Na ja, drága az biztos.
Inkább beletankolom azt a pénz aztán megyek valami szép helyre vele.
Mondjuk a bukógombák nem pénzek pár 100ft-ért esztergálják, a segédvázat megtudnám hegeszteni itthon ha eltörne, egyedül a matricát sajnálnám mert azt elkészíttetni nem volt olcsó.
Na meg a kormány.
Jövőre tervezünk egy pályázást (5-10 motorral) hogy kipróbáljam mire képes valójában, mert én itt a Bükkben meg a Mátrában nem tesztelgetem hogy mennyinél csúszik meg a fara.
Elég ha kapok egy első defektet a Bükkben aztán esek 5-10-15 métert, mert ugye nincsen szalagkorlát, aztán mire valaki megtalál be leszek mumifikálódva.
Vagy szembe jön a sávomban a piros Volán busz a kanyarban.Vagy a buzi terepjárósok előzgetnek szemből, mert ő a főfasz.
A Mátra meg hugyozás, az az aszfalt egy köpedelem.Csatornafedél a kanyar közepén meg ilyenek.Tiszteletem azoknak akik ott merik neki húzni
Félre ne értsd én ezt nem beszólásnak szántam, csak rá kérdeztem...
Fosok tőle én is hogy megfektetem, de néha azért én meg sarkantyúzom :D 2be fel aztán 3. végéig elpörgetem, vagy 1-2-3. Azért ez már más mint a dt-vel volt! Az nem is akart annyira fel jönni, ha fel is jött ott rángatott... Itt meg csak kuplung aztán finoman fent is marad ha nem engeded el... Féket nem érzem az a baj ezért annyira nem is próbálgatom a holtpontot nehogy megszopjam... Drága mulatság lenne... :S
Sajna nem megyeget, mivel nem volt nagyon alkalmam sem időm kimenni gyakorolni.
Talán majd jövőre lesz időm rá.
Csak félek hogy kimegy alólam és összetöröm, inkább ezért nem szórakozok vele.
Nem egy 1millió feletti motorral kéne elkezdeni a gyakorlást, amiért annyit szoptam
Gondolkoztam hogy veszek egy 125-ös ETZ-t 30-40-ért, lecsupaszitom, hátulra felrakok valami nagyobb fogaskereket aztán azzal lehet kezdeni valamit.Azt úgysem sajnálnám
De jelenleg fingani sincs időm, nem hogy ilyenekre, meg másra kell a pénz is.
Nem szégyen az ha valaki nem tud egykerekezni hiába "ez egy SMC" szerintem.Én legalább bevallom
Sziasztok!
Kilátásban van egy MX 80-as KTM megvásárlása. Tudnátok valami infót adni róla vagy adatlap linket, mert a gugli nem igazán dob ki semmit. Hol lehet hozzá hengerszettet rendelni és kb. mennyi?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Valakinek esetleg eladó karbi alkatrészei? konkrétan a szivató része érdekelne, meg kéne még lámpa fejidom oldal idomok estleg kézvédő.
Ez persze mind újszerűen és ócsóér
Ja, és nem az ideális sm motort keresem, nem is versenyeznék, csak a rendelkezésre álló pénzből(250e) vennék egyet, amivel lehet motorozgatni pályán (a DRZ-met ugyanis sajnálom széthajtani).
Nem igazán...erős a motor, de a futóműve az hagy némi kivetnivalót...esetleg teló cserével...de nagyon kell érezned a 2T motorok sajátosságát, mert aszfalton tud meglepetést okozni...
Sziasztok!
92-es 300EXC jó lehet pályázni SM-szettel? Ez lenne az első "pályamotorom", most egy DRZ-E-m van. Gondolom a EXC teljesítményben nem marad el tőle, igaz?Nyomatékban? Hány kg kb ez a motor? Most hírdetnek egyet , nem rossz áron.
Köszike!
Összetett a dolog! Izmosabb, mint a Dörzi, azt a 6-7 pacit érezni azért rendesen. Könyebb is, nyomatékosabb.
Úgy fogalmaznék ,hogy szuper vas volt a Dörözö de ez még jobb !
Meg tudjátok mondani, hogy 66-86/260-as hátsó rugó milyen súlyhoz való?
Egy 2003-as EXC 125-ben van, de nem tudom ez a gyári, vagy már cserélték. Csak 2005-ös owners manual-t találtam és az 72/250-est ír.
Inkább beletankolom azt a pénz aztán megyek valami szép helyre vele.
Mondjuk a bukógombák nem pénzek pár 100ft-ért esztergálják, a segédvázat megtudnám hegeszteni itthon ha eltörne, egyedül a matricát sajnálnám mert azt elkészíttetni nem volt olcsó.
Na meg a kormány.
Jövőre tervezünk egy pályázást (5-10 motorral) hogy kipróbáljam mire képes valójában, mert én itt a Bükkben meg a Mátrában nem tesztelgetem hogy mennyinél csúszik meg a fara.
Elég ha kapok egy első defektet a Bükkben aztán esek 5-10-15 métert, mert ugye nincsen szalagkorlát, aztán mire valaki megtalál be leszek mumifikálódva.
Vagy szembe jön a sávomban a piros Volán busz a kanyarban.Vagy a buzi terepjárósok előzgetnek szemből, mert ő a főfasz.
A Mátra meg hugyozás, az az aszfalt egy köpedelem.Csatornafedél a kanyar közepén meg ilyenek.Tiszteletem azoknak akik ott merik neki húzni