Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem szeretem már a nagycsoportos gurulásokat, a legjobb a 2-3-max 4 fő. olyankor van tempo, kihivás, haladunk is egész nap.

de én szeretek egyedűl is menni, na olyankor tényleg nem kell minden fánál megállni.

szolhatnál ha mennétek mondjuk vértesbe, kiscsoportosra, felmennék kocsival és beszálnék, ott még nem voltam azt mondják vannak jo helyek.
Aszittem má elvesztééé Csás reggeltet
ez de szép narancs.

elfogadnám az első-hátso telokat belőle.
Hi !
fain lehetett,vannak ott jó helyek...
Múltkor nem motoroztunk együtt túl sokat,de majd eljön annak is az ideje...inkább szopás volt mint motorozás-úgy gondolom...
szeva Mirko, mi a pálya.

kurva kibaszott jot gurultunk tegnap egy haverommal kettesben, a bakony mélyén, csodaszép volt az idő, meg az erdő is, a hajtás is 10 pontos volt.... mindig ilyen enduros nap kéne.
nekem lenne gyári 45-ös lánckerekem rá:http://www.kepesmotor.hu/lanc_...
Miért nem csináltatod meg?
zozee nálatok milyen árban mozognak ezek?
Valakinek nincs egy eladó rezonátora exc 200-ra?
az a rész ami megy be a motorba elhajolt
vagy esetleg hol tudnék venni újan valami komolyabbat?(pl:FMF,pro circuit...)
sziasztok. Az lenne a kérdésem, hogy ktm hátsó keréken mindegyiken 220as tárcsa van? nincs véletlenül valakinek ktm hátsó féktárcsa és lánckerék?
szép estét
Akár VB akár EB akát magyar bajnokság...
Egy krosszmotorért több mint 3 millát? Gondolom ezt már vb-re találták ki.
Nekem volt 450SXS-f most küldök képet és nézd meg a különbséget. Szeretnék egy eredeti SXS250-t de igazi gyárit nem pedig összetákoltat. szerintem ez a kétütemü nem igazi, hiányoznak róla olyan cuccok amivel gyárilag szerelve volt, papírjai alapján pedig minden OK mert leinformáltam
A különbség:
Fékek, futómű, henger + dugó, váltó villabefogó és kipufogórendszer. Na meg erősebb a váz is mint a normál sx.
de a legfájóbb az hogy az új ára KB 12000 euró ami duplája az SX-ének
Ez biza nem magyar motor meg az első hátsó teló+befogó igencsak volt versenygépre utal. Igen ritka az sxs ezekből, én még nem is láttam eladót.
Még valami, nem feltétlen CR-t kell venni, mert a Honda a legdrágább. Tudnám ajánlani a RM vagy KX 500at is ami jóval olcsób viszont elég megbízható típusok. Nekem volt CR500-am kb 10 évell ezelőtt 96-os évjárat. Azt hittem elég tökös gyerek vagyok már hozzá. Ha lebeszélhetnélek ezekről a tipusokról akkor néhány indok. Intenzív motorozás esetén minimum 3 naponta kell új hátsógumi, mert vagy letöri vagy lekoptatja, havi szinten lánc ill lánkerekek, nem beszélve a kupplugról. A motorjához nem kell nyúlni mert elnyűhetetlen és kb egy hónap után kéztörés, ami min 2hónap pihenést eredményez...szerintem ezt a 62-65 pacit kétkeréken soha nem lehet megszokni ----3 hónap után eldtam... de ez csak az én véleményem, ha nem hiszed próbáld ki :-)
Egyébként miben különbözik az SXS az SX-től? Max arra tudok gondolni, hogy az SXS-en powerparts cuccok vannak vagy nem?
szép masina...de jó narancs
Biztosis
Németországban sok van és aránylag olcsó, mert már a négyütem a menő, valamint a CR500 motorozhatatlan így nemsokan szeretik...Amúgy minek neked olyan? Egy hét után ínhüvelygyulladást kapsz! Mitöbb egy CR80 egykörön 3-at hasít bárkire aki CR500 megy hacsak nem vagy profi...
Na ez a gond hogy ott nincs.
Legalább is ott nem találtam... vagy, kérdés, mért van lefestve mind a két féknyereg ha gyárilag CNC forgácsolt és barnára eloxált. Vagy miért nem FMF kipufogórendszer van rajta, tudtommal a gyári SXS-t azzal szerelték,vagy nem?
Annyi a gondom vele, hogy nem vagyok biztos benne hogy orginal SXS.
Üdv Mindenki!
Ha tud valaki esetleg eladó jó állapotú (nem baj ha kicsit karcos), jobb oldali hűtőidomot 2007'-es exc-re, az szóljon.
Délután kicsit megfáradt...
De azért király volt!
Köszi!
hát a furfang annyi hogy ne szopassanak...hogy a szopott fasz ezen a végén állj ....
a motoroszám a lánckerék alatt a váltókarnál van.. ha hetes a motor hetessel kezdődik..