ami még érdekes volt.. lefelékben.. lefelékben ...stabilabban tudtam vele lemenni mint a kissebb súlyű sxel.. ezt nem értettem miért.. de ez van...felfelékben sokszor kihúzott olyan helyzetből amiből 525 már nem tudott!
konkrétan az 570 nagyon karaj... nagyon....innyektor.. imádom...
a berugás miatt kicsit magasabban kellet tartani az alapjáratot az a sx nél...(hogy könnyen nidulós legyen béna helyzetben is!)ezért lefelében .. nagy volt a fordulat kevés volt a motorfék..pl sziklás kislépcsős patakokbanban lefelé...ennek nagyon stabil normális.. ezért pl az is jobb...még akár 2ben is !
de pl zorróban(cziki czaki)ban... ott pl könnyeben átrakom.. konkrétan totál egyszerűen pedig az sx el sem volt itt gond.. de ez még egyszerűbb...
ami megszokást igényel az az ülés alól feljövő hang.. de a nap végére már nem is foglakoztam vele...
hály..
nem is tudom.. már volt egy teszthajtás..a szokásos zarándolás.. a tipikus felfelékkel lefelékkel meg az a faátkelés az nem is annyira szokásos.. olyat nagyon ritkán csinálunk...
gabesz a kis súlyű 2t 300 xc vel 5 perc alatt jutott át... én a nagy tankal.. 4
azért voltak extra helyek..mert pl a fater patak az jó ha évente 2-3 szor eljutunk...és soks sok lépcső volt most benn.. nagyon faxa volt...ha ott nem volt gond a pakolgatással.. szerintem kb máshol sem lesz nagyobb gond...
egyszer kellett kijönnöm negativba dőlésből..de a szokásos technikával(tecsnikszkával) nem éreztem különbséget...
a faridom nem megfog6ó.. mint az sx 525 és ezért húzó van rajta.. ha ott kell emelni az ott érződik hogy nehezebb...de a húzóval.. amig volt az sx 525 addig a is nehéz volt...
mikor a gödörből rántom ki...pl a nagy fa átkelésnél.. na ott pl nem tünt fel a súlya..
de az tény hogy nehezebb...
de összeségében..ami számit.. jobban ment vele a hegy..rendessen jobban....
a kuplival nem szokott gond lenni.. csak ha már elszineződőtt az az olaj.....
aztán meg az a lényeg mennyen sokáig és faxa lesz .
aksit majd figyulgatom.. hajtás előtt este mostmár mindég beindítom....esikszet azt szinte csak akkor indítottam itthon ha olajat cseréltem... egyébként szinte mindég csak románba reggel...de mondom ezt a szokást meg fogom változtatni..az 100 100alék
Azt nem tudom (bát vannak tippjeim), de megoldottátok hogy legyen olyan motor "hivatalosan" amilyet valójában sosem gyártottak (a KTM gyárban legalábbis). Magyarország, én így sze...ja, nem is
CSő!Volt ilyenem 450-ben .nagyon melegben megmelegszik a kuplungban az olaj,és elmegy sétálni,pár perc alatt lehül.Az önindító sosem hagyott cserben,az akksira figyelj!hardra sztem kicsit nehéz,(nem 5 kilóval nehezebb,mint az sx-ed!)magas motor,magasan van a súlypontja is,máshogy kell vele menni.,hosszú az áttétele is(váltó),pedig 13-52 volt a láncé!meg lehet szokni,jó motor!
Ennél van jobb.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_690_enduro_szupermoto_s
zett-7985057
1.6-ért elvihető lenne , garantáltan annyi van benne , csak KTM szervízben nyúltak hozzá és SM szett is benne van az árban.
Kb. még csak most lett bejáratva.
konkrétan az 570 nagyon karaj... nagyon....innyektor.. imádom...
a berugás miatt kicsit magasabban kellet tartani az alapjáratot az a sx nél...(hogy könnyen nidulós legyen béna helyzetben is!)ezért lefelében .. nagy volt a fordulat kevés volt a motorfék..pl sziklás kislépcsős patakokbanban lefelé...ennek nagyon stabil normális.. ezért pl az is jobb...még akár 2ben is !
de pl zorróban(cziki czaki)ban... ott pl könnyeben átrakom.. konkrétan totál egyszerűen pedig az sx el sem volt itt gond.. de ez még egyszerűbb...
ami megszokást igényel az az ülés alól feljövő hang.. de a nap végére már nem is foglakoztam vele...