nem sokáig volt nekem is de ha ezerrel ugrálsz be sziklák közé akkor nem jó...aztán már untam hogy lerepül a dekli és csináltunk faszát ..kicsit olcsóbb mint a powerpartsos (harmincezerrel) de kétszer biztos bikább...
ja és már nem kell rángatnom a kormányt meg gáztelengedni ha rárobbanok valami sziklásra ...ahol nagyon nagyok a kavicsok
ami jó dolog az egy alu kartervédő.....első lánckeréknél a munkahengervédő , hátsó féktárcsavédő ív...fékpedálnál kisbowden,....hűtőventillátor ...spéci hűtőfolyadék....telolégtelenítőszelepke....telóharisnyák elöl hátul meg a pds szemnél is...kapaszkodó gurtnik...fasza alus kézvédők ne a kézzel hajlós kutyaszar aluból... ...
még esetleg az aluminium hűtővédő ..nem a vascső ...
abból a rezgéselnyelő kormánybefogóból rengeteget dobáltam le a földre...nagyon rühellik a versenyzők...
aztán powerparts és vagy 30000 huf...még csillog is talán
ez itt van szomszéd városban,de még életemben nem hallottam róla hogy valaki ilyennel küldené,biztos csak vitrin motor volt,ahogy a képeken is látszik, elég patika
250 4T-ről váltanék...és igazából zoozee szavaira alapozva tökmindegy hogy 450, vagy 525, a lényeg h jó állapotú, kevés üzemórás legyen. És nekem a factory az álmom, iszonyat bejön a MART villahíd rezgéselnyelő kormánybefogóval, ez új kipudob, a sixdays ülés, a matricázás, a gyári hűtőventi, a kartervédő stb. Meglátom és megdobban a szívem. Nekem a motor nemcsak egy tárgy, hanem maga a gyönyör forrása ... Imádom a tökéletes dolgokat és ez az!
Az hogy mekkora ccm-vel mész szerintem csak annyit számít hogy mennyi időt tudsz egy évben motorozni. Ha sokat, megszokod az 525-öt is, ha keveset, elég akár a 250 4t is. Sajnos nekem ez az év is kb 35 üó. így a 450 is sok... de mikor még 3 napból 2 teljeset mentünk a 400-as kezdett kicsi lenni...
Gyere le 5 negyed 6 körül gyarmatra aztán mehetsz egy kört 2007'450-essel :)
ja és már nem kell rángatnom a kormányt meg gáztelengedni ha rárobbanok valami sziklásra ...ahol nagyon nagyok a kavicsok
még esetleg az aluminium hűtővédő ..nem a vascső ...
aztán powerparts és vagy 30000 huf...még csillog is talán
Gyere le 5 negyed 6 körül gyarmatra aztán mehetsz egy kört 2007'450-essel :)
tény hogy jo dolog rendesen összeszokni adott motorral ,
bár egy profinak meg bármit adhatsz, például Marko Isti még egy rollerral is elverné a mezőnyt.... motor nélkűlivel természetesen...