Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

14,5 V + - 0,5 V lehet a töltési feszültség teljes fordulatnál. Az alapjárati töltés elvileg jó érték. Ha már feljebb megy a feszültség annak az akku látja a kárát. Nekem is elment a fesz. szabályzóm, 14,8 - 15 V a töltési feszültség 8000 fordulatnál. valószínű vennem kell másikat, ha nem akarom évente cserélni az akkut.
Töltsd le a robogód szerviz leírását: szerviz könyv

A 14. fejezete foglalkozik a töltéssel egyébként.
Ja igen, a gyertya jónak tűnik, igaz valami champion ilyen fekete kerámiás és arany színű a felirata, biztos nem egy átlagos, ezzel vettem, az aksi, megint csak tuti, ez meg zselés, gondozásmentes, rátettem egy 21w-os izzót és pár tizedet esett csak a fesz, úgyhogy ez is jó sztem!
Köszi a válaszokat, nos a fesz. szabályzó bemérésén túl vok, viszont érdekes, hogy alapjáraton, ha nincs semmi fogyasztó bekapcsolva, akkor 14,15v a töltés, ha viszont ráküldöm a tompítottat, 15,20v-ra ugrik és az alapjárat leesik egy pár százzal, na ez mitől van, és ha lejjebb veszem, meg is áll!
Azért előtte tisztítsd meg a sarukat, hátha csak annyi a gond.
Szia!

Nekem is volt nemrég hasonló gondom, bár az enyém 2T. A karburátorban volt valami piszok vagy lerakódás, némi tekergetés és az állító csavarok kiszedése majd visszatekerése, ill. a karburátor helyes beállítása megoldást jelentett. Gyertyára is érdemes ránézni esetleg.
Szóval akkor semmi, az alapjáratot illetően?
Szia!

Akku biztos megpusztult, ha már semmi nem jelez.
Illetve a motorral, perpillanat nem indul be , múltkor önindítózás közbe egyszer csak elszállt a gyújtás (nem is világít az akksilámpa, helyzetjelző, semmi, egyáltalán nincs delej a motoron), ez kb egy hete volt, azóta nem foglalkoztam még vele, csak az akksi körül néztem meg a dolgokat. A saruknál találtam azt az ilyen fehéres porszerű valamit, szóval lehet az akksim döglött meg, zárlatos lett vagy a rosseb tudja (nem kizárt, hogy a variátorszíjhoz hasonlóan még az is a gyári )
Idenéztem volna, ha az előző válaszértesítést nem levélszemétbe teszi a gémél még én mérgelődtem, hogy ennyire bonyolultat kérdeztem? Köszi amúgy, majd megnézem, hol az az elem, bár most kisebb gondom is nagyobb a motornál
Szia Motorostársam!

Hasonló gondokkal küzd az én Movie-m, pöccre indul, de aztán, már meleg motornál is kihagy az alapjárat és ha nem emelem a normál fordulat fölé, le is áll, kérdeném, neked mi volt a gyógyír erre a betegségre? Köszi!
Na Urak, jelentkeznék és írnék néhány infót az eddigi kálváriámról.

Anno jeleztem, hogy Xciting 500 gépem nem akart beindulni, olyan szorulós volt a helyzet, pörgetett az önindító, fesz volt rendesen, mégsem. Aztán már pörgetni is csak egy fordulatot tekert, majd megragadt. Szerelőhöz el. Tavaly!
Ezévben kiderült (sokadik szét és összerakás után, új vez.lánc és kiméregetés után), hogy a blokkház egyik furata, amely az önindító és a szabadonfutó közötti kis kuplungot tartja, ki van kopva. Ennek a necces tervezéséről a Kymco-nál is tudhattak, mert az újabb blokkokban már csináltak ide egy kis vájatot olajozás gyanánt. Na mindegy, mikorra kiderült, már temettem a gépet és szereztem nagy nehezen egy másik komplett blokkot. Ebbe át lett rakva pár dolog, de ezzel gyönyörűen indult és minden rendbenlévőnek tűnt, csak irdatlanul kopogott. Kiderült, hogy a dugó belengett a hengerben mozgáskor, a régi dugómmal gyönyörűen ment minden. OK, összerakás és haza. Lassú, Lassú, 120max. Mi a p...?
OK, nem hajtva minden más próba és vissza. Na igen, de aztán gondolt egyet, és lelassult, mitha a benzin fogyott volna ki. Nem, tele volt, ment, lassult, de még hazajöttem vele, kb 500m-el a garázstól esett ez. OK, szaki felhív, eljön érte és elvitte. Párt nap múlva hív, eltört a rücni a dekomp. szerkezetnél, ezért volt a bibi. OK, kiszed a régiből és megyek, berak, frankó.

