Jah!a sztendert viszem vissza Gariba javítani.....
Aztán hogy milyen lesz a mester,aki,amikor csinálja-remélem nem megint 2hétig bírja majd! De Ígéretet kaptam,hogy most profi cucc lesz!
Ha nem,akkor levesszük a tiédről!
Fiúkee! Fontos kérdés következik!
A powert müködtetö karocskának a házába van egy lyuk és ez a ház telvan szugyokkal, ez a lyuk sztem nem természetes vagy hiányzik valami onnan vagy az van amit nem naon tudok elképzelni de elképzelhetö, hogy apám szerint ott szedi be a plussz levegöt, szerintetek mi a teendö, minek van ez ott estleg hiányzik-e onnan valami?
Ill. hallottam már a 2007'-es 525-ös (régi blokkos) -ról van rosszabb vélemény, állítólag kicsit lebutították? Nem olyan kitörős...
De ezt majd a szakértők... én csak hallottam... nem láttam nem tapasztaltam...
Azt hiszem a hozzáértők kifejtik majd bővebben. Én úgy gondolom az első blokkok általában ha nem is kísérleti, de majdnem olyan jelleggel. Versenyre fejlesztett blokkok amik inkább a teljesítmény és majd a megbízhatóságra összpontosítanak! Mert hát miből élnének a gyárak/kereskedők ha nem abból hogy az évenként fejlesztett dolgokat megveszik az emberek. Senki sem akar 10 évig működő versenyblokkot gyártani, az emberek nem cserélnék le akkor olyan hamar. De ez csak az én nézetem...
Pl. CRF-eknél (SX és talán berg FC-knél is?) miért veszélyes ennyire a titánszelep? ? A Yamaha utcai 250-ese miért megy el vele 100000km-ert? harmincakárhány lóval, és 10000-max fordulat mellett? Még ha kicsit butább is... de nem ennyivel?!?!?
Igazán majd a szerelők, hozzáértők megmondják miért nem érdemes új blokkos első szériákból való exc-t venni!
Helló! tudom, hogy a 450 EXC 2004 05 06 kb ugyan az vagy is picit változott! de a 07 modell miben külömbőzik tőlük? és nem sokan dicsérik a 08-asakat meg föl felé miért? pedig gyönyörűek! előre is köszi a segítséget!
Aztán hogy milyen lesz a mester,aki,amikor csinálja-remélem nem megint 2hétig bírja majd! De Ígéretet kaptam,hogy most profi cucc lesz!
Ha nem,akkor levesszük a tiédről!
Mikor veszel?
Hajrá..........jobb,mint gyalog!
A powert müködtetö karocskának a házába van egy lyuk és ez a ház telvan szugyokkal, ez a lyuk sztem nem természetes vagy hiányzik valami onnan vagy az van amit nem naon tudok elképzelni de elképzelhetö, hogy apám szerint ott szedi be a plussz levegöt, szerintetek mi a teendö, minek van ez ott estleg hiányzik-e onnan valami?
De ezt majd a szakértők... én csak hallottam... nem láttam nem tapasztaltam...
Pl. CRF-eknél (SX és talán berg FC-knél is?) miért veszélyes ennyire a titánszelep? ? A Yamaha utcai 250-ese miért megy el vele 100000km-ert? harmincakárhány lóval, és 10000-max fordulat mellett? Még ha kicsit butább is... de nem ennyivel?!?!?
Igazán majd a szerelők, hozzáértők megmondják miért nem érdemes új blokkos első szériákból való exc-t venni!
FOX V2.
20-ig számoltam akiket beért . HÓ HÓ és a végén SORRY , nagyon jóóóó !
http://youtu.be/ak3HGNXWcN8 Déva? Mert, ha igen, akkor kurva jó hely és ki kell jutnom oda...