Sajna más bizony! Nekem tévedésből a vastagabbat adták az exc-re,hiába húztam le nyomatékra+243-as menetrögzítővel,kb. 200km motorozás után leszállt a motorról! Rájöttem hogy ellapította a csavar alatti 'alátétet' ,és ez okozhatta a bajt,nem funkcionált többé rugóként a csavarfej alatt,mivel a vastagabb lánckerék ellapította! Majdnem ott hagytam a fogam miatta a főúton!
kis segítségre véleményre volna szükségem.
A probléma az hogy van egy 520-s EXC-m ami jó 4-5 perc járatás (álló helyzetbe) után felforralja a hűtővizet. A dologról még annyit kell tudni hogy most lettek henger - hengerfej tömítések, vezérműtengely szimeringek cserélve, hengerfejen szemmel látható sérülés (repedés, felületi sérülések) nem volt található, valamint víz nem került az olajba és a vízbe se került se olaj se benzin . A gép új légszűrőt kapott és a karburátor is ki lett ganyézva rendesen. Önindítóval is meg rúgásra is szivatóval szinte pöccre indul. A hűtőn 1,4 bar-s sapka van. vízpumpa is működik rendesen, mégis jó 4-5 perc egy helybeni járatás után a hűtővizet felforralja.
Olvastam több helyet is valahol azt írták hogy próbáljam ki menetközbe, vagy tegyek rá ventilátort, valahol hogy a túl szegény keverék is okozhat ilyesmit, valahol hogy hengerfejes tuti.
segítséget, véleményeket előre is köszi
Eladó 2db első fogaskerék
Az egyik gyári KTM 14 fogas a másik 16-os bontatlan csomagolásban 620, 625,640,660, SXC, SMC, LC4 motorokra.
4500+posta
Miskolc-Eger-Gyöngyös-Budapest útvonalon személyes találkozó megoldható
Aztán meg nehogy ez legyen ráhegesztem a tengelyre
LC4
EXC
Az 8.8mm vastag ez 11.4-es
kis segítségre véleményre volna szükségem.
A probléma az hogy van egy 520-s EXC-m ami jó 4-5 perc járatás (álló helyzetbe) után felforralja a hűtővizet. A dologról még annyit kell tudni hogy most lettek henger - hengerfej tömítések, vezérműtengely szimeringek cserélve, hengerfejen szemmel látható sérülés (repedés, felületi sérülések) nem volt található, valamint víz nem került az olajba és a vízbe se került se olaj se benzin . A gép új légszűrőt kapott és a karburátor is ki lett ganyézva rendesen. Önindítóval is meg rúgásra is szivatóval szinte pöccre indul. A hűtőn 1,4 bar-s sapka van. vízpumpa is működik rendesen, mégis jó 4-5 perc egy helybeni járatás után a hűtővizet felforralja.
Olvastam több helyet is valahol azt írták hogy próbáljam ki menetközbe, vagy tegyek rá ventilátort, valahol hogy a túl szegény keverék is okozhat ilyesmit, valahol hogy hengerfejes tuti.
segítséget, véleményeket előre is köszi
nincs mit..
az ember ott segit ahol ..kártélyem fórum
vicket félretéve..kb 10 motorozásonként ha ránézel nem lesz baja.. de elnagyobb táv a 2 olajcsere...
Az egyik gyári KTM 14 fogas a másik 16-os bontatlan csomagolásban 620, 625,640,660, SXC, SMC, LC4 motorokra.
4500+posta
Miskolc-Eger-Gyöngyös-Budapest útvonalon személyes találkozó megoldható