyik, a leeresztő pedig a legalsó, nálam legalább is így van. A normál összefogató csavaroknál teljesen átmegy a furat a felöntő ill. leeresztőnél nem. Jobb helyeken színnel is jelölik a csavarokat.
köszi.Még annyit,szeretnék..tegnap levettem a kereket,mert a fékre gyanakodtam,de nem az volt,aztán gondoltam leveszem a baloldali deknit,hogy többet lássak,de akkor észleltem,hogy olaj van benne,ott azon az oldalon,ahol a hajtószij van..az milyen olaj,kuplungé?nem találom a feltöltőnyílást sem hozzá!A hajtoműolaj feltöltője a jobb oldalon van..
Lenne egy kérdésem hozzátok!
A napokban a robogómon dugattyú cserét kellett végrehajtani. Összeszereltük, majd a szelepeket is beállítottuk. A lényeg, hogy amikor próbáljuk beindítani akkor elég nehezen pöccen be, de amikor beindul nagyon szépen és rendben pörög a motor. Ha leállítjuk, majd utána másodjára akarjuk beindítani, meglepődve tapasztaljuk, hogy meg se nyikkan.
Mi lehet még a baja?
A válaszokat előre is köszönöm!
Rám férne egy szíverősítő, tegnap elhunyt egy jó barátom, 45 évesen.
Alkatrészeket meg elsősorban a márkakereskedéseknél, természetesen aranyáron. Aztán meg ha ennyi adat meg van róla akár az Egü-nél is érdeklődhetsz. (web-shop)
Pálinkásat Tebelétek is! Érdeklődöm: irányjelző lámpa , a hajlékony gumi "nyelén" Kymko D208-as jelzés van, és ezek a számok:92-1125CCPR- .
Tudjátok-e hol lehet beszerezni ezen lámpát!? Illetve hol találok Kymko alkatrészeket forgalmazó boltot?
Köszönettel !
Illene tartania legalább 14,4 V-ot. De 13,8-at mindenképpen. De mutatós analóg műszerrel is nézd meg.
Digitális műszar elég sokszor mér marhaságot, a feszültségszabályzás extrém módja miatt. (Thirisztoros rövidrezárogató.)
Sziasztok!kymco grand dink 250 esben az új akkumlátor 8 nap alatt lemerül.töltő feszültség 13.2v 5000-es fordulatnál.ha a lámpa be van kapcsolva csak 12.8-12.9v
ez elég a töltéshez vagy valami gond van a feszültség szabályzóval?
Sziasztok! Kéne nekem egy kis segítség! Van egy Kymco Titro 4T motorom és a karbiba kéne a membrán készlet! De nem kapok sehol! Gondoltam hátha tudnátok segíteni! Előre is köszönöm!
Csapágy, végáttétel.
Lenne egy kérdésem hozzátok!
A napokban a robogómon dugattyú cserét kellett végrehajtani. Összeszereltük, majd a szelepeket is beállítottuk. A lényeg, hogy amikor próbáljuk beindítani akkor elég nehezen pöccen be, de amikor beindul nagyon szépen és rendben pörög a motor. Ha leállítjuk, majd utána másodjára akarjuk beindítani, meglepődve tapasztaljuk, hogy meg se nyikkan.
Mi lehet még a baja?
A válaszokat előre is köszönöm!
Rám férne egy szíverősítő, tegnap elhunyt egy jó barátom, 45 évesen.
Alkatrészeket meg elsősorban a márkakereskedéseknél, természetesen aranyáron. Aztán meg ha ennyi adat meg van róla akár az Egü-nél is érdeklődhetsz. (web-shop)
Megmérem azzal is!
Tudjátok-e hol lehet beszerezni ezen lámpát!? Illetve hol találok Kymko alkatrészeket forgalmazó boltot?
Köszönettel !
Találgatás helyett javasolnám a manual átböngészését:
Kymco Grand Dink 250 manual
Digitális műszar elég sokszor mér marhaságot, a feszültségszabályzás extrém módja miatt. (Thirisztoros rövidrezárogató.)
ez elég a töltéshez vagy valami gond van a feszültség szabályzóval?
Egy fotó sokat segítene.
Esetleg itt nézelődj: http://www.robogowebshop.hu/uz...