Sziasztok!Tud valaki nekem segíteni?Vettem nemrégen egy Kymco Spacer 50 2T-t.Nagyon meg vagyok vele elégedve,ebből adódóan és némi "kellemetlenség" miatt,mivel a nejem lenyúlta mert ráérzett a robogózásra vennem kellett egy másikat is .Igaz ez Dink 50 2 T lett de ugyanaz a motor.Szóval a Spacer és a Dink is mióta hideg lett nehezen vagy egyáltalán nem indul hidegen. Ha a napra teszem és várok vele kb:30percet akkor pöcc röff .Ha egyszer elindulnak akkor már minden rendben,de addig hidegen nem akarnak elindulni.A másik gondom,hogy a Dink vízhűtős és a vízpumpa szimeringem/valószínűleg/tönkre mehetett,mert indításkor kifolyik belőle némi hűtőfolyadék .Egy szaki azt mondta,hogy valószínűleg vízpumpa szimeringes,de ehez szimeringet nem gyártanak valamiért,mert nem lehet így kapni,csak ha szétszedem és megadom a szimering méreteit.Hol kaphatnék hozzá ilyet ami belevaló,vagy esetleg egy bontott vízpumpa is megfelelne ami működőképes.Segítsetek nekem légyszi.Köszi előre is.
Megint csak saját velemény,de ha van két azonos tipusú motorod, akkor egy profin működőt csak össze lehet hozni, a másik meg jó donornak. Itt a vacak idő, egy remek legó unalmas estékre!
Volt szerelőnél 6 hónapig nem jött rá mi a gond, elvittem szervizbe .Unó motorboltba náluk volt 1 hónapot, ők mondták hogy zárlat volt az alaplapon .Lefüstölt az utángyártott ,raktak be egy másikból eredetit. Azzal ment legalább is azt mondták, ere mondták hogy , új aksi +cdi +szerelés 100000 hát inkább haza toltam .Veszek egy cdit után gyártottat, jó gépbe próba és meglátom ha átrakom a másikba . köszi a gyors választ
Fent van a neten, hogy hol és hogyan kell belefűrészelni. Bár elég eke megoldás szerintem. Nem sok pénz egy másik, ami mellesleg az egész fordulattartományban nagyobb dinamikát ad, nem csak a végkorjátozást szünteti meg.
Látod, azt nem tudhatom, hogy a másik CDI-vel mit művel. Én biztos kipróbálnám, de ez csak saját véleményem...
Én a szerviznek mondanám,hogy mutassák meg, hogyan megy. Ha náluk álítólag ment. Te már rossz állapotban hoztad el?
Kipufogó torokban lehet szűkítés, esetleg a variátorban is van korlátozás. Kymco esetében a vállas csőtengelyt alkalmaznak, ezt kell leesztergáltatni vagy cserélni simára.
Köszi a gyors választ lehet hogy korosabb a motor, megvan az eredeti papír csak nem keresgéltem .Volt szervizbe szerintük alaplapon volt zárlat nem cserélték ki .Mikor elhoztam szerintük ment egy másik cdi vel . Napokba vettem egy másikat szintén agiliti 4t de nem merem át rakni a cdi it lehet agyon vágja ?
Utángyártott, nem folytott CDI agilityhez 12pénz volt pár éve... Csak átrakod és ha minden más jó, már mehetsz is vele.
Ebből gondolom, hogy ott más baj is lehet.
Szerintem öregeb a motorod 3 évnél...
sziasztok van egy kymco agiliti 4t 3 éves cdi hibával .Beleuntam 6600km meghalt ,egyben vagy főbb darabra szedve eladó. Szervizben ara hivatkoztak nem jó bele az után gyártott ,az eredeti 250 euró lenne. Ha esetleg valakinek volt hasonló problémája,érdekelne hogy csak etetnek vagy igazuk van .
Sziasztok,
Szeretnék érdeklődni, van itt esetleg valaki, aki bont Kymco Dinket vagy tudtok helyet ajánlani ahol kaphatok hozzá alkatrészeket? Nekem egy 2005 ös Dink 200 classic-om van, és sajnos a nyár végén elcsaptak jobbról, persze az autós volt a hibás de szeretném feltámasztani. Szerkezetileg, és váz hála az égnek nem ment el.
De az alábbiak kellenének hozzá:
Kellene hozzá balos fékkar, a jobb oldalához, hátsó és oldalsó idomok, taposó műanyag, ülés előtti takaró műanyag, kipufogó, első kereszt vas amire a tükrök mennek, jobbos tükör alá való vas. Szín teljesen mind1 mert telibe kell fújnom úgy is az egészet csak ne legyenek csálék agyon javított műanyagozott állapotban.
Ha tudnátok benne segíteni azt nagyon megköszönöm!
Sziasztok!Érdeklődni szeretnék hogy 2010-es Agility City 4t 50-es motorba
beépíthető-e egy 2009-es Agility 4t 125-ös blokk ?
Esetleges hozzáértő válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.!Mindenkinek!
Eladnám Kymco Downtown 300i-be való Dr. Pulley 14gr.os tuning görgöszettemet. (20x12 14gr 8db)
A görgő 200km-t ment, mert a sulyom miatt rögtön lecseréltem 15ösre. Kopás nincs rajta, csak néhány vonásnyi elszineződés a varioból. Képet tudok küldeni róla...
