Sziasztok. Olvasgatom a fórumot és sehol nem találtam a kérdésemre választ, ezért felteszem a hozzáértőknek: 250-es Xitingem van 2006-os, 24 ezer km.van benne, itthon újonnan szaküzletbe vásároltam. Műszakilag semmi problémám nincs vele, sőt nagyon meg vagyok elégedve. Minden tavasszal megkapja az olajcserét, minden második tavasszal a hajtómű olajcserét, egyszer volt gumi garnitúra csere, más nem volt. Mikor kell szíjat és görgőket cserélni, + fékolajat + hűtőfolyadékot, mert ezek még eredetiek.
Ebben az esetben valószínű a kijelző meghibásodása. Csere előtt érdemes lenne ellenőrizni a műszert, esetleg valami kis hiba lehet ami miatt fennakadt a mutatója.
A szintjelző adó meghibásodott vagy az érzékelő megszorult, esetleg még a műszer is elromolhatott. ezeket ellenőrizni kellene először. A km óra pedig nagy valószínűséggel a meghajtás fogaskerék elemek elnyíródása vagy a spirál szakadása miatt nem mér. Szerencsés lehetsz ha csak az órából tekeredett ki a spirál csatlakozója. Ez nálam előfordult, többször letekeredett, csavarrögzítővel orvosoltam.
Helló.
Engem érdekel a Kymco 500-hoz a fejidom üresen, a tartó konzol, a műszeregység alsó fehér és felső átlátszó burkolata, tehát a műszerek nem, a plexihez tartozó alsó és felső műanyagok.
ha adsz tel számot felhivlak és megbeszéljük.
Köszi.
Viktor
Pár napja sikerült hozzájutnom egy Kymco Bet&Win-hez. Sajnos nem hibátlan paripa és ez az első 4 ütemű, vizes vasam, így elég kusza a helyzet. Az a problémám, hogy ha áll egy fél napot, nehezen akar beindulni. Indul gombra, de le is áll. Ezt úgy 10x eljátszom, akkor már nem áll le. Hol keressem a problémát? Illetve ablokk elött az idomok alatt van egy tartály az milyen célt szolgál? Előre is köszönöm a segítséget! :-)
Volt olyan hiba jelenség régebben, hogy az akku saruknál érintkezési hiba lépett fel és irányjelzéskor az olajhiány jelzőlámpa is bejelzett. Eltartott egy ideig mire rájöttem mi okozza ezt a jelenséget. Szóval minden lehetséges, ami nem lehetetlen még az is.
Jaja, én is gondoltam rá, bár majd' egy hónap állás után még volt benne annyi erő, h öniondítózzon, nem is keveset, szóval az első gondolatom az volt, hogy az talán jó, ha cella-fenékzárlatos lenne, akkor abszolút meg se mukkanna a gép, nem?
Hello!
Valakinek van tapasztalata Agility-vel olyan téren, hogy nagyobb hengert tetetett rá (80ccm-90ccm-100ccm). Most gondolkoztam az ügyön csak nem tudom mennyi lenne a változás... Köszi!
Üdv
Például a gyújtáskapcsoló is lehet hibás, de amíg ki nem méregeted a vezetékeket addig semmi sem biztos. Ez a legnagyobb szívás az egészben. Végig kellene menni az összes csatlakozáson, aztán jöhet a méregetés.
Történt némi fejlemény a motorom ügyében: Kymco BW150, gyújtásállás nem volt rajta egyáltalán. Most tegnap próbáltuk, hol van hol nincs ilyeneket csinált, hogy beindult, 10-20 mp múlva leállt (járás közbe nem volt semmi baja, hibátlanul pöfögött). Ráadtuk a gyújtást, hol égett az akksilámpa, hol nem, rugdostuk, rúgáskor ahogy lendült a berúgó, fölvillant a lámpa, majd kialudt, ha égett, meghúztuk a fékkart h indítózzunk, fékre kialudt, ilyenek úgyhogy valahol elég komoly kontakthiba-zárlat van, de szerintetek hol? Mitől lehet ez, hogy maga a gyújtásállás (tehát nem külön-külön az egyes fogyasztók) kontaktos? Autószerelőként az ilyenektől hülyét tudok kapni, amikor valami hol jó, hol nem
Sziasztok.
