Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van!
Hogy az enyém egy tizessel többért rendszámmal meg a gyárinál azért kicsit jobb (meg szebb) kerekekkel szerintetek kurva drága volt, ez meg mennyire megéri...
Mi ezzel a baj?
Na, ez a másik
Ha az volt, akkor ez mocskosul gecidrága...szerintem
Akkor már inkább ez:
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
2év azért 2év, annyival meg nem drágább...
Asszem valami lóbetegség!
Azéé mee drága volt!
mijérazmegmi?
igen, a környék is szép a motor mögött... De tekintsünk el ettől.
Az enyémet meg hogy lehúzta mindenki hogy milyen drága...
El kell menni meghallgatni! Ha elmész, legalább mutasd meg neki hol kell bekapcsolni a helyesírás ellenőrzőt!
Iszonyat helyesírása van a csávónak
Sziasztok!

Erről a motorról van vkinek infoja?

http://kepesmotor.hu/ktm-endur...

Tesóm nézegeti, lebeszéljem vagy rábeszéljem?
eladó aprópénzért pár megmaradt cuccom!
500exc? wow...
egy japán motor sem tetszik már annyira mint akár melyik KTM 2007-től...de ezek a 2011-12es designosak meg mégmég überebbűl néznek ki!
de ma még egy 2010-11es crf 250et még mindig elfogadnék,mert japánban designra csak is HONDA!
na de ready to race!
csak elmegy a gép?
Hali ,nézd meg az orionban alszik e még a róka,,,,,ja vágtunk fát ,,.
Annak idején elég sokat agyaltam rajta hogy miképpen lehetne könnyíteni kicsit a 625-ösön, de nem sokra jutottam vele...szóval - pláne a tizenhárom-négy évvel ezelőtti technikai színvonalon - a VB-s motor se hiszem hogy sokkal könnyebb lett volna mint az enyém
Amúgy meg szerintem nem is a súly volt azzal a fő gond, hanem a méretek: hosszú, széles, magas...akkora körön fordul, mint egy csuklós busz...a KTM-fesztiválon mit kellett birkózzak vele hogy az EXC-k által kijárt nyomokban valahogy be tudjak fordulni vele
jó csak akkor még exc -vel nem tudott menni ...

meg az ellenfelek is hasonló nagy ólommadarakkal kínlódtak a négyüteműek táborában....de akkor jött az első forradalom...két hete meg a második....
nahh jahh de az az LC4 volt vagy 110 kilcsi, meg hozzá vagy 70 lo, és akkor a világklasszis pilotárol már nem is beszéltünk...

kb olyan a példa mintha David Knight-nak adnál egy yamaha dt 125-öt ,és azzal is szarrá verné a magyar enduro mezönyt...
Azért akadt egy olyan hülye finn, aki enduro VB-t nyert LC4-gyel...igaz, ez '98-ban volt, de a tény attól még tény marad
kinek mit jelent az enduro...

amerre én szeretek "endurozn i" ott csunyán anyáznál azzal a bálnával...
hát mert nem is lehet vele endurózni talán azért...

de erdőbe utazgatni ide oda azt természetesen lehet vele...de az meg nem endurózás..

enduróra meg a ktm az exc-ket gyártotta...