Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ott jobb kormányosak a motorok
én is elvonulnék... csak a szerelem rabja vagyok
Anglia
ő?....mhhh mind1 nem nézem ki belőle,de mellékes ez
Pedig azt írják 180 lbs...az kb. 90 kg...
Amúgy ha ezt a cuccot lehetne legálisan használni pályán kívül, akkor meg is volna az új álom-motorom...így előbb ki kell vándoroljak valami értelmes országba és csak utána van értelme elkezdenem erre gyűjteni
ő sosincs 92kg de elég lenne bőven nem vok én nagyravágyó vagy mi
Az XC-knek a futóműve inkább SX, a váltója meg EXC. De igazából sztem Zé tudná megmondani hogy mi merre hány méter...

Amúgy EXC-ből nincs értelme 150-est csinálni, mert nem fér be semmilyen kategóriába...amcsiban meg nem mindenki versenyző aki új motort vesz
az új 530 450xcw nél nem változik a karakterisztika
akkor világosłts fel! vágom hogy a 4T xc-w meg hasonlók,azok blokk karakterisztikában is változnak,de ez 2T xc azt hova változtat rajta? mert akkor miért nem lehet exc? hány sebességes?csak atank,meg kerék miatt?vagy mi miatt lehet ő XC?
http://www.motorcycle-usa.com/...
A videon is látszik hogy nem picike a srác...
akko nekem is jó...tuti betudod linkelni...?
akkor valamilyen margit
gud ívning májsztró
http://youtu.be/hoOrYaL5SWw 1 nőnemű belerángatott efféle buliba...el kell mennem megnézni
jó estét
Mert nem mindenki csak körbe-körbe akar motorozni
A tesztben pont egy ilyen hozzád hasonló lombrágó ment vele és nem az volt a panasz rá hogy gyenge
nem rossz ....de nehogy oda kullants
ami tetszik ámerikából,hogy ismerős most veszi a 2. motorját kintről,előző egy crf 250 2007es volt 2éve vette 6kilo volt vámmal!(10üzemórás volt holnap lesz benne kb a 49edik óra) most meg egy crf 450 2009est(30órás) hozat vámmal 650ezerbe! beszarok