Azt szeretném kérdezni,hogy a robogók hajtásai menyire bírják a földutat? A műanyag részeik menyire strapa bírók? Milyen Kymcót vagy egyéb típusú robogót javasolnátok 50-250 -ig vegyes állapotú utakra napi használatra?
Köszönöm a válaszokat.
Megkérdeztem egy barátomat aki sokkal jobban ért a villamossághoz és azt mondta az értékek mások a nagy motoroknál mint az 50-s motoroké. Teljesen más a szabályzás is, ezért lehet akkora változás a világítás kapcsolásakor. Lényeg a szerviz leírásnak feleljen meg, akkor gond nem lehet. A fordulat esésre nincs ötletem, bár a simsonon is lejjebb megy a fordulat amikor ráadom a világítást. Gondolom a motort leterheli a világításhoz való teljesítmény.
Ebben az esetben valószínű a kijelző meghibásodása. Csere előtt érdemes lenne ellenőrizni a műszert, esetleg valami kis hiba lehet ami miatt fennakadt a mutatója.
A szintjelző adó meghibásodott vagy az érzékelő megszorult, esetleg még a műszer is elromolhatott. ezeket ellenőrizni kellene először. A km óra pedig nagy valószínűséggel a meghajtás fogaskerék elemek elnyíródása vagy a spirál szakadása miatt nem mér. Szerencsés lehetsz ha csak az órából tekeredett ki a spirál csatlakozója. Ez nálam előfordult, többször letekeredett, csavarrögzítővel orvosoltam.
Engem érdekel a Kymco 500-hoz a fejidom üresen, a tartó konzol, a műszeregység alsó fehér és felső átlátszó burkolata, tehát a műszerek nem, a plexihez tartozó alsó és felső műanyagok.
ha adsz tel számot felhivlak és megbeszéljük.
Köszi.
Viktor
Pár napja sikerült hozzájutnom egy Kymco Bet&Win-hez. Sajnos nem hibátlan paripa és ez az első 4 ütemű, vizes vasam, így elég kusza a helyzet. Az a problémám, hogy ha áll egy fél napot, nehezen akar beindulni. Indul gombra, de le is áll. Ezt úgy 10x eljátszom, akkor már nem áll le. Hol keressem a problémát? Illetve ablokk elött az idomok alatt van egy tartály az milyen célt szolgál? Előre is köszönöm a segítséget! :-)
Kymco xciting 500 2005-ös évjáratú karburátoros motorhoz, keresek kipufogó oldali vezérműtengelyt és szelephimbát. Az van neked?
Megmérnéd a variátor mögött (a nyomólap mögötti), a blokkház oldalára eső alátét méretét? a képen a 22133-as az.
Ebben a fórumban kutakodj, itt van róla leírva némi tapasztalat.
Agility
Valakinek van tapasztalata Agility-vel olyan téren, hogy nagyobb hengert tetetett rá (80ccm-90ccm-100ccm). Most gondolkoztam az ügyön csak nem tudom mennyi lenne a változás... Köszi!
Üdv
Köszi!
Például a gyújtáskapcsoló is lehet hibás, de amíg ki nem méregeted a vezetékeket addig semmi sem biztos. Ez a legnagyobb szívás az egészben. Végig kellene menni az összes csatlakozáson, aztán jöhet a méregetés.
Történt némi fejlemény a motorom ügyében: Kymco BW150, gyújtásállás nem volt rajta egyáltalán. Most tegnap próbáltuk, hol van hol nincs ilyeneket csinált, hogy beindult, 10-20 mp múlva leállt (járás közbe nem volt semmi baja, hibátlanul pöfögött). Ráadtuk a gyújtást, hol égett az akksilámpa, hol nem, rugdostuk, rúgáskor ahogy lendült a berúgó, fölvillant a lámpa, majd kialudt, ha égett, meghúztuk a fékkart h indítózzunk, fékre kialudt, ilyenek úgyhogy valahol elég komoly kontakthiba-zárlat van, de szerintetek hol? Mitől lehet ez, hogy maga a gyújtásállás (tehát nem külön-külön az egyes fogyasztók) kontaktos? Autószerelőként az ilyenektől hülyét tudok kapni, amikor valami hol jó, hol nem
Azt szeretném kérdezni,hogy a robogók hajtásai menyire bírják a földutat? A műanyag részeik menyire strapa bírók? Milyen Kymcót vagy egyéb típusú robogót javasolnátok 50-250 -ig vegyes állapotú utakra napi használatra?
Köszönöm a válaszokat.