A gyűrű nélküli láncot, néha tisztítás után kifőzöm lánczsírban.A dobozban lévő zsírt rezsóra teszem, és beleteszem a láncot. Nagyon érzékeny a hőfokra, annyira legyen forró,hogy a zsír befolyhasson a lánc csapjai közé. Utána függőlegesen felakasztom láncot, hogy a maradék zsír lecsöpöghessen a dobozba. A lánc nyúlása a legnagyobb hiba, mert az teszi tönkre a lánckereket is. Jó minőségű lánc a lánckerekek idejét nagyon megnöveli. Azon kívül olajjal ,vagy sprével is kezelem a láncot. A zsír putoline fajta az aunerben vettem 10 éve használom, de még 10évig elég lesz.
mellesleg amikor megvettem a láncom akkor 1 ilyen fóliába volt és televolt kenve ilyen krémmel ez is ilyen grafitos lehetett és le volt írva h azt takarítsam le róla lánc tisztító sprével mielőtt használom..
értem én
sokszor csak akkor kenem amikor csikorog...... akkor is csavarlazítóval vagy valami ilyesmi löttyel
ha messzebb megyek aszfalton akkor kenem avval a cico termékkel amit linkeltem
eléggé belelendültetek...
nem mondtuk továbbra sem hogy a kenés miatt kellene, egyszerűen csak annyit akarnék hogy ne nézzen ki ilyen ótvarul... ingyen van szóval nem kell azon izélni hogy megéri vagy nem éri meg. csak tényleg valami konkrétum kéne hogy milyet is hozzak az 500 fajtából. de ha ekkora probléma akkor hozok mindből aztán majd lesz valami a lánc ígyis úgyis le lesz szedve
jolvan nemérted mitmondok.. kenjétek meg akkor azt a láncot jol grafittal hadd szedje magába a retket meg a port utána meg kínlodjatok a mosásával és teritsen be mindent a motoron a massza.. :D
annak van értelme
ha a csapágy és a szimmering közt zsír van nehezebben jut be a víz
mert néha beteker a szimering alá mindenféle gizgazakat és már folyik is be a víz
bár ez a láncápolás túl van lihegve, simán jó kenni bármilyen olaj
honda és a yamaha gépkönyvben le is van írva, lehet a ktm fejlettebb gép, de ugyanaz a lánc
ne legyetek már ennyire buták h elhiszitek h jobb lesz a láncnak.. meg h fog kinézni a motor ott körülötte ahova ledobálja magárol?.. istenem.. ez most olyan mintha a porvédös csapágy külsejét bekennéd zsirral.. nem a golyókhoz kennéd bele a porvédőn belül hanem kivülre.. kb ezt csináljátok..
Értettük
Holnap veszek keféket, összecsavarozom őket meg petróleumot, aztán megnézzük a hatását
EXC-nek a láncát kell egy csöppet rendbe rakni.
Ez a zsírban kifőzés sem lenne rossz, annyi hogy híg állapotában le kéne vákuumozni és akkor tuti hogy bejutna mindenhova.
Visszaírtam
ON
a fehér a jó cucc, én avval használtam egész évben
a petró lehozza a rozsdát
sokszor csak akkor kenem amikor csikorog...... akkor is csavarlazítóval vagy valami ilyesmi löttyel
ha messzebb megyek aszfalton akkor kenem avval a cico termékkel amit linkeltem
nem mondtuk továbbra sem hogy a kenés miatt kellene, egyszerűen csak annyit akarnék hogy ne nézzen ki ilyen ótvarul... ingyen van szóval nem kell azon izélni hogy megéri vagy nem éri meg. csak tényleg valami konkrétum kéne hogy milyet is hozzak az 500 fajtából. de ha ekkora probléma akkor hozok mindből aztán majd lesz valami a lánc ígyis úgyis le lesz szedve
ha a csapágy és a szimmering közt zsír van nehezebben jut be a víz
mert néha beteker a szimering alá mindenféle gizgazakat és már folyik is be a víz
bár ez a láncápolás túl van lihegve, simán jó kenni bármilyen olaj
honda és a yamaha gépkönyvben le is van írva, lehet a ktm fejlettebb gép, de ugyanaz a lánc
Tudnátok írni SX 125 2000-től 2004-ig egy átlag ülésmagasságot?
Előre is köszi!
Válts G-pontról, G-mellre vagyis Gmail-re!
Írtam én is keresd meg!
ON
Visszairtam
Holnap veszek keféket, összecsavarozom őket meg petróleumot, aztán megnézzük a hatását
EXC-nek a láncát kell egy csöppet rendbe rakni.
Ez a zsírban kifőzés sem lenne rossz, annyi hogy híg állapotában le kéne vákuumozni és akkor tuti hogy bejutna mindenhova.
ELADÓ: 17-es superkerék gumistól!
55000ft
Érdeklödni: 20 376 46 36