de már mást sem olvasok minden forumon, hogy az összes halál amatör kezdő rögtön 300 2t akar venni, mindezt ugy hogy nulla tapasztalat, aztán meg nem értik miért takaroznak vele be egy hétem háromszor, csunyán...
én mindenkit lebeszélnék az ilyen vásárlásrol, a 300 -as 2t verseny endurok egy kökemény motorok, igényelnek sok enduro motoros tapasztalatot, és egy kemény agressziv stilust, ha ez megvan valakinek akkor szeretni fogja ,
ha kezdőként ráűl egy ilyenre akkor az élete tele lesz csunya esésekkel....
jokat szoktam röhögni ezen a mostanság terjedő 300-as 2t imádaton, akkora nagy kultusza lett még olyanok is azt akarnak venni akik életűkben nem mentek 300-as 2t -vel, huu mert az jo nagy meg jujj , meg apámmm de kemény , meg mindenhol azt mondják az a legjobb, és hasonlo marhaságok.
aztán megnézném hányan tudnak kezdeni valamit a 300 2t-vel, merthogy oda már ember is kell, meg tapasztalat, nem elég a krumplihéj, és még csak nem is olyan kis kezes megbocsájto mint egy 4t ahol ha elbaszod a motor nyomatéka ,kezessége még feltol adott helyre, és kihuz a szarbol ...
ez viszont bűntet mint egy szado-mazo ribanc, azonnal és könyörtelenül....
de vegyen csak mindenki 300 2t-t aztán majd lesz jo sok elado occson.
A fasszopó tatay 4000ért adott 2kis csavart a hütővédőre ami máshol pont 400Ft de a lényeg haverom bevitte bizományba a motorját ez a FASSZOPÓ GECI eladta csak elfelejtett szólni és ráült a pénzre mikor pedig feltünt hogy se motor se pénz akkor meg bujkált ez a szarrágó faszfej mert valamiből ki kell fizetni a hitelét!A KURVA ANYÁD!
Sziasztok!
Valaki légyszives írja le hogy mennyit eszik kb egy 2005-6 körüli exc 300 . Szeretnék venni tavasszal egy ilyen motort, és érdekelne hogy mennyire lehet vele túrázni menni, meddig bírja egy tankkal Válaszokat előre is köszi!
a tubblist könnyű szerelni, és leengedhető a nyomás egészen alacsonyra 0,3-0,4 -re, soha nem lehet sziklán kicsipni, ha esetleg kiszurja egy tüske ami kb 5 évente 1-szer ha előfordul akkor a hernyos verzioval szerelés nélkül javithato, viszont ha leenged a kűlső a versenyt simán be lehet fejezni mert fent tartja a gumi falcát a felni peremén, nem hagyja beugrani. jahh és örök élet plusz egy év.
de mélyenszánto tapasztalatokat Zalán tud neked mondani ő használja már egy jo ideje.
irány a ktm.hu/forum ... aztán ird be oda a sztorit kiváncsi leszek mi lesz rá a reakcio..