Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

balos akrád nincs, vagy várható vmikor?
Ha valakit érint
3.500 ft
06 30 635 9305
Dellorto PHM40SD karburátor, ultrahanggal tisztítva, keveset futott motorról, nincs szétkopva! KTM lc4-en volt használva. + adok hozzá egy ugyanilyen 38-as házat fúvókák nélkül. Kiváló tuning alap 400cm feletti egyhengereshez. Ára: 22.000Ft
Dani ez egy első szériás sondermodell, nem érted
még a felni fényezése is erre utal dizájn.
Igen, és?
Hatalmasak vagytok keressetek egy katalogust a ktm modellekrol inkabb
Teljesen más modell, így a légszűrő ház sem stimmel...
Ez 2009ig sorakoztatja fel csak a modelleket :P
Jó, akkor próbáld megkeresni az alkatrészkatalógusban...
http://www.ktmpartfinder.com/
2013-es 500 exc és 525 exc-nek azonos a légszűrője ?
Bezony első szériás Superduke 950-es volt csak utána kell járni cirka 10perc.Mielőtt még itt leugatnátok akárkit.
Ez pedig csak 950-nek tűnik
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy a 125 EXE és az EXC között mi a különbség , gondolom mind a kettő üzemórás ?
MÉG jó hogy TE előkerültél TE GÉNiusz...majjte megmondod a FRANKÓT...má asse tuttuk-tutták NÉLKÜLED hogy mé előre forog a HÁCCSÓ kerék is...megálltak a FŐtengejjek..kiszárattak a tankok...leeresztettek a KEREKEK...egyszóval megállt az ÉLET...a motorokról NEM is beszélve...

De megmondom ŐSZINTÉN...tényleg őszintén hogy már hiányzott ez az ÖNtömjénező MAGAmutogatás,ki ha ÉN nem stílus,majd ÉN megmondom mi kell NEKTEK...
És valljuk BE azt is hogy EZ nem SOKAKAT érdekel...van pár csordaszellemű aki vakon megy EGY SEGG után...és ezzel KIfújt mint a JUKAS bellső....MÚZZ néllkűl...MÚHHAHA...:)

De azé NE add fel...a SABLON adott...csak FÚJNOD kell tovább a megszokott,betanult PROPAGANDÁT...annyi KÜLÖNBSÉGGEL hogy mossmá nemaz ESSIKSZ a FŐszereplő hanem a HÚSSÁBERG...persze ez EGYESEKNEK problémát fog okozni de majd kialakul...MEGISMERIK...:)
én értelek, és sajnálom a barátod is meg a családod, de attól ez még hibrid motor nem gyári de ha már így elkezdted, teljes mértékben igazad van, kérlek mesélj még magadról :)
elvált asszony ritkán szűz
üdv nem szeretnék kereskedést mondani de a garanciáról mondanék neked pár szót pár éve 1 haver vett Pesti ktm szakkereskedés és szakszerviz 625lc4 úúúúúúúúúúúúúúúúúúúú nagyon jó nem is motoroztak vele csak az imakönyvet tárolták az ülésen 2hét talán ment vele 500km a srác aztán 1 kanyarban beált alatta a főtengely áttvitte a szembelévő sávba szerencse nem jött autó összetörött a motor a havernak a bordái az orrcsontja szilánkosra na ezután irány ügyvéd és mi lett belőle semmi de menj el és vegyél kereskedésbe garanciával felújitott motort és utánna leszopod magad és beárazhatod az enyém
én meg azt látom.. irígyek vagytok arra a kilenc ötvenre...
kifejlesztette a srác miután hazajött a mattinghoffeni shufni tuning féling..illetve részingből..
ez a ti bajotok irígység.. meg köll venni oszt kész ..továbbfejleszteni.. 960nak.. aki ügyesebb az 970 nek is továbbfejlesztheti


áki...most vagy rosszul 6ároztad meg azt az oldalt...és egy 2003-2007ig 450 bal oldali hengerfejrészénél foly6 a kis lukon a vizpumpa mögül az olaj... vagy tényleg a gyertyanyilásnál is van egy lyuk( mondjál liknak is)de onna max mosás után a koszos lé szivárog6 ki ...

vagy tényleg csak ez a debili banda próbálja beléverni a csúfost a motorodba...:-))

fuss neki még2szer...ird le jobban mi is az honnan jön mi az évjárat.. vagy ..hagyd a picsába..
mert mondjuk úgy is kitaláljuk hogy mi a baja a motorodnak hogy nem irsz ide semmit ...csak azt hogy....
hély srácok..rossz a motorom..mert folyik belőle az olaj..
vagy..
hély srácok..rossz a motorom
vagy csak ennyit hogy:
hély srácok..
és mi már csak ennyiből is kitaláljuk hogy rossz a motorod...

mert kibaszott géniuszt itt mindenki..egytől...1ig
és itt se nagyon írja a 950et! http://www.motorcycle.com/manu... 2003 nál szóval vmi hibridet hoztál össze csak akkor én úgy hírdetném tisztességes magyar polgár létedre.. a hibáit meg h mi fog történni miután letettem az asztalra 9 ropit és kilépek a kapun, meg se merem kérdezni... gondolom a kapugarancia itt bivaly erős :D
Y2K was good for the company with six world titles and the beginning of KTM’s twin-cylinder project. The 950 Adventure and 990 Duke were brought out in 2003, the same year that KTM entered the fray of 125cc road racing. The Super Duke followed as well as early versions of the RC8 Venom sportbike. Large-bore, twin-cylinder offshoots were starting to become the norm with the 950 Supermoto, 990 Adventure and 950 Super Enduro R breaking ground in ’05. The result was a best-ever year of sales and KTM’s rapid expansion into street markets and untapped dirt segments proved worthwhile
sztem se létezik 950 SD de majd áron megmondja, ő ért hozzá, de ha gondolod beárazom a motorod de ahogy látom szabadulni akarsz tőle mert 2 nap alatt 50 et engedtél :D
Amennyit TANKOLSZ bele hüjjegyerek...ANNYIBÓL...
NEM baj GEDEJJON...majd vegyünk IKSZTÉ hathatvanat EGYHÁROMÉ...az jobban MEGÉRI...

Azt a FEJJSZÉT ami a kezedbe van kéne a abba a HOLDvilág homlokodba ÁLLÍTANI mikor ijjen kijelentéseket BÜFÖGSZ...ha NETÁN...mondom NETÁN mégis kettőből van attól MÉ NE lehetne JÓ?

Lehet hogy JOBB mint EGY ami TÉNYLEG EGY NAGY SZARBÓL van...
Az olajat nem a gyertya nyílásnál kell feltölteni!
Kintről már lassan autót sem lesz érdemes behozni, nem még motort...