Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ya, és körbe kérdezősködtem a fórumon senki nem ismerte a motort, pedig magyar forgalomba helyezésű volt.

és ahogy szedegettem szét a rejtett helyeken meg az idomok alatt minden nemű szedett vedett csavarok voltak a gyári helyett, de ott ahol egy adás-vételnél meg tudod nézni ott szép és jónak tűnt minden.

Sajnos ez van a használt jármű vásárlás az egy kurva nagy zsákba macska
sajnálattal hallom!
kössz akkor én egy lúzer vagyok... bár csak 2 évig tanultam a motorszerelő szakmát és csak 1 évet húztam le a ktm szervízben.

Tesómnak mikor vettük az 525-öst nyiregyházán elmentünk megnézni, kint volt az udvaron hideg volt ( január) indult pöcre nem füstölt. Végig néztem megrángattam megcibáltam majd elvittem kipróbálni szarrá nyüstöltem, hoyg elő jön e vmi hang vagy olajcsepp stb. Nem füstölt szépen járt szépen indult stb.
Kicsit alkudtunk majd elhoztuk. Itthon leszervizeltem, olajcsere, új légszürő szelep állítás stb.
Kb 2 óra használat után elkezdett zörögni a blokk és egy normál motorozás után kb fél liter olajat kellett rátölteni ( ha sm szettel ment még többet is).
Vmi adalék volt előtte az olajba ami miatt nem ette vagy vmi buzi sűrű olaj.

Akkor hogy is van ez, hogy magára vessen? olyan 300 pénz egy alap felujítás.
jogos! szeretem ezt a fórumot,mindig lehet újakat olvasni,csak bánom hogy a "nagyok" már nem járnak fel,sok jót lehetett tőlük olvasni/tanulni. Sokat olvastam és jegyeztem meg amik itt elhangzottak,és most az alapján nézelődök a piacon!
1 a sokból! Közben nézz szét hány exc szaladgál felújítva! Vagy a nélkül! És mégis megy... Ezért írtam: a váltóm elég gyorsan szétment, mégis maradtam a KTM-nél nem szaroztam le, inkább vettem másikat(bár a csere más miatt történt), pedig állami cégnél dolgozom kegyetlenül spórolnom kell érte nekem is...
viszonylag sokan vagyunk a fórumon elszórtan az országba,általában mindig akad egy ember aki ismeri a belinkelt gépet,aztán ha jólelkű,akkor felvilágosítást is ad! én még optimista vagyok
na de szerintem aki egy kicsit is ért a motorokhoz,az azért mind hang alapján,mint külső alapján nagyjából meg tudja saccolni hogy hogy éri az árt vagy sem,aki pedig nem az vessen magára!
Ilyenkor kell az újat kitolni a kereskedésből! Hát drága bizony!
Bár semmi sem garantálja hogy az biztos lesz! SX450-emnél 20 üzemórásan ment el a 4-es sebesség fogaskerekéből egy darab szétnézni a blokkban!
Ezért mondom venni kell egyet olcsóbbat, elvinni hozzáértő szerelőhöz, megcsináltatni és biztos lehetsz a dolgodban!
és mi a garancia arra, hogy egy 100 órát hajtott motor jobb állapotban van mint egy 500 órás? vagy épp honnan tudod megállapítani, hogy az ember nem e kikötött órával használta?
Nekem tavaly ( most már tavaly előtt 2011) jött el az idő, hoyg rendbe kell tenni a blokkot meg futóművet. Minden normálisan meg lett csinálva, a gátlókat csika csinálta a motorja meg megkapott minden olyat amit kell, azóta mentem vele max 40 órát.
Hiába mondtam a telefonban bárkivel is hívott, mindenki csak hömmögött a 28e km és 580 órán... volt olyan ember akire rácsaptam a telefont majd vissza hívott hogy "megszakadt a vonal" és még neki állt feljebb mikor mondtam, hogy én nyomtam le...
ebben is van valami, de mi van akkor ha veszel egy olcsó "leharcoltabbat".. rendbe teszed, és akkor már tudod hogy jó? ez is egy módszer
Mennyim is van? 800e? akkor keresek 500-550 körül gépet kidobatom a belsejét aztán hajrá van üzembiztos gépem...
Bugic példázott erre is,és nem épp kifizetődő
engem nem a kíváncsiság vonz, mert motoroztam sokat sor4el és V2 vel is utcán...

itt a környékben megszűnt az endurozási lehetőség a sötét zöldek miatt, csak a sóskuti bánya maradt ami elérhető közelben van, illetve az enduros brigád is nagyon felhígult.

a kamionozás miatt meg nem marad annyi időm, hogy összepakoljam a motort és lemenjek vidékre vhova erdőbe, sm szettel városba el lehet menni bohóckodni de "hosszabb" rohangálásra már nem a leg ideálisabb...

