a boltban-étteremben-stb a pénztáros sem kérdi meg egyesével hogy allergiás vagy-e a termékre és biztos hogy akarod-e
láttam már sok dolgot bemenni és kijönni a kemencéből porfestés után egyik se vetemedett meg
Szerintem azért tudniuk kellene, vagy legalább is azt mondani, hogy ilyennel nincs tapasztalatuk, és rákérdezni, hogy ezek ellenére biztossan akarom e.
Mind1 most már, nem fel tétlen őket hibáztatom teljes mértékben. viszont már a homokszórásnál tönkrement a a dekni, átütött.
honnan tudná már a porfestő milyen anyagból van.........
neked kellett volna tudni amikor vitted
amúgy a por 170 fok alatt nemigen olvad rá, és ráadásul sokáig is tart a folyamat, többnyire 200-220fok felé olvasszák rá mert akkor kb fele idő mint 170 foknál
a porfesték meg olajálló nem eszi le az olaj belülről sem
a megvetemedést meg vissza lehet csinálni: felmelegíted, visszahúzatod és lehűtöd, bár 180 foknál még nem volna szabad érezhetően elvetemedni
Szabad tudni, hogy honnét? Bár végül is tárgytalan már, gerecse mortotnál lezsíroztam, 15ezerért küldik.
Fájó, hogy jött ez a váratlan kiadát, mondhatni önhibám is, mert én akartam feltétlenül porfestetni, de a buzi porfestőknek is tudniuk kellene ,mely ötvözet hogyan reagál szerintem. Ugyan is a hőkezelésnél (180 C) megvetemedett az anyag, de azt is direkt elugattam, h a tömítőfelületet meg a dekni belsejét ne fújják meg, erre föl...
Hali
Keresek 450-es exc-hez kuplung deknit! Eddig a gerecsemotornál érdeklődtem, 15ezer körüli ajánlatot kaptam, valaki esetleg tud más helyet is ahol érdeklődhetek?
Előre is köszi
Keresek 2007-es 525 exc re gyári műanyag kartervédőt, hűtőventilátort, illetve narancs színű alubetétes acerbis kézvédőt... (árakat is írj) Köszi
láttam már sok dolgot bemenni és kijönni a kemencéből porfestés után egyik se vetemedett meg
Mind1 most már, nem fel tétlen őket hibáztatom teljes mértékben. viszont már a homokszórásnál tönkrement a a dekni, átütött.
neked kellett volna tudni amikor vitted
amúgy a por 170 fok alatt nemigen olvad rá, és ráadásul sokáig is tart a folyamat, többnyire 200-220fok felé olvasszák rá mert akkor kb fele idő mint 170 foknál
a porfesték meg olajálló nem eszi le az olaj belülről sem
a megvetemedést meg vissza lehet csinálni: felmelegíted, visszahúzatod és lehűtöd, bár 180 foknál még nem volna szabad érezhetően elvetemedni
Fájó, hogy jött ez a váratlan kiadát, mondhatni önhibám is, mert én akartam feltétlenül porfestetni, de a buzi porfestőknek is tudniuk kellene ,mely ötvözet hogyan reagál szerintem. Ugyan is a hőkezelésnél (180 C) megvetemedett az anyag, de azt is direkt elugattam, h a tömítőfelületet meg a dekni belsejét ne fújják meg, erre föl...
Keresek 450-es exc-hez kuplung deknit! Eddig a gerecsemotornál érdeklődtem, 15ezer körüli ajánlatot kaptam, valaki esetleg tud más helyet is ahol érdeklődhetek?
Előre is köszi
KORÁN van még...LÁCCIK is az ÉRTELMEZÉSI problémákon...ami PERSZE kínoz téged ÁLLANDÓAN...ÁGYTÁL az csak SZUVENÍR...NEKED...TŐLEM:)