láttam egyszer egy csopper építőnél egy tákolást hát az sem volt semmi,és át is engedték a műszakin!...és még az építők versenyén is elöl végzett,,,,én azt fejlesztettem tovább.
esztergálni kell meg hasonlók de akármilyen szakadt cső javítható vele.
csak szólok hogy a festo pneumatikai cuccokat gyártó cégnek van csőtoldója,csatlakozója amivel olcsón javítható a szakadt cső!...de tudok még megoldást ezen kívül is
jó hát kuplung nélkül bárhova el is indulok vele de haza mindenképp ...
amúgy meg enyém a kézvédő mögé van rejtve ..nem mondom hogy nem tud letörni mert letörhet minden..de 16000 kilométer alatt nem tört le nem nagy az esélye ezekután se...pedig nem mentem aszfaltom 200 kilométert se ...az is attól amikor keresztezzük az utakat
A videoban is lebaszta neki a faág...az is simán megtörténhet akármelyikünkkel, akármikor, akármennyi kézvédő van a motorodon, beakad egy ág azt' hello, rollerezhetsz vele hazáig...
nebassz ki velem ....ilyen is csak eccer fordult elő a történelembe...az is csak veled....úgyhogy nyugodtan megtarthatod ezt a kuplungot mert olyan kicsi a valószinűsége hogy megint kilukad és megint neked és megint az erdőbe...
egy a háromszáznyolcvanhatezerkilencvenmillióhoz kis gazdám
Mázlista vagy...nekem a 125-ösön is behányt egyszer, meg már ezen is...625-ösben volt 2x annyi km mint a másik kettőben összesen és akkor kellett kicserélnem a gyári bowdent...
Bear Grylls.