Más a furat-löket az exc és más az sx blokkba. A hengerfej ua, max a vezérműtengelyben tér el, illetve abban, hogy az sx titán szeleppel volt szerelve egy idő után, ha jól emlékszem.
Akkor nem tudom átrakni bele a dugót meg a hajtókart exc blokkba de szerintem még hengeredtől se mert más a hengerfej is van itt olyan ember aki szedett már azért Sx és exc blokkot ?ü?
Gyári cikkszám szerint valóban egyféle létezik, de sajnos mégsem...2009 körül volt egy váltás, és az az utáni modelleknél más a hátsófék konzola, így vagy a védőn alakítasz, vagy a konzolon.
kb 2 éve volt téma-
WS-t ezen a műszeren sajna nem tudsz állítani, a vékonyon már igen. Legalábbis nekem ezt sikerült kiderítenem annak idején.
amikor megvolt a 450-es,aszfalton nem érezted hogy kicsi,mármint erőre?
A tárcsavédő 9000- ( gyári 18-20 ezer körül van )
A kuplung munkahengervédő 6000- (gyári 13-14 ezer körül van )
Itt vannak a képek a kész cuccokról.Felraktam egy tárcsafék védőt is a motoromra,hogy lássátok milyen felszerelve.
Üdv! atko67gmail.com
Üdv! Atko
Et vagy sx,vagy 2t,vagy lc4