Szóljatok ha érdekel valakit, mert idegesit hogy csak itt fekszik a fiokban ahelyett hogy hajtaná valakinek a gépét :D
Eladóvá vált Kymco Xciting 500 típusú nagyrobogóm. Tavaly vettem, mindent megkapott, de anno úgy döntött, hogy nem indul. A probléma megoldására mellékesen vettem egy bontott jó blokkot és az lett beépítve, de a minap leszakadt egy szelepe és szétverte a dugót-hengerfejet. Én már nem akarok vele többet foglalkozni, dugattyún kívül minden rendelkezésre áll a másik blokkból, mert alkatrészraktárként adom a motor mellé azt is, új vezérműlánccal és tökéletes főtengellyel, minden egyébbel (új olajakkal, új szűrővel a következő szezonra) együtt. Új dugattyú is érkezik, ára 30e ft.
A gép jelen állapotában 280e ft-ért vihető, papíros, rendszámmal, műszakival. Képek emailben.
Kymco Xciting 500 tartalék motorblokk alkatrészek is eladók. Ami nincsen: dekompresszor, kipufogó vezérműtengely, dugattyú.
Teljesen új, gyári variátor (nyomólap, görgők és csúszkák nélkül), 24e ft. Külső variátor tárcsa is van, 18e ft, a szett 40e ft. Csúszka 2e ft.
Szíjat akkor kell cserélni, ha eléri a kopáshatárt. Megméred mennyi a szélessége a szíjnak és ha eléri a csereméretet, esetleg már alákopott akkor csere. A görgőknek is a méretét kell nézni, de ott szempont az is, hogy amennyiben már kockásra kopott akkor is érdemes cserélni. Fékfolyadékot 2 évente érdemes cserélni, főleg nagyobb igénybevétel esetén. Hűtőfolyadékot azt nem tudom mikor kellene cserélni. Ha még nem cserélted akkor mindenképpen cseréld le.
Legjobb lenne, ha letöltenéd a szerviz leírást, abban minden benne van.
Erről teljesen elfeledkeztem:
Kymco CDI
Én a szerviznek mondanám,hogy mutassák meg, hogyan megy. Ha náluk álítólag ment. Te már rossz állapotban hoztad el?
Kipufogó torokban lehet szűkítés, esetleg a variátorban is van korlátozás. Kymco esetében a vállas csőtengelyt alkalmaznak, ezt kell leesztergáltatni vagy cserélni simára.
Ebből gondolom, hogy ott más baj is lehet.
Szerintem öregeb a motorod 3 évnél...
Szeretnék érdeklődni, van itt esetleg valaki, aki bont Kymco Dinket vagy tudtok helyet ajánlani ahol kaphatok hozzá alkatrészeket? Nekem egy 2005 ös Dink 200 classic-om van, és sajnos a nyár végén elcsaptak jobbról, persze az autós volt a hibás de szeretném feltámasztani. Szerkezetileg, és váz hála az égnek nem ment el.
De az alábbiak kellenének hozzá:
Kellene hozzá balos fékkar, a jobb oldalához, hátsó és oldalsó idomok, taposó műanyag, ülés előtti takaró műanyag, kipufogó, első kereszt vas amire a tükrök mennek, jobbos tükör alá való vas. Szín teljesen mind1 mert telibe kell fújnom úgy is az egészet csak ne legyenek csálék agyon javított műanyagozott állapotban.
Ha tudnátok benne segíteni azt nagyon megköszönöm!
beépíthető-e egy 2009-es Agility 4t 125-ös blokk ?
Esetleges hozzáértő válaszokat előre is köszönöm!
Üdv.!Mindenkinek!
Eladnám Kymco Downtown 300i-be való Dr. Pulley 14gr.os tuning görgöszettemet. (20x12 14gr 8db)
A görgő 200km-t ment, mert a sulyom miatt rögtön lecseréltem 15ösre. Kopás nincs rajta, csak néhány vonásnyi elszineződés a varioból. Képet tudok küldeni róla...
Szóljatok ha érdekel valakit, mert idegesit hogy csak itt fekszik a fiokban ahelyett hogy hajtaná valakinek a gépét :D
Eladóvá vált Kymco Xciting 500 típusú nagyrobogóm. Tavaly vettem, mindent megkapott, de anno úgy döntött, hogy nem indul. A probléma megoldására mellékesen vettem egy bontott jó blokkot és az lett beépítve, de a minap leszakadt egy szelepe és szétverte a dugót-hengerfejet. Én már nem akarok vele többet foglalkozni, dugattyún kívül minden rendelkezésre áll a másik blokkból, mert alkatrészraktárként adom a motor mellé azt is, új vezérműlánccal és tökéletes főtengellyel, minden egyébbel (új olajakkal, új szűrővel a következő szezonra) együtt. Új dugattyú is érkezik, ára 30e ft.
A gép jelen állapotában 280e ft-ért vihető, papíros, rendszámmal, műszakival. Képek emailben.
Kymco Xciting 500 tartalék motorblokk alkatrészek is eladók. Ami nincsen: dekompresszor, kipufogó vezérműtengely, dugattyú.
Teljesen új, gyári variátor (nyomólap, görgők és csúszkák nélkül), 24e ft. Külső variátor tárcsa is van, 18e ft, a szett 40e ft. Csúszka 2e ft.
Szíjat akkor kell cserélni, ha eléri a kopáshatárt. Megméred mennyi a szélessége a szíjnak és ha eléri a csereméretet, esetleg már alákopott akkor csere. A görgőknek is a méretét kell nézni, de ott szempont az is, hogy amennyiben már kockásra kopott akkor is érdemes cserélni. Fékfolyadékot 2 évente érdemes cserélni, főleg nagyobb igénybevétel esetén. Hűtőfolyadékot azt nem tudom mikor kellene cserélni. Ha még nem cserélted akkor mindenképpen cseréld le.
Legjobb lenne, ha letöltenéd a szerviz leírást, abban minden benne van.
http://www.kymcousa.com/owners...