Nekem anno a 125-ösnél az O-gyűrű megkoptatta a váltótengelyt - na ezt valahogy nem volt kedvem kicserélni, így egy számmal vastagabb O-gyűrű lett a megoldás, működött
A 2T modellnél annyi a bibi, hogy a zéger hornya kiverődik. Ezzel annyit tudsz, hogy kihézagolod, hogy szorítsa az 'O' gyűrűt a váltóban. A futógyűrű ugyanúgy elkopik, és azt cserélni kell...
Köszönöm mindenkinek a válaszát. chuchu, csak egy baj van az én esetemben nincs "rögzítő nagy alátét", csak egy sima zéger-gyűrű, az enyém az 2T modell, és O-gyűrűből is a vastagabbat tettem be. A zéger-gyűrű is elég jól nekifeszül ahogy néztem, nem igazán tudom lötyögtetni a lánckereket.
Na erről beszélek...2004 körül én mentem CZ lánccal, és bírta a supermotot. IRIS szakadt el, én azóta a nagyoknak hiszek, meg a karbantartásban, és a lánc állításban....
ez így van!..hasonló volt nálam is,az sx 450 lehet paraszt motor de akkor a sima kínai jt láncot mért nem ette?...pedig az tegnap még konzerv doboz volt
én is csak próbának vettem ezt,Dani ajánlotta 18000 ből megvan a teljes lánc szett.....nehogy ne érje meg?..én meg egy hónapban talán kétszer motorozok és egy évet de szerintem másfelet is elmegy!
szerintem izmos cucc,vettem én is cz láncot 3 szakadás után bedobtam az erdőbe és hazatoltam a motort ...soha többet olyat...
A KMC Tajwani
A JT Thajföldi
De nem ez a lényeg, hanem, hogy milyen anyagból készül.
szerintem izmos cucc,vettem én is cz láncot 3 szakadás után bedobtam az erdőbe és hazatoltam a motort ...soha többet olyat...