A factory narancs szinű villahidhoz adják a kupcsapágy külső gyürüjét is, minden katalógus fotón ott van. Ha ki akarom venni a gyári villahidat, akkor ki kell ütnöm alulról a gyári gyürüt? Miért?? Az miben más? Köszönöm a válaszokat!
Igen be lettek csiszolva.amuy kisebbre allitottuk es akkor elhalkult szinte teljesen de ahogy melegedett ugy egyre hangosabb lett.most vissza allitottuk 0.12 re de igy nagyon hangos
Üdv
Egy kérdésem lenne hátha valaki tud benne segíteni
450 2007 exc-ről lenne szó.Szét lett szedve a blokkja és ki lettek benne cserélve a szelepek,szétszedés előtt szinte alig volt valami motorhangja,de msot hogy bele lettek téve az uj szelepek és be lett állítva a szelephézag nagyon hanosan jár a motor.Ilyenkor összekopik majd és halkabb lesz?Szétszedés előtt szinte alig volt szelephézag,elég jol be voltak verődve a szelepek azért nem lehetett hallani semmi hangot...gondolom én.De viszont most meg nagyon zavar ez a szelephang.Valakinek valami ötlete?
Megadják ml-ben is, csak változik a teleszkóp belseje pár évenkén. Ezáltal változik a ml-ben megadott mennyiség is, de a légrés változatlan marad... Ezért mindenki csak a légrést jegyzi meg, mert minden évjárat minden milliliterjét azért nagy művészet lenne megjegyezni..
Megvan. Az olajlehuzógyűrük között az a rugós lemez kisebb volt valamiért és nem feszült úgy ki a gyűrű.
Kapott egy új szettet és nagyon szépen muzsikál.
+ hagyjon ki valami biszbaszt aztán jól bassza el
inkább azt mondom öntögesse ki 10 óránként az olajat és évente szervíz
én még a vén lom xt telójában is cseréltem az olajat olyan 5 ezrenként
Igen ha szétszeded és elmosod.
De akik fenn akadnak ilyenen hogy miért nincs megasva az olajmennyiség azok szétszedik?
Vagy csak kiveszik a rugót kirántják a krómszárat és kiszuszogtatják a dugattyút és már megy is össze.
Én is beírtam már egyszer, csak valamiért kitörlődött...szóval, azért a légrés, mert...mert ha nem szeded darabjaira a teleszkópot, és nem takarítod ki,akkor mindig marad benne olaj, és/vagy kosz, ami felesleges. Ha arra rátöltöd az 'előírt' mennyiséget, akkor meg sok lesz. Ezért adja meg a légrést, mert akkor tutti annyi olaj lesz benne, amennyi kell. Más kérdés, ha keveredik a régi bent maradt olajjal, kosszal, akkor alapból romlik a hatásfoka...ilyen sport az olajcsere is. Hiába adja meg a száraz mennyiséget, valahogy mégsem annyi megy bele, mert ott is vannak zeg-zugok, ahonnan nem tudod kivarázsolni az olajat. A másik igazszág meg az, amit te is írsz. A 'nem szerelő fokon értő motoros', inkább ne javítson teleszkópot...
Honnan tudod hogy minden olaj kicsutgott a szelepek/dugattyú alól? Ha légrést mérsz akkor tuti hogy mindig a megadott mennyiségű olaj kerül a teleszkópba. Ha decire kimért mennyiséget akkor meg kérdés hogy milyenre aikerül.
A másik meg hogy "suszter a kaptafánál" a futóművet javítsa a hozzáértő szerelő akinek van a polcon több liter olaj és annyit tesz bele amennyit kell. És ne a falunak a traktor szerelője aki húzza a azáját ha a nyakán marad 1.5liter teló olaj.
A factory narancs szinű villahidhoz adják a kupcsapágy külső gyürüjét is, minden katalógus fotón ott van. Ha ki akarom venni a gyári villahidat, akkor ki kell ütnöm alulról a gyári gyürüt? Miért?? Az miben más? Köszönöm a válaszokat!
Egy kérdésem lenne hátha valaki tud benne segíteni
450 2007 exc-ről lenne szó.Szét lett szedve a blokkja és ki lettek benne cserélve a szelepek,szétszedés előtt szinte alig volt valami motorhangja,de msot hogy bele lettek téve az uj szelepek és be lett állítva a szelephézag nagyon hanosan jár a motor.Ilyenkor összekopik majd és halkabb lesz?Szétszedés előtt szinte alig volt szelephézag,elég jol be voltak verődve a szelepek azért nem lehetett hallani semmi hangot...gondolom én.De viszont most meg nagyon zavar ez a szelephang.Valakinek valami ötlete?
Lehetséges hogy a husaberg te 250 08 alvázat kapott?Egy 2011 motorról van szó.
a huskynak volt egy intervallum amik között lehetett állítani, mondjuk lefordítani lusta voltam hogy mire is jó ez
Kapott egy új szettet és nagyon szépen muzsikál.
Bejáratom és leszálok a szoporollerről :)
Megvan még a SZOPÓROLLER? (a HÚSSÁBERG) Amúgy MIRE jutottál,mi újság?
Érdekel valakit ez a tömítés szett? A hátoldalas képen talán látszik milyen gépekhez jó és mit tartalmaz. 8000ft ért oda adom a szettet.
inkább azt mondom öntögesse ki 10 óránként az olajat és évente szervíz
én még a vén lom xt telójában is cseréltem az olajat olyan 5 ezrenként
De akik fenn akadnak ilyenen hogy miért nincs megasva az olajmennyiség azok szétszedik?
Vagy csak kiveszik a rugót kirántják a krómszárat és kiszuszogtatják a dugattyút és már megy is össze.
A másik meg hogy "suszter a kaptafánál" a futóművet javítsa a hozzáértő szerelő akinek van a polcon több liter olaj és annyit tesz bele amennyit kell. És ne a falunak a traktor szerelője aki húzza a azáját ha a nyakán marad 1.5liter teló olaj.