Amúgy ha ezt a cuccot lehetne legálisan használni pályán kívül, akkor meg is volna az új álom-motorom...így előbb ki kell vándoroljak valami értelmes országba és csak utána van értelme elkezdenem erre gyűjteni
akkor világosłts fel! vágom hogy a 4T xc-w meg hasonlók,azok blokk karakterisztikában is változnak,de ez 2T xc azt hova változtat rajta? mert akkor miért nem lehet exc? hány sebességes?csak atank,meg kerék miatt?vagy mi miatt lehet ő XC?
ami tetszik ámerikából,hogy ismerős most veszi a 2. motorját kintről,előző egy crf 250 2007es volt 2éve vette 6kilo volt vámmal!(10üzemórás volt holnap lesz benne kb a 49edik óra) most meg egy crf 450 2009est(30órás) hozat vámmal 650ezerbe! beszarok
Anglia
Amúgy EXC-ből nincs értelme 150-est csinálni, mert nem fér be semmilyen kategóriába...amcsiban meg nem mindenki versenyző aki új motort vesz
A videon is látszik hogy nem picike a srác...