Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

János én kerestelek valamelyik nap olvas vissza!
Kattints az előzmény gombra, és meglátod, hogy kinek írta
ha nekem irtad akkor pl mi érdekelne ?
üdv engem pár dolog érdekelne
a képen minden eladó
Sziasztok!
Keresem ezeket a cuccosokat Behr felnihez:

- első úszó tárcsa: 310mm, 143 lyukosztás 6 lyuk, 127,2 belső agy.
- hátsó tárcsa: 220 mm, 125 lyukosztás 6 lyuk, 110es agyátmérő
- fém fékcső akár egyenes végekkel minimum 130 cm hosszú--135 is.
- M10x1-es fékcsavar 1 db.
Akinek van ne fogja vissza magát:)
ha sokáig nem szerez a szervizes, majd szólok
köszi!
azért ez lisztérzékenyek szályából.. kicsit dÚrwának hangzik

ini..
mért nem szóltál.. küldök én neked.. csak mond hogy mekkora kell.. kerül vagy harminc4 forintba...skf-nél van a polcon..
a bovdenes megoldáson ne agyalj.. bonyolult+ kókányolás..amit még én sem mernék bevállalni
ha megjavitod.. egyszer.. mondjuk mert már mondtam ia hogy mi a hiba..és jó lesz...nix vele gond.. megnit 10 évig!
de ha rám halgatol..azt csinálsz amit akarsz
A székely felesége bemegy a házba.. odaszól az embernek..
-hoztam be csirkét..mit szeretnél..mit csináljak belőle...
-hogy hogy mit.. hát pÁLINKát
Mint egy falat kenyér !
A féknyeregnek kell amúgy is egy kis mozgás szóval ez nem lehet gond.Kézzel is meg lehet szépen mozgatni oldal irányba.Szét kell szedni és megnézni nem e ér bele valami a tárcsába a betéten kívül.Pl az a kis lemez ami a fékbetétet nyomja felülről.Ez az én tippem.Amúgy a fék jól működik?
Sziasztok!
1 kis segítség kellene ismerősömnek. Sx 125-nél a hátsó féknyereg mozog, zörög. kézzel is lehet mozgatni. Mi a hiba és a megoldása?
Vagy nem rám gondoltál?
Itt vagyok! hiányzok?
beszerzés alatt áll az o-ring
itt putrifalván csak sima van, vitont rendelni kell, de egyik szervizes hozat majd
első a csere lesz, csak előre agyalok a lehetséges jövőről
amúgy elgondolkoztam már azon hogy átalakítom bowdenwsre
ini...
az a működést nem nagyon befolyásolja...ha eddig is működött akkro ezután si fog.. még ah a zégert ki is vennéd.. az csak akkro kell ha kszeded ne holjun egyből darabjaira miközbe kifolyik belőle az a drÁÁga magura olaj
szóval kb oringet kicserélted?próbáld először azt ... aztán munkahengert.. de lehet hogy jobban jársz ha a motort cseréled le..

én azt mondom.. a helyes írás qÚrwa fontos ahogy hákÚ haver is mondja

amúgy hegymászó igazat szólt..
ini..bakker..
te egy komolyabbb póver-árts os tunning dugót is kifaragtál már aluből( qúplungkarokról ne mis beszélve ) akkor ez nehogy már kifoglyon ralytad....
reszelt kupli kar..mellé dukál egy egybe alutömből kifaragott powerparts os goblen munkahenged
Jani ! Hát itt is itt vagy ?
Jovo vasarnap ugy nez ki indulas hrvatska szia
akkor egyik ktm kuplungmunkahenger sem olyan mint a huskyé?
nézegettem képeket a dugattyú ahogy nézem igen egyforma/hasonló de a munkahenger felfogatása másabb
ja meg te se! jövő vasárnap baszatás? 3 an megyünk dorogról
2010 300 exc
na te meg se szólalj...
Akkor viszont, biztosan nem az olaj volt a baj. Mikori motor, és mi a típus?
Mik lehetnek a gondok?
Motorex Top Speed 4-t volt benne.