Azért ennyire gyagyás nem lehetsz. HA tényleg úgy van, hogy eladod, és csak adsz hozzá láncot, akkor a legolcsóbb, ha megtartod, akkor meg döntsd el magad. Itt 100 ember, 200 álláspont szerint választ láncot. Más a versenyző, más az enduros, más a krosszos....
Azért nem eszik ilyen forrón a kását...elvileg minden lánckerék cserénél a rugós tányéralátétet is cserélni kellene. A másik probléma, hogy a futógyűrűt megeszi egy idő után a szimmering ajka, így az is lehet rossz. A KTM rájött erre és javítókészletet csinált, egész jó áron, amibe a 4T modellnél a szimmering, a fém futógyűrű, az 'O' gyűrű, és a lánckerék rögzítő csavar, és rugótányér van, míg a 2T modellnél a rögzítő zéger a csavar helyett.
Tiszteletem .
Nekem is volt ilyen problem.Szimering O-gyűrű kicserélve sőt már tettem bele vastagabb gyűrűt is és még mindíg eresztett.
A megoldás igen egyszerű és kézenfekfő .
A lánckereket rögzítő "nagy alátét"egyben rugó is azért domború.
Ez hivatott az egész cuccot a helyén tartani és nekifeszíteni az O-gyűrűnek.
Ha megfárad "már kevébé domború" akkor nem nyomja oda rendesen és az olaj szivárog és ahogy forog minden csupa olaj.
Igen idegesítő tud lenni.
Megoldás:
1.csere.
2.nyers erő:kis krova,alátét,nagy krova bummmm.
nekem a 2. megoldás jött be.
Ui:én sem jöttem rá a szerelő ember orvosolta és prezentálta a megfejtést.
További szép napot.
Sziasztok!
Nem tudja valaki mi a megoldás, ha folyik a lánckeréknél az olaj? Össze van olajozva minden a környékén, még a hátsó sárvédőre is jut . Ja és szimering meg O-gyűrű most lett nemrég cserélve .
Csak mert mondják mindenhol, h a gyűrű nélkülit krosszra ajánlják, mert ott kb fél óránként le van fújva. Endurora meg ezért kell o-ring, mert az állítólag nem igényel nagy karbantartást.
Viszont természetesen minden motorozás után le van ápolva a motort, tehát leolajozva minden, amit le kell, mosás, légszűrő..stb.
A láncot akkor is fújom, mikor elteszem a motort, meg indulás előtt is le szoktam... most akkor melyiket is érdemes megvenni? Gyűrű nélküli fele annyiba kerül, mint a gyűrűs. (sosem volt még gyűrű nélküli láncom)
Gyűrű nélküli D.I.D, vagy RK láncot. Rossz beidegződés, de versenyzésre a legkisebb ellenállású kell, még akkor is, ha kopik. Bár 1 szezont elmegyek 1 lánccal, csak foglalkozni kell vele.
KMC-t még sohasem vettem.JT a haveromnak volt,de nem bírt sokat.Én O gyűrűset használtam eddig,most beszéltek rá erre az x gyűrűs enduro láncra.Próbáltam 520 as DID-et,meg reginat is,de nekem mindegyik lenyúlt folyamatosan.
10800-ft a SEDIS o ringes lánca...én használom és semmi baja!
Nekem is volt ilyen problem.Szimering O-gyűrű kicserélve sőt már tettem bele vastagabb gyűrűt is és még mindíg eresztett.
A megoldás igen egyszerű és kézenfekfő .
A lánckereket rögzítő "nagy alátét"egyben rugó is azért domború.
Ez hivatott az egész cuccot a helyén tartani és nekifeszíteni az O-gyűrűnek.
Ha megfárad "már kevébé domború" akkor nem nyomja oda rendesen és az olaj szivárog és ahogy forog minden csupa olaj.
Igen idegesítő tud lenni.
Megoldás:
1.csere.
2.nyers erő:kis krova,alátét,nagy krova bummmm.
nekem a 2. megoldás jött be.
Ui:én sem jöttem rá a szerelő ember orvosolta és prezentálta a megfejtést.
További szép napot.
Nem tudja valaki mi a megoldás, ha folyik a lánckeréknél az olaj? Össze van olajozva minden a környékén, még a hátsó sárvédőre is jut . Ja és szimering meg O-gyűrű most lett nemrég cserélve .
Viszont természetesen minden motorozás után le van ápolva a motort, tehát leolajozva minden, amit le kell, mosás, légszűrő..stb.
A láncot akkor is fújom, mikor elteszem a motort, meg indulás előtt is le szoktam... most akkor melyiket is érdemes megvenni? Gyűrű nélküli fele annyiba kerül, mint a gyűrűs. (sosem volt még gyűrű nélküli láncom)
csak adnám el a kis one twenty five-ot, mindjárt vennék valami 250-300exc-t