Sziasztok!
Keresem ezeket a cuccosokat Behr felnihez:
- első úszó tárcsa: 310mm, 143 lyukosztás 6 lyuk, 127,2 belső agy.
- hátsó tárcsa: 220 mm, 125 lyukosztás 6 lyuk, 110es agyátmérő
- fém fékcső akár egyenes végekkel minimum 130 cm hosszú--135 is.
- M10x1-es fékcsavar 1 db.
Akinek van ne fogja vissza magát:)
azért ez lisztérzékenyek szályából.. kicsit dÚrwának hangzik
ini..
mért nem szóltál.. küldök én neked.. csak mond hogy mekkora kell.. kerül vagy harminc4 forintba...skf-nél van a polcon..
a bovdenes megoldáson ne agyalj.. bonyolult+ kókányolás..amit még én sem mernék bevállalni
ha megjavitod.. egyszer.. mondjuk mert már mondtam ia hogy mi a hiba..és jó lesz...nix vele gond.. megnit 10 évig!
de ha rám halgatol..azt csinálsz amit akarsz
A székely felesége bemegy a házba.. odaszól az embernek..
-hoztam be csirkét..mit szeretnél..mit csináljak belőle...
-hogy hogy mit.. hát pÁLINKát
A féknyeregnek kell amúgy is egy kis mozgás szóval ez nem lehet gond.Kézzel is meg lehet szépen mozgatni oldal irányba.Szét kell szedni és megnézni nem e ér bele valami a tárcsába a betéten kívül.Pl az a kis lemez ami a fékbetétet nyomja felülről.Ez az én tippem.Amúgy a fék jól működik?
beszerzés alatt áll az o-ring
itt putrifalván csak sima van, vitont rendelni kell, de egyik szervizes hozat majd
első a csere lesz, csak előre agyalok a lehetséges jövőről
amúgy elgondolkoztam már azon hogy átalakítom bowdenwsre
ini...
az a működést nem nagyon befolyásolja...ha eddig is működött akkro ezután si fog.. még ah a zégert ki is vennéd.. az csak akkro kell ha kszeded ne holjun egyből darabjaira miközbe kifolyik belőle az a drÁÁga magura olaj
szóval kb oringet kicserélted?próbáld először azt ... aztán munkahengert.. de lehet hogy jobban jársz ha a motort cseréled le..
én azt mondom.. a helyes írás qÚrwa fontos ahogy hákÚ haver is mondja
amúgy hegymászó igazat szólt..
ini..bakker..
te egy komolyabbb póver-árts os tunning dugót is kifaragtál már aluből( qúplungkarokról ne mis beszélve ) akkor ez nehogy már kifoglyon ralytad....
reszelt kupli kar..mellé dukál egy egybe alutömből kifaragott powerparts os goblen munkahenged
akkor egyik ktm kuplungmunkahenger sem olyan mint a huskyé?
nézegettem képeket a dugattyú ahogy nézem igen egyforma/hasonló de a munkahenger felfogatása másabb
Keresem ezeket a cuccosokat Behr felnihez:
- első úszó tárcsa: 310mm, 143 lyukosztás 6 lyuk, 127,2 belső agy.
- hátsó tárcsa: 220 mm, 125 lyukosztás 6 lyuk, 110es agyátmérő
- fém fékcső akár egyenes végekkel minimum 130 cm hosszú--135 is.
- M10x1-es fékcsavar 1 db.
Akinek van ne fogja vissza magát:)
köszi!
ini..
mért nem szóltál.. küldök én neked.. csak mond hogy mekkora kell.. kerül vagy harminc4 forintba...skf-nél van a polcon..
a bovdenes megoldáson ne agyalj.. bonyolult+ kókányolás..amit még én sem mernék bevállalni
ha megjavitod.. egyszer.. mondjuk mert már mondtam ia hogy mi a hiba..és jó lesz...nix vele gond.. megnit 10 évig!
de ha rám halgatol..azt csinálsz amit akarsz
A székely felesége bemegy a házba.. odaszól az embernek..
-hoztam be csirkét..mit szeretnél..mit csináljak belőle...
-hogy hogy mit.. hát pÁLINKát
1 kis segítség kellene ismerősömnek. Sx 125-nél a hátsó féknyereg mozog, zörög. kézzel is lehet mozgatni. Mi a hiba és a megoldása?
itt putrifalván csak sima van, vitont rendelni kell, de egyik szervizes hozat majd
első a csere lesz, csak előre agyalok a lehetséges jövőről
amúgy elgondolkoztam már azon hogy átalakítom bowdenwsre
az a működést nem nagyon befolyásolja...ha eddig is működött akkro ezután si fog.. még ah a zégert ki is vennéd.. az csak akkro kell ha kszeded ne holjun egyből darabjaira miközbe kifolyik belőle az a drÁÁga magura olaj
szóval kb oringet kicserélted?próbáld először azt ... aztán munkahengert.. de lehet hogy jobban jársz ha a motort cseréled le..
én azt mondom.. a helyes írás qÚrwa fontos ahogy hákÚ haver is mondja
amúgy hegymászó igazat szólt..
ini..bakker..
te egy komolyabbb póver-árts os tunning dugót is kifaragtál már aluből( qúplungkarokról ne mis beszélve ) akkor ez nehogy már kifoglyon ralytad....
reszelt kupli kar..mellé dukál egy egybe alutömből kifaragott powerparts os goblen munkahenged
nézegettem képeket a dugattyú ahogy nézem igen egyforma/hasonló de a munkahenger felfogatása másabb