Üdv! szereztem egy pár mousse-t az a kérdésem h a hátsó 100/90-19
de 18 as a hátsó kerekem néztem igazából jó lesz 18ba is csak a keménységtől félek lehet valamit kezdeni vele?
ja..és a számkkal.. a számokkla amit mindég emlegetek..mert hogy a matek az fontos..an ebben az esetben ..a számokkal elmehetsz a picsába..nem mutatnak semmit...
rá kell üljél.. mennyé vele.. és majd az mutat valamit...szubjektíwen...mert objektiven nem tudsz motort venni meg motorozni sem..mert CSAKIS(nem csika-s ) lehet motrozni...
matemeatikai alapok nékülözéseével...
nem azt számolgatni hogy akkor ez ekkora az akkora.. rályaülsz és mész...vagy tetszik vagy sem...
az hogy a tipus tetszik..de mondjuk olynaból csak lelakott vagy drága lesz..akkor megent szubjektivan nézel másikat.. ami mondjuk még belefér a z imázsodba...
Wágod ..a vakert bakker
cápi.
ha akkora vagy mint bandi..akkor az pont akkora mint én..
sx 360..sx 380..sx 525..sx 250 mind mértünknek és testünknek kellően jó verda...
lyapók is jó.. nem kell őket leirni..de egy sx 250nel endúrózni is tudsz..meg kroccozni is...mert a ktm alapvetően elul is kezes nyomatékos tipus az endúróalapok miatt...
mire a karod használni...
2000 től meg kifejezeten még a futómű motorkarakterisztika üléspozivióban hibátlan jószágok..
kormányon ugy tudsz magasitani hogy akkor lesz az ideális a 3szög...
186 cm vagyok és a Honda nekem kényelmes nagyon. Sx-hez még nem volt szerencsém, a kawát meg kerülöm, de a suzuki, honda, yamaha trióból a piros jött be nekem... :)
Üdv mindenkinek, volna egy KTM sach motor itthon és olyat csinál hogy beindul, de alig akar felpörögni van hogy egyáltalán nem akar, és egyszer egyszer durrog, én gyanakszok a gyujtására... meglett fúrva előtte "állítólag nem volt vele baj" tippje valakinek?
Olvasgattam teszteket, a kérdésemet ezek után tettem fel. A bikez, stb. leírások pontatlanok 1-2 cm-t eltérés van pl. magasságban egyik vagy másik oldal adatai között, ami pont lefedi a motorok valódi méretei közötti különbséget. Én is ismerem az ülés magasítás és a kormány magasítás módját, de ezek hátrányait is pontosan ismerem és tudom, hogy mindegyik csak félmegoldás. Az ülő vagy(!) álló pozíció kényelmesebbé tételére jó, de nem lesz tőle nagyobb vagy kisebb a motor váza, utánfutása, nem lesz hosszabb a lengővillája, nem lesz nagyobb a fékje, stb. Magyarul ezekkel nem tudsz arányosan nagyobb motort csinálni.
Én csak annyit akarok tudni, hogy (egyelőre) a 250 2T motorok között ha van méret különbség, akkor hogyan alakul a sorrend a márkák között. Az a gyanúm, hogy a KTM a legnagyobb méretűek között van ami a kormány-ülés-lábtartó háromszöget illeti. Nem próbáltam ki elég motort ahhoz, hogy ezt biztosan tudjam, ezért mások véleménye is érdekel.
Miért nem keresel teszteket a neten? Vagy egyszerű méreteket, és abból tudsz saccolni. Kormány alacsony? Azon a legegyszerűbb segíteni, magasítóval, de az ülés szivacsozásával is lehet játszani...
KTM SX 250. Kizárólag ez a típus érdekel, az évjárat legyen 2000 és 2004 között. Ha azt mondom, hogy ez a típus méretileg nagyobbnak érezhető, mint japán kategória társai, akkor ez mennyire fedi a valóságot? Jellemzően nagyobb a japánoknál? Vagