nekem pedig már mentek bele ilyenbe. megbeszéltük, hogy rendes szakszervizben lehúznák a hengert és csak ennyi, így nincs átvágás, amennyit manapság lehet hallani meg látni. nyilván ezt a vevő fizeti, ha én is eladnám a gépet, én is belemennék ha megkérnének, nyilván feltételekkel. ez a legtutibb, főleg egy versenymotor esetében, sokat meg lehet spórolni:)
Abba senki sem fog belemenni, hogy szétszedesd.
A másik meg az, hogy ha biztosra akar menni, akkor beszélje meg a tulajjal, hogy a megnézés napján egyáltalán ne indítsák el a motort, érdemes reggel menni és megfogni a blokkot, akkor kiderül azért sok minden szerintem, ha abszolút hideg motor első indítását nézed és hallgatod meg.
-blokk(könnyen indul, csörgés-csattogás)
-csapágyak(kerék, kormány, lengőkar, pds)
-teleszkóp(szimering, görbülés)
kb ennyi, amit első ránézésre meg tudsz nézni, ha tutira akarsz menni, akkor egy szervizbe elviszed és szétszedeted, persze a tulaj beleegyezésével:). röviden,tömören ennyi.
Sziasztok!
Motor vásárlás előtt állok, egy EXC 125 öt akarok venni...
Mik lennének azok a dolgok amiket szem előtt kell tartani egy ilyen masina vételekor?
Ha valakit érdekel:
SXF 250 hátsó dob
EXC 250 2T hátsó dob
EXC 2T elsö dob,Doma+gyári
EXC hütők
KTM hütöidom felfogó csavarok
EXC 450 2005 villabefogók
EXC 300 gyujtáselektronika
EXC 2006 hátsó sárvédö
SX 2005 hátsó sárvédö
SX 250 2007 tank
EXC 2T 2006 tank
KTM XC 250 hátsó lengővilla
EXC 250-525 első hátsó komplett fék
EXC 2005 ös WP PDS gátló hibátlan
EXC gyári kormány
EXC kormányagy
villabefogó összekötő
Renthall 28 as kormány
EXC 250 komplett gázkar
kormánymagasító
alsó kormánybefogó
L-XL es SHIFT mez
páncélok,könyök ,térdvédők,stb
Ja a "sok skuló": annak idején 2x, 3x ennyit lőttem egy évben mint mostanában (mondjuk akkoriban a lőszer is feleennyibe került)...tulajdonképpen csak az istenverte tehetségemnek "köszönhető" hogy így a 0 gyakorlás mellett még bármiféle eredményt el tudok érni...
Többre amúgy se volna időm...viszont évi 60-70 óra motorozásért (aminek ráadásul a töredékét sikerül csak értelmes terepen elkövetni) szerintem kurva nagy pazarlás százezreket elkölteni...még akkor is az lenne, ha volna miből pazarolni - de így hogy nincs...
Hát ha elviszi a sok skulló a fizut akkor bizony nehéz motort fentartani De én aztmondom hogy hobbiszinten heti egyszerkétszer motorozást még meglehet oldani egy havi fizuból!
Tudom, hogy egy utolsó szemétláda vagyok (meg még balfasz is), de a 8 évvel ezelőtti szintű fizetésemből valahogy nem tudok a mai árakon egy versenymotort fenntartani...bocs...
A másik meg az, hogy ha biztosra akar menni, akkor beszélje meg a tulajjal, hogy a megnézés napján egyáltalán ne indítsák el a motort, érdemes reggel menni és megfogni a blokkot, akkor kiderül azért sok minden szerintem, ha abszolút hideg motor első indítását nézed és hallgatod meg.
-csapágyak(kerék, kormány, lengőkar, pds)
-teleszkóp(szimering, görbülés)
kb ennyi, amit első ránézésre meg tudsz nézni, ha tutira akarsz menni, akkor egy szervizbe elviszed és szétszedeted, persze a tulaj beleegyezésével:). röviden,tömören ennyi.
Motor vásárlás előtt állok, egy EXC 125 öt akarok venni...
Mik lennének azok a dolgok amiket szem előtt kell tartani egy ilyen masina vételekor?
felnik,féktárcsástól+elöl 70 százalékos esőgumival,eladó (karcmentesek)
600 euro
email: marko_attila@yahoo.com
SXF 250 hátsó dob
EXC 250 2T hátsó dob
EXC 2T elsö dob,Doma+gyári
EXC hütők
KTM hütöidom felfogó csavarok
EXC 450 2005 villabefogók
EXC 300 gyujtáselektronika
EXC 2006 hátsó sárvédö
SX 2005 hátsó sárvédö
SX 250 2007 tank
EXC 2T 2006 tank
KTM XC 250 hátsó lengővilla
EXC 250-525 első hátsó komplett fék
EXC 2005 ös WP PDS gátló hibátlan
EXC gyári kormány
EXC kormányagy
villabefogó összekötő
Renthall 28 as kormány
EXC 250 komplett gázkar
kormánymagasító
alsó kormánybefogó
L-XL es SHIFT mez
páncélok,könyök ,térdvédők,stb
Megkaptam a baget!
Köszi
L.