Ha kp re vitték volna el akkor vmi lc4-et vettem volna sm szettel de így, hogy a Z be beszámolták "egész" jó áron szálltam ki belőle.
akkor értsd úgy,hogy nem én akarok az lenni,akinek hozzá kell nyúlnia a blokkhoz
az más dolog,ha az van: na beletettem 300 üzemórát,akkor most már megérdemli a törődést.....
de ne azzal kezdjem már a motorozást-remélem érted a szitut
De most komolyan! egy 11 éves gépben mennyinek kellene lenni? Ennek nem azt kellene bizonyítania hogy strapabíró gép? Rendesen le kell szervizelni aztán lehet hajtani.
Nem értem ezeket a sok üzemórákat, ha már vesz az ember azért veszi hogy használja. De számolgassunk, főleg hogy enduroról van szó! Pl. enyém 320 üó-s 6 év alatt, mentem ezek szerint 53 üzemórát évente, egy menet mondjuk endúrónál 2,5 óra átlag. Tehát 2 és fél hetente jutottam ki kapirgálni... Ez sok? Erre a hirdetésnél felhívnak és ha meghallja hogy mennyi az annyi akkor meg "hűha de sok". Megkérdezhetné ilyenkor magától a vevő, hogy én csak 2-3 hetente akarok kimenni? Neeem? akkor mennyi óra kerül majd bele? Jaaa hogy ki is lehet kötni? Ezaz...
Azért bosszantó rendszámos motoromnál, mikor a vevő árat kérdez, benyögöm a 900-at aztán húháznak a telefonba!
Miért mennyiért adjam 700-ért? Ha nem lesz mit ennem akkor sem adom oda annyiért (mellékesen a mobile.de ugyanez az évjárat ugyanannyi km-rel 4000 Ojró, lehet számolni, kicsit alkudni)
Mennyim is van? 800e? akkor keresek 500-550 körül gépet kidobatom a belsejét aztán hajrá van üzembiztos gépem...

Biztosan ki lehet fogni alig használtat is, de azért a többség motorozik! Azok az alighasználtak meg előbb-utóbb elfogynak, vagy Te is csak vitrinbe vennéd?
igen becseréltem a Z1000 be ...
az egy hülyeség, hogy mennyi a km, az enyémben 28e fölött volt és vmi 580 óra körül.

Zozee 600 óra felett jár bontatlan blokkal, és ő hazsnálja is a motort rendesen...
Én 600RR miatt váltam meg a 450-estől, de bár ne tettem volna... Hajtott a kíváncsiság a sor4 és az utca után, de nem jött be.
Remélem te is visszatérsz még már csak a tetkód miatt is
rendszám, műszaki, 2 személyre vizsgáztatva, rendbe rakott motor stb...
dehogy motoroztam ki jó is lenne
Minek exc ? Azt be mond hogy kimotoroztad az lc4et... :)
na mondjuk... most megdobbant a kicsi szivem csak a csere nemtudom mennyire játszana
úgy bizony, csak akkor sajnos közbejöttek dolgok..
jelenleg nem láttam kifejezetten olyat amire árában lecsapnék (de lehet csak én voltam vaksi) .. majd meglátjuk mit hoz a jövő
grat az eladáshoz! bár kicsit sajnálom is.. a Z lett helyette?
Hjajj az én kis EXcEm
Átkozom azt a napot amikor eladtam.... Bár lehet, hogy lett volna nálam már felújítás, de azóta hozzá se lett nyúlva mióta elvitték.(ha jól tudom, mert pár hónapja beszéltem a tulajjal, és érintetlen még a blokk azóta )
Köszönöm!
Köszi, olvastam ezt a tesztet, de gondoltam hátha van valakinek tapasztalata!