tudom, h nem azok a döntőek...csak a manusz elmondása szerint bontatlan a blokk. Ha bontva volt, akkor nem szavahihető...2250 km van benne elvileg. Miket néznél meg élőben?
(féktárcsa, fékbetétek stb)
de meg ám...hát jó lenne élőben látni a gépet ..meg megnézni pár dolgot mert nem a csavarfejek a döntőek...de szerintem nincs széjjelvágva a ló..3-4-5 ezer viszont lehet benne
Zéé, csatolok pár képet. Megnéznéd, h ezek a csavarok a gyárban, összeszerelésnél voltak-e meghúzva utoljára vagy mozgatták már őket...
ez a 2007es 525 Factory (ezt 1 millába odaadná a csávesz)
igazad volt az az e-bay es hirdetés nem jó mert az én rezom nem ilyen egyszerű hanem ahol megy be a motorba ott van meg egy tekeredése a rezonátornak....
az valami újabb exc-be való
Fent van még mindig...
Látnod kéne a csáveszt meg azt a tanyát, azokat a körülményeket. Olyan koszos volt, h mondta h inkább ne fogjunk kezet...egy ilyen koszos, rendetlen embertől nem tudom mernék-e motort venni.
A benzincsőből úgy spriccelt a benzin(el volt repedve), h ki se tudtam próbálni, mert 2 perc alatt elázott volna a gatyám meg a cipőm... Ja, meg egy fillért se akart engedni.
(féktárcsa, fékbetétek stb)