Most OK, kb egy évig állt, majd elfelejtettem motorozni, lemaradtam egy csomó programról, de most már rendben a gép, vehetem a nevemre még az új blokkot, amúgy meg üdvözlöm a Kymco-t az alkatrészáraik és beszerzés terén. Szégyen...
Szevasztok! Keresek kipufogót super 9-re. Gyári vagy sport érdekel, de mindent meghallgatok! ;) Akinek van írjon ide, vagy molnarbalika1717@freemail.hu címre.
Sajnos ez nagyon igaz. De más fórumokon is ez a helyzet. Hatalmas lendület, akarat, aztán csend. Talán az indexes kymco fórum jobban pörög. De pl a fiúk csináltak egy klub félét, ott sem pezseg az élet túlzottan. Legalábbis nem ér ide a híre. Majd ha már veteránkorba lépnek a motorok. Addig pedig maradj csak ilyen segítőkész mint eddig, ne félj szezon után jönnek megint! :)
Hát már hogyne néznénk ide! De hát igazság szerint nincs túl sok minden amiről értekezhetnénk, mivel - nálam legalábbis - minden működik mint az atomóra. Ebben a hónapban viszem a vasat a 15.000 Km-es szervizeltetésre és eddig semmi baja sem volt. Az időszakos szervizeken kívül hozzá sem kellett nyúlni, ami azért egész jó jel!
Viszont azt írta nekem egy fickó, hogy állítólag megszüntették a Quannon 125 gyártását. Nem tudom hogy igaz lehet-e, mivel sehol sem olvastam ilyet a neten. Ha igaz, akkor még nagyobb gáz lesz az alkatrészbeszerzés mint eddig, pedig most sem egyszerű venni a géphez bármit is.
Még jó, hogy itt mindenki kérdez, aztán miután választ kap többé ide sem néz.
Szia!

Az órának külön eleme van, a km órát kell hozzá megbontani a cseréjéhez, kis műa. fedél takarja. A nyekkenést leszerelt variátor fedélnél nézd meg vagy is hallgasd meg mi okozza.
Urak!

Két kérdés:
1. Ha elindulok motorral, a kuplung nyitásakor, ill inkább azután egy hangyafasznyival, rövid, kb. egy mp-es csikorgást hallok. Autószerelői füllel ékszíj-nyekkenéshez tudnám hasonlítani, de a szíjat azt most cseréltem egy másfél hónapja, a variátor tiszta volt, a görgőkön volt egy kis kosz, de nem jelentős. Mi nyekkenhet közvetlen elinduláskor-indulás után? Ja, a szíjcserekor a kuplungpofákat is megcsiszoltam kicsit.
2. A "műszerfalon" van egy kis digit óra, amit mindig beállítottam, mindig késett, most meg már nem mutat semmit. Külön eleme van neki? Motorokon hogy szokott lenni az ilyesmi? Kymco B&W 150-ről van szó.


A segítséget előre is köszi!
Sziasztok!
Szükségem lenne a Kymco Xciting 250-es robogómhoz egy első féktárcsára!
Tudja valaki, hogy hol tudnék venni egyet?

Üdv.
Ha kitalálják mi volt a gond írd meg légy szíves ide is. Okuljunk belőle többen is.
A szervízben először a gyertyát utána az elektronikát cserélték...hétfőn beviszem...majd megorvosolják.
Ahogy írtad régebben , hogy leállítás után pöffen 1-2 mp elteltével, véleményem szerint a katalizátoros kidörrentő a ludas ebben.
Na de szakszervizben mit mondtak erről a pöffenésről?
CDI csere volt.