Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És az szerinted meddig marad ott,mikor a kerék folyamatosan a kenőmájasba forog? Annak lehet hogy használ,aki pályán motorozik,de aki folyamatosan a dágvanyba közlekedik,annak szerintem elég keveset ér a szilikon zsír a szimeringbe!
itt van egy kis segítség, aki esetleg nem érti:
Te akkor a dugásban is tutti meguntál már valamit...
JA, ha televereted nagynyomású mosóval, akkor ne csodálkozz.
Na én nagyjából ezt untam meg a terepmotorozásban...
Az első mosásig kb...
Félre értettél.Pont leszarom hogy elkopik! Nálam úgy néz ki hogy vasárnap elmegyek motorozni,hétfőn odaviszem a szerelő cimborámnak,szerda csütörtök basztatom hogy csinálja már meg,pénteken haza hozom,szombaton rendbe teszem a kötelező apróságokat rajta,aztán vasárnap megint leélem!
Azért aki kicsit odafigyel, az a szimmering 2 ajka közé tehet egy kis szilikon zsírt....és már van is kenés.
És, nem ugyanúgy egy gumi meg egy fém alkatrész forog egymáson gyakorlatilag kenés nélkül többszázat percenként?
Az 'O' gyűrű a futógyűrű homlokfelületénél van a váltó belsejében, a szimmering meg a futógyűrű palástjával kapcsolódik...
hát csak nem fordítva kellene lennie? a keményebb (acél) egye meg inkább a puhát (gumi)
Ott a pont!
hát ez nagyon érdekes, ilyenről még nem is hallottam
Vazze, két különböző anyagból lévő alkatrész érintkezik forgás közben, mit vártok tőlük? Sose kopjanak el, és 100 %-ig lássák el a feladatukat? Szóljatok, ha feltaláltátok a perpetuum mobilét...
az szimmering nem o gyűrű !
én is tettem bele vastagabbat és mégis fossa az olajat . valszeg az lesz akkor hogy cserélem majd a távtartó csövet. remélem az már jó lesz .
Pedig megeszi.A haverom csináltat saválló cuccból kerékhez távtartót. Ugyanúgy megette a szimering,mint az alumíniumot.Igaz kicsivel tovább tartott,de nem sokkal!
Ha szerinted spórolni akartam a fogyasztással, akkor forgattam volna alapjárat fölött is?
én is ezen gondolkozok, bebaszna, ha megenné a gumi az acélt
Abban a motorban addigra annyi kilométer volt, amennyi alatt egy zongorában vagy más hasonló hangszerben háromszor blokkot kell cserélni
GD, én azt hittem te nem számítástechnikával, vagy matematikával foglalkozol. CSak a 0 és az 1 ismerős neked a gázkar állásánál?
Ja,mostmár minden világos!
Ha egy LC4-gyel "lábujjhegyen" közlekedsz, akkor a rángatás sokkal jobban igénybe veszi a láncot, mintha normálisan mennél vele...szerintem
Tanul nem érted?
DID 520 ATV asszem. De aztán az is lehet,hogy a hiba az én készülékemben van!