Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

itt januárba is volt pl :D vagyis az udvarunkba a hőmérő eléggé bevolt durranva.. meg én is az idegtől.. :D
Enyémre valaki?
a hondába azt írja a manuál hogy 10w30 ezért lett bele 10w30... lehet hogy az a honda még akkor is vígan fog mászkálni mikor a ktm-ed már rég túl van 1-2 dugó meg hajtókar cserén Kinek is kellett himbagörgőket cserélni ? Enyémen meg valszeg még szelephézag lapkázás sem volt

amit a gyár ír neki hogy milyen olaj kell bele és ezzel le van tudva minden ha azt írja hogy motorex 80w90 akkor azt rakod bele
Köszi a választ! Azt hogy 1 hengeres azt azért kérdeztem mert megtévesztett az hogy a 2001-es évjáratnál 2 szűkebb kipufogócső jön a hengertől. Jah és azért kérdezősködöm most mert nem akarom az utolsó pillanatra hagyni, lehet hogy már idén is összejön egy!
és mikor volt nálunk utoljára -20 fok?
siklócsapágy, gördülőcsapágy nem ugyanaz, na meg a motort sem használod -20 fokban Mindegy, nem fog szétesni a 20as olajtól pláne ha 7100. Egy ásványi olajból értelemszerűen én sem tenném bele a 20-ast de egy 7100 eléggé fullszintetikus
én most már az autóról beszélek 1 jó ideje nem a motorról.. a motort ott lezártam h ne vegyen 20 as olajat mert azért még 5-10 fokba vagy télen 0 fokba csak elmegy endúrózni 1 et.. és akkor nem olyan jó mint a 10 es vagy 5 ös.. :D
akkor miért motult vettél a hondába miért nem castrolt? (azt vettél nem?) az a hornet 100e km után már a roncstelepen lesz.. :D és nem az olaj miatt..
-20ban olyan gyakran motorozik az ember hogy netovább.
hát -20 fok van kinnt és te elindítod az autód addig az olaj nem ken rendesen míg nem melegszik a motor ezáltal jobban kopik ne mond h nem míg nincs rendes kenés.. és azért -20 fokban nem melegszik fel olyan gyorsan az olaj mint nyáron reggel mondjuk a +22 be.. én ezt a 30 km kopást úgy értettem h télen míg felmelegszik annyi idő alatt kopik akkor "majdnem csak annyit" mint mikor nyáron üzemmelegen mész vele 30 km t.. értőő?
és mivel ha 7100 akkor az egy fullszintetikus olaj ami elég hamar eléri az üzemi viszkozitását... úgyhogyn em értem miért olyan egetrengető probléma hogy ha 20as olajat rakna bele valaki

a másik me ghogy nagyon túl van lihegve ez az olaj kérdés..... egy szar olajjal és egy csúcs olajjal járatott motorba mérhető kopáskülönbség több 100ezer km után lesz...
kopik a hengerfala, oké de mivel a hengrfaladon "megtapadt" előtte az olaj és a benne lévő adalékok ezért nem mondanám hogy 30km-nyi motorozást koptat egy hideg indítás mit is értesz az alatt hogy hideg indítás alatt 30km-nyit kopik? 1 főtengely fordulat? 2 főtengely fordulat? Miért is is kopik az autó hidegindításkor? Mert a siklócsapágyak le vannak tapadva, nem? A hengered neked nem fog egy hidegindítás alatt anyit kopni hogy szétessen a motor. Tény hogy a 20as olajnak magasabb a dermedés pontja... lassabban éri el a kenési pontokat, de mivel ez egy fél száraz karteros motor ha jól tudom ahol csak gördülő csapágyak vannak nincs is akkora olaj igénye, mivel egy enduro, ha fejre áll akkor sem lesz két fordulat alatt hajtókaros...

30km-nyit kopik, aha
amúgy a rajzszakkörön ahova most jelentkeztem ott mondták.. :D
miért mi benne a hülyeség?
ilyet megkérdezel hogy hány hengeres? és motort akarsz venni? és az nem LÉTszives hanem LÉGY szíves.. 1-2 év múlva akarsz motort venni és most kérdezel? :D alkatrész van hozzá annyi mint a kawasakihoz nyugodj meg.. azt hiszem 47 lóerő körül van.. de mire te odajutsz h veszel 1et.. addigra a legjobb állapotú is felújításra fog szorulni.. 450 est vegyél.. az pedig 52-55 lóerős állapottól függ értelemszerűen hogy melyik mennyibe kerül.. nem úgy nézed h mennyivel drágább.. fogyasztást nem tudok se azt h a 400 as önindítós e, a 450 es asszem igen..
ki tanitott neked ilyen hulyesegeket ? :D
Átpakoltam a gépre az SM felniket és áttételezést, azt szeretném kérdezni hogy ugye a nagyobb sebesség végett (120-130km/h) itt már poweren megy a gép 5.ben is.
Hamarabb elhasználódik a blokk ha poweren többet megyek vele vagy csak a fogyasztáson látszik inkább meg?
Pörögni még nem pörög túlzottan a blokk a vége 150-160 környékén van.
Hello!
Tudnátok írni 125-ös SX-nél egy ülésmagasságot? 2000-2003
Ha nem ülsz rajta, és ha rajta ülsz akkor mennyi?
Köszi.
Helo. LÉTSZIVES VÁLASZOLJATOK! Akinek van 2001-es ktm exc 400-a vagy aki hallott róla dolgokat az tudna nekem írni róla? Hány lóerős, szervíz igényesség, alkatrészellátás, fogyasztás, hány hengeres,önindítós? Szóval minden érdekelne róla. Menyivel durvább egy 450-es exc?1-2 éven belül szeretnék egyet "keményebb" hobbi motorozásra, már ahogy tudok "keményen"motorozni:D Köszi a válaszokat!
Rendszernek mi az ára?
Hűtve
nem lesz így túlhútve?
Eladó egy összesen csak kipróbált,tiszta új FTE Beringer alsó-felső fék,karcmentes állapotú!
Eladó pár megmaradt tökéletes v szinte új alkatrészem!

-520 z ring lánc,fogaskerekek: első:14,17 hátsó:
-oldalidom,tanksapka,új elox narancs kormányvég
-szinte új brembo hátsó fékbetét,olajszűrő fedél 2db,fék rudazat,gyári ktm lábtartók
-gyári nyitott exc kipufogó rendszer szinte új,komplett polír leömlővel
-gyári ktm WP teleszkópok,allul fellül állíthatók
-gyári ktm brembo alsó-felső fék,szinte új +váll mentes első-hátsó féktárcsa
-gyári ktm magura kormány

tel:06706657560
amúgy igen az lenne a jó 0 vagy 5.. mér hülye.. nem tanultad h az autónál 1 téli indítás 30 km kopást jelent?.. amúgy meg gördülő csapágy.. a henger falán is gördülőcsapágy van nem? az olajnak is van 1 üzemi hőmérséklete h kenje a hengerfalat ami hidegbe nem olyan jó és a 20 as olaj lassabban melegszik mert sűrűbb.. logikus nem? :d