Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről beszélek...a lánc a Regina, DID, RK-nál kezdődik...
ÉS a turista motorja mindig költségmentes...
egy ajánlat csak!
10800-ft a SEDIS o ringes lánca...én használom és semmi baja!
a lánc témához hozászólva : CZ sárkidobós lánc potom 9 ezerért jó vétel . isten ments tőle mégegyszer
A versenyző,a cross-os,meg az endurós! Na meg van még a turista!
ÉS ki az előző 3?
Meg van a negyedik,akinek hiába beszélsz!
Azért ennyire gyagyás nem lehetsz. HA tényleg úgy van, hogy eladod, és csak adsz hozzá láncot, akkor a legolcsóbb, ha megtartod, akkor meg döntsd el magad. Itt 100 ember, 200 álláspont szerint választ láncot. Más a versenyző, más az enduros, más a krosszos....
Azért nem eszik ilyen forrón a kását...elvileg minden lánckerék cserénél a rugós tányéralátétet is cserélni kellene. A másik probléma, hogy a futógyűrűt megeszi egy idő után a szimmering ajka, így az is lehet rossz. A KTM rájött erre és javítókészletet csinált, egész jó áron, amibe a 4T modellnél a szimmering, a fém futógyűrű, az 'O' gyűrű, és a lánckerék rögzítő csavar, és rugótányér van, míg a 2T modellnél a rögzítő zéger a csavar helyett.
Tiszteletem .
Nekem is volt ilyen problem.Szimering O-gyűrű kicserélve sőt már tettem bele vastagabb gyűrűt is és még mindíg eresztett.
A megoldás igen egyszerű és kézenfekfő .
A lánckereket rögzítő "nagy alátét"egyben rugó is azért domború.
Ez hivatott az egész cuccot a helyén tartani és nekifeszíteni az O-gyűrűnek.
Ha megfárad "már kevébé domború" akkor nem nyomja oda rendesen és az olaj szivárog és ahogy forog minden csupa olaj.
Igen idegesítő tud lenni.
Megoldás:
1.csere.
2.nyers erő:kis krova,alátét,nagy krova bummmm.
nekem a 2. megoldás jött be.
Ui:én sem jöttem rá a szerelő ember orvosolta és prezentálta a megfejtést.
További szép napot.
Van ott egy cső darab is,amire a szimering rámegy.Cseréld ki azt is.
És köszi mindenkinek! ;)
Jah, szerintem is az lesz. Jöv héten meg is rendelem.
Sziasztok!
Nem tudja valaki mi a megoldás, ha folyik a lánckeréknél az olaj? Össze van olajozva minden a környékén, még a hátsó sárvédőre is jut . Ja és szimering meg O-gyűrű most lett nemrég cserélve .
Vegyél gyűrűst azzal legalább nem lesz gondod..
Csak mert mondják mindenhol, h a gyűrű nélkülit krosszra ajánlják, mert ott kb fél óránként le van fújva. Endurora meg ezért kell o-ring, mert az állítólag nem igényel nagy karbantartást.
Viszont természetesen minden motorozás után le van ápolva a motort, tehát leolajozva minden, amit le kell, mosás, légszűrő..stb.
A láncot akkor is fújom, mikor elteszem a motort, meg indulás előtt is le szoktam... most akkor melyiket is érdemes megvenni? Gyűrű nélküli fele annyiba kerül, mint a gyűrűs. (sosem volt még gyűrű nélküli láncom)
Én még sohasem vettem észre,hogy valamelyiknek is nagyobb lenne az ellenállása! Igaz,én nem is vagyok versenyző,csak turista!
Gyűrű nélküli D.I.D, vagy RK láncot. Rossz beidegződés, de versenyzésre a legkisebb ellenállású kell, még akkor is, ha kopik. Bár 1 szezont elmegyek 1 lánccal, csak foglalkozni kell vele.
KMC-t még sohasem vettem.JT a haveromnak volt,de nem bírt sokat.Én O gyűrűset használtam eddig,most beszéltek rá erre az x gyűrűs enduro láncra.Próbáltam 520 as DID-et,meg reginat is,de nekem mindegyik lenyúlt folyamatosan.
te mit használsz ?
Én még 'O' gyűrűs láncot se tennék fel, nemhogy 'X' gyűrűset. Az X gyűrűset 75 LE feletti motorhoz ajánlják.
ez is nagyon szép gép márkatárs!
csak adnám el a kis one twenty five-ot, mindjárt vennék valami 250-300exc-t
átnyergeltél 525-re? szép traktor
az se rossz de a VT2 az kimondottan enduró lánc versenyzéshez aszem "T" gyűrűrs én ezt használom 450 en nem kellet utánnálítanom
Én 520VMX-re gondoltam, X gyűrűs. És kösz az infot!