Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pedig ez se rossz megoldás
Holnap hozd el megcsinálom profin! lehet, hogy kicsit csunya lesz kicsit nehéz de a tiedé! most komolyan hozd és meg csináljuk! ne hogy igy támazd le!
Jah!a sztendert viszem vissza Gariba javítani.....
Aztán hogy milyen lesz a mester,aki,amikor csinálja-remélem nem megint 2hétig bírja majd! De Ígéretet kaptam,hogy most profi cucc lesz!
Ha nem,akkor levesszük a tiédről!
ja most látom nem ma lehettél meg nem is mostanába még itt meg van a sztendered! 2011-be lehet, hogy neked nincs a motorodon!
Hát jobb mint gyalog tényleg! kis infot gyüjtöttem! mikor voltál széleskön csak nem ma?
Benne bizony!
Mikor veszel?
Hajrá..........jobb,mint gyalog!
Fiúkee! Fontos kérdés következik!
A powert müködtetö karocskának a házába van egy lyuk és ez a ház telvan szugyokkal, ez a lyuk sztem nem természetes vagy hiányzik valami onnan vagy az van amit nem naon tudok elképzelni de elképzelhetö, hogy apám szerint ott szedi be a plussz levegöt, szerintetek mi a teendö, minek van ez ott estleg hiányzik-e onnan valami?
Sőt, Eladó!
Ill. hallottam már a 2007'-es 525-ös (régi blokkos) -ról van rosszabb vélemény, állítólag kicsit lebutították? Nem olyan kitörős...
De ezt majd a szakértők... én csak hallottam... nem láttam nem tapasztaltam...
Nem, ez volt. Előtte 05' SX450
Akkor még 07-is jó közé sorolható? látom neked is ez van! de nem ez volt neked nem egy 04- esed volt?
Meg régi blokkos 2007' 450-es is még jaú!
Köszi srácok! szoval ha vennék egy EXC-T akkor a 04 05 06-os ba gondolkozzon a ember?! mert még ebbe benne van a anyag!
Yamaha WR 250 R-re gondoltam...
Azt hiszem a hozzáértők kifejtik majd bővebben. Én úgy gondolom az első blokkok általában ha nem is kísérleti, de majdnem olyan jelleggel. Versenyre fejlesztett blokkok amik inkább a teljesítmény és majd a megbízhatóságra összpontosítanak! Mert hát miből élnének a gyárak/kereskedők ha nem abból hogy az évenként fejlesztett dolgokat megveszik az emberek. Senki sem akar 10 évig működő versenyblokkot gyártani, az emberek nem cserélnék le akkor olyan hamar. De ez csak az én nézetem...
Pl. CRF-eknél (SX és talán berg FC-knél is?) miért veszélyes ennyire a titánszelep? ? A Yamaha utcai 250-ese miért megy el vele 100000km-ert? harmincakárhány lóval, és 10000-max fordulat mellett? Még ha kicsit butább is... de nem ennyivel?!?!?
Igazán majd a szerelők, hozzáértők megmondják miért nem érdemes új blokkos első szériákból való exc-t venni!
egyre vékonyabb dekni, egyre olcsobb gyengébb minőségü anyagok alkalmazása, ahol csak lehet, cserébe viszont egyre dizájnosabb csinosabb, kb cirka...
ki fejtenéd bövebben nagyon érdekelne!
Röviden: a fogyasztói társadalom átka?
Helló! tudom, hogy a 450 EXC 2004 05 06 kb ugyan az vagy is picit változott! de a 07 modell miben külömbőzik tőlük? és nem sokan dicsérik a 08-asakat meg föl felé miért? pedig gyönyörűek! előre is köszi a segítséget!
Van sok KTM-es poharam ha érdekel valakit!
van egy elado bukosisakom ha valakit érdekel 17 pénz.

FOX V2.
A srác nagyon ügyes volt !

20-ig számoltam akiket beért . HÓ HÓ és a végén SORRY , nagyon jóóóó !
Fiúk!
http://youtu.be/ak3HGNXWcN8 Déva? Mert, ha igen, akkor kurva jó hely és ki kell jutnom oda...
gyáriba ktm boltba 9 euro a futógyűrű...7 a szimmering ....0.50 euro az "O" gyűrű.......1 a seeger a végére
ment a mail