Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zoozee!
ti mint okr 2T-vel már annyira se foglalkoztok hogy szerezzetek nekem egy ilyen sx250et?(akár használt is érdekelne) áááá de jól esne a testemnek

http://youtu.be/f5FBGrGGA3M
zoozee: ezt legfőképp neked ajánlom, mert te igazi FAN vagy http://www.youtube.com/watch?v...
de csak azért mert messze lax és nem jött időben a busz
crossba már benne szopkodjuk is vele faszt..szerelés oldalát tekintve....amúgy rugozása jó..de ha komolyan mész azt is meg kell tuningolni mert mindenki irgumburgum telókkal jár....
bár egy fokkal könnyeb cserélgetni minzt a nindzsák gépein a hátsó gátlót de a pds másfélperces cseréjét nem lehet űberelni...ja és a himbarendszer szervízelésnél felmerülő 60.00 forintos többletköltségét se..
ezenkívül endurón nagy előny hogy alul nincs útba a cucc és nem azon billegsz le a szakadékba..ha lenne is himba már belső himbilimbin gondolkozás megy...
ti ketten csika és zoze?
Ketten,úgy hogy haza is mentünk,28 perc volt oda-vissza menettel a dugócsere 94-ben
2003 450 EXC akkor rád hallgatok.az a biztos ha ki lesz cserélve.
hát úgy néz ki..és meg fogsz lepődni nem az utcaiharcosok erőltetik a pds-t hanem többnyire a versenyzők(szerelők teljesen és a költség is mellette)..egyenlőre nagyobb a támogatottsága mint ellenzője..
azt lehet olvasni enduron marad a pds mert egyszerű , krosszba pedig benéz a himba..
Az endurón marad a pds?
már várom én is az új endurókat/mert az a szívem csücske és hányok a crosstól/ ..kiváncsi vagyok mi fog születni ..12-13 -ra ígérik...már most továbbképzésen bugyborékoltak valamit..ismét egy olaj meg elmeséltek pár új dolgot kuplung meg stb..idézőjelben új fejlesztéseket..ami az 530 hoz képest új de a régi 525-be már benne volt..volt röhögés..hova jut a világ..de ők is azon vannak hogy egy fasza cuccot előhúzzanak..és felhasználnak minden bevált dolgot ..
a kinézetéről meg csak találgatnak..mert a vázat is más irányba akarják fejleszteni...mert nem arra merev a jelenlegi mint amerre kéne amerre meg rugalmasnak kéne lenni arra meg sprőd.. hozzátszem nagyon nehéz eltalálni optimumokat és egyben megfeleni a többi kritériumnak is.....és az sokat számít a majdani kinézetében.. marad a pds ..
350-SXF
150-sx

Remélem ilyen kinézetű lesz az EXC-is a jövőben, mert nekem nagyon bejön ez az új idomzat.
az jó
nem olyan komoly moka ez megtudom én is csinálni
köszi a segitséget
hát ja... igazán úgy lehetne megcsinálni..
hogy ülés tank víz le kémény vízcső le powerdekli le power szétakaszt(attól függ milyen fajta mocid van) ... henger le de fejet hagyd rajta... akkor látni fogod dugót meg hajtókart meg hengert is milyen állapotok uralkodnak..a hengertalptömítésre figyelj oda ne szakadjon vagy rakni kéne újat.....a powert meg kiszórod a hengerből és megnézed mitől akad....ellenkező sorrendben vissza ..ha apowerrel való baszakodást nem stopperolod ez nincs egy óra óra...
egy huszonöcsibe dugócsere kollégámmal ketten 12-14 perc alatt végzünk versenyen..
tehát akkor szétkell kapni hengerfej, henger le és minden ami még közte van kapjam szét?
hát nem...de ha ennyire nem vagy képbe szerintem ne csináld mert könnyen elkúrhatsz valamit
hát illene ..
milyen motor ?
De az internetes/telefonos telótuningolás az jó?
helló.exc-n a vezérmü lánc feszitön még 2 kattanás van hogy a végére érjen.akkor ideje cserélni? vagy még mehetek vele?
Hali!
Tükörért ne ugorj le Dföldvárra Gábor, mert a KTM kereskedés már jó régen bezárt. Szívesen rendelek Neked Kkmétről, ha kell hívj fel!
üdv,
bocs de akkor mit kell leszednem a powertakaritáshoz a hengerfejet vagy a hengerfejet és huzzam le a hengert is?
nem elég a takaritáshoz azt a kis powertakarot a kipufogo és a henger között levenni?
kössz prof holnap lekapom és felteszem legyen min csámcsogni