Ha már erő,meg felmegyek fitogtatás van,akkó megsúgom régen a 80 asok is ugyanott mentek a VB-n endúróba,krosszba is mint a nagyok.Nem sokkal időben elmaradva.Akkor kérdem Én,mit számít a lójerő?Erős motor szarnak sem jó,a használható motor a jó motor Nem ez a kinek a nagyoBB a köbcentije anná nagyobb a pöcse
Ahol az 525 meg a 450 el megy ott én is simán a 250 4t-vel. Egyedül a hosszú egyenesekben maradok le , mert nem szeretem szétforgatni. egyenesben húzni meg nem nagy kunszt.
Mind egy szar,vegyé egy ócskát ,úúúúúgyanannyit költesz rá,mint az újabbra.Sokan nem véletlen adják el a moccokat.Már nem akarnak rá költeni,a csere dolgaikat,meg megmutogatják,ami egy éve kijött belőle. Na, ezeket cserétem öcsém Tisztelet a pár kivételnek....
azt veszem ki a szavaidból, hogy egy amatőr hobby endúrósnak teljesen mindegy, hogy melyiket veszi...
Nektek, profiknak számítanak ezek a hajszálnyi különbségek, de egy amatőr "elmegyek motorozni a haverokkal hétvégenként - egy kis falmászás, egy kis homokbányázás" típusú felhasználónak mind a 450 mind az 525 tökéletes választás.
Gondolom, mivel a blokkok nem változtak, ezért megbízhatóságra uolyan mindkét 07-es modell.
állítólag az nem változott mert ott nem is volt nagyon lehetőség...képzeld el ha még azt elkúrják....
az egy majdnem olyan erős motor ám mint az 525...csak kevesebb ccm-ből...talán max 6 pacival szelídebb ...kicsitt jobban fordulaton van a menet de ez is megy alapon mint a disznó...ha kötne a kategória azt vennék.. otthonra viszont nem baj a nagyobb...vannak benne tartalékok stb...450-nek ugyanott jobbanott kell lenni stb...de pont jó moci az is...
meg miről is beszélünk ...
ha nem versenyzel és nem csinálsz élsportot az amatőr hardenduróból mint mi szeretnénk akkor ezek nem annyira problémák...ezeket te tudod mit szeretsz csinálni...meg hogy hogyan...
Ezer köszi! Látszik h nem ma kezdted... nagyon benne vagy a témában... Én meg inkább 10x kérdezek, minthogy 1x belenyúljak a szarba
És a 07-es 450EXC? Azt ajánlanád?
próbálgasd ki mielőtt veszegeted...
de amit ronis is mond a gyengébbel is föl lehet menni stbb.. ez csak azokat zavarja a kik leszálltak a hatosról és átültek nem kevés forintért az újra és eddig mindenki megvált tőle ..egy van a csapatban valamennyire nyitva pilótája ügyes felmegy mi9ndenhova..de mondja ő is nem egy rémület mikor odabasz...hiányolja ő is ...csak megszokta és ő már akkor odabasz neki mikor megállunk kocsmázni hogy majd mikor indulunk már legyen power
versenyzők is hánytak tőle de gecire..nem tudtunk mit csinálni vele..
ment rá a vortex gyújtás ..powernow ..meg 100 as benzin....akra rendszer , hyperáttétel..meg minden de még így is éppenhogy ..
szóval ha már mész egy szinten pont az hiányzik amitől tudsz pihenni és pont ezt akarták kivenni ...csak a fejlesztésnél nem dévid nájtot kérdezték hanem valami paprika jánost és persze szarabb lett....és nem hogy pihentetőbb lett henem egy végigottkelllenni erő rajtad kissebb de végig ..míg a réginél lent odabasztál vagy ha volt olyan hely felgyorsult stb..és akkor mikor kigurultad addig megehettél egy szenyót pihenésképp..jó ez durva de érted miről beszélek...
ja és mész nyolcvbannal a fák között és jönnek a meglepetés kövek fák gödrök pocsoják akaármik nagyon hamarabb kell lekorrigálni mert ez nem olyan gyors reakciójú mint a régi...
persze hajszálak amikről beszélünk de ott vannak és eddig senkinek se tetszett a komolyan motorozik...ja és milliókért
amúgy tényleg függ mire akarod...
kirándulni nagyon patent ...meg szép
ezeket a dolgokat akkor veszed észre mikor nyelezed mert sietsz...esetleg szigorú felmenőkben ..de középsebesség környékén jönnek közbe bedőlt fák egyéb akadályok és már a motor a menetre elhasználja mindenét úgy érzed és hiába nyúlkálod szét a kuplungot mint a másiknál ez már nem emeli elejét meg nem szedi egy méter alatt hirtelen össze magát...ennyi a lájtosságáról...
szóval lófasz..
Ezzel szemezek, vélemény?
Nektek, profiknak számítanak ezek a hajszálnyi különbségek, de egy amatőr "elmegyek motorozni a haverokkal hétvégenként - egy kis falmászás, egy kis homokbányázás" típusú felhasználónak mind a 450 mind az 525 tökéletes választás.
Gondolom, mivel a blokkok nem változtak, ezért megbízhatóságra uolyan mindkét 07-es modell.
az egy majdnem olyan erős motor ám mint az 525...csak kevesebb ccm-ből...talán max 6 pacival szelídebb ...kicsitt jobban fordulaton van a menet de ez is megy alapon mint a disznó...ha kötne a kategória azt vennék.. otthonra viszont nem baj a nagyobb...vannak benne tartalékok stb...450-nek ugyanott jobbanott kell lenni stb...de pont jó moci az is...
meg miről is beszélünk ...
ha nem versenyzel és nem csinálsz élsportot az amatőr hardenduróból mint mi szeretnénk akkor ezek nem annyira problémák...ezeket te tudod mit szeretsz csinálni...meg hogy hogyan...
sok szép csilivili narancs cucc van rajta.
még jo hogy én csak a boltba járok tejért-kenyérért, hálisten azt is csak aszfalton jominőségűn..
ez a szerencse.
És a 07-es 450EXC? Azt ajánlanád?
de amit ronis is mond a gyengébbel is föl lehet menni stbb.. ez csak azokat zavarja a kik leszálltak a hatosról és átültek nem kevés forintért az újra és eddig mindenki megvált tőle ..egy van a csapatban valamennyire nyitva pilótája ügyes felmegy mi9ndenhova..de mondja ő is nem egy rémület mikor odabasz...hiányolja ő is ...csak megszokta és ő már akkor odabasz neki mikor megállunk kocsmázni hogy majd mikor indulunk már legyen power
versenyzők is hánytak tőle de gecire..nem tudtunk mit csinálni vele..
ment rá a vortex gyújtás ..powernow ..meg 100 as benzin....akra rendszer , hyperáttétel..meg minden de még így is éppenhogy ..
szóval ha már mész egy szinten pont az hiányzik amitől tudsz pihenni és pont ezt akarták kivenni ...csak a fejlesztésnél nem dévid nájtot kérdezték hanem valami paprika jánost és persze szarabb lett....és nem hogy pihentetőbb lett henem egy végigottkelllenni erő rajtad kissebb de végig ..míg a réginél lent odabasztál vagy ha volt olyan hely felgyorsult stb..és akkor mikor kigurultad addig megehettél egy szenyót pihenésképp..jó ez durva de érted miről beszélek...
ja és mész nyolcvbannal a fák között és jönnek a meglepetés kövek fák gödrök pocsoják akaármik nagyon hamarabb kell lekorrigálni mert ez nem olyan gyors reakciójú mint a régi...
persze hajszálak amikről beszélünk de ott vannak és eddig senkinek se tetszett a komolyan motorozik...ja és milliókért
Lóerőben és nyomatékban is kevesebbet tud?
de felmászik a román sziklásban, mindenhol..
amúgy tényleg függ mire akarod...
kirándulni nagyon patent ...meg szép
ezeket a dolgokat akkor veszed észre mikor nyelezed mert sietsz...esetleg szigorú felmenőkben ..de középsebesség környékén jönnek közbe bedőlt fák egyéb akadályok és már a motor a menetre elhasználja mindenét úgy érzed és hiába nyúlkálod szét a kuplungot mint a másiknál ez már nem emeli elejét meg nem szedi egy méter alatt hirtelen össze magát...ennyi a lájtosságáról...
szóval lófasz..