Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zoozee, szerinted az új WR450-esek milyenek?
jogos
de itt a legfiatalabb motor most az új 350sxf ami olajos ,meg egy 09es crf 450 amire szintén amerikás olajos hymec lett feltéve
persze Jaksi haverom 07es crf 250én meg könnyebb a kuplung mint az enyém
én így is úgy is dicsexek az enyémmel továbbra is MERT NEKEM OLAJOS VAN
Ki
Menni kéne egy kört,de a nap má megint el lesz basva akkor Dógozhatok éjjel is
dani veled itt geciznek
azért egyet ne felejtsetek el...ez az olajos kuplung főleg a magura...nem azért van, hogy ilyen meg olyan könnyű legyen a kuplung...menj oda egy frissebb crossgéphez pl.rmz hez vagy yamihoz..akármihez aztán háromszor könnyebb a bowdenes kuplungja mint a ktm olajos lófasza....mielőtt még tévutakon lennénk...
pl. enduron meghatározó és egyben fő kritérium az az , hogy mindíg ugyanott fogjon és ott legyen a kuplung ..nehogy egy hosszú enduróversenyen mikor nyírod a dolgokat változzon bármi is mint a bowdenesnél tud...
Szívesen meg is csinálnám (már csak a kihívás miatt is), de sajnos nekem ehhez semmilyen gépem nincsen...úgyhogy egyedül biztos nem fog menni
megértem,hogy nem vonz a pálya,de ott biztos nem lett volna ennyi rossz élményed az olajos kuplunggal kapcsolatban! de te csak nyugodtan alakítsd át a magad igényeire a motorod,ezt is tudjuk, hogy amit csináltál az exc-re az mind egyedi,nem utolsó sorban elég jók is lettek,(kuplung alsó munkahenger védő,kipuf,védő,led,stb )
Viszont voltam vele a Bakonyban meg a KTM Fesztiválon az enduropályán és egyik alkalommal sem a bal kezem ujjai voltak a legszűkebb keresztmetszet
Amúgy krosszpályán leginkább semmivel sem szoktam menni...egyszerűen nem érdekel
625-össel nem igen mentél krosszpályán ahol: fék,kuplung,sebesség,kuplung fék sebesség kuplung 1 percben kb 12x (most csak mondtam egy számot )
Érdekes, nekem a 625-ös kuplungja nem fárasztotta a kezem
Meg nekem nincs pluszban egy kuplungszettem, hogy mindenhova azzal menjek...
érdekes vagy te GD! neked sose jó semmi de már megszoktuk
egyébként havernek épp most rendeltem meg ebayről a YAMAHÁRa a magura hymec olajos kuplungját kompletto 44ezer...
mert úgy van vele,hogy ki akar bírni egy jó motorozást a bal újjaival,mert az a bowdenes sokkal jobban fárasztja a kezed! aztán az olajos meg
mellesleg nekem van komplett KTM gyári kuplung szettem(felső-alsó munkahenger+cső) én azzal indulok el pályára.... ahol nincs is faág
tudom én hogy ez a fasza ..
itt kezdődik a karter-rezo védő... anyag minőség: AL-MG4, vastagság 6-os. a széle savállo lapos anyag.
ilyenem nekem is volt karbonbol, még meg is van itthon,

egy kacat pont semmit nem ér, horpadás ellen valamit véd és annyi,

mivel az összes ilyen holmi simán rá van csavarozva a rezora , és egy farönkösben ,sziklásban mikor kapja az ütést alulrol , akkor fent a nyak ugyan ugy rogyik a gecibe mindenfelé....
és szakad a gumi bak, meg eléri és veri a jobbos hűtő alját... és mind tudjuk mikor a rezo feszűl már kifuj nyakban az o-gyűrü, és elkezdi enni a csonkot nem kicsit..

ez a baj a Hyde racingos cuccal is, középen fel kell támasztani a vázra hogy tartson akkor jo lesz.
amúgy van igazi ktm roli....hivatalosan laufrad és 70-80 euro kb.
Tegnap raktam fel róla egy csomó képet...
a magyar ember leleményes...

én a multkor teszteltem a szétrágott csizma talpam kipotlását szélvédő ragasztoval, lezsirtalanit, drot korong , ka ndallonál iszárit... tök jol nézett ki..

sajnoo a motorozás végére nem volt benne sehol...de vannak még ötleteim..
2012-es powerparts.
hello GD! tudnál képeket küldeni a Doma rezóról? alakulóban van egy gépezet.... címem email: vzoli89@freemail.hu
powerparts
morgen
Na,hátha bírja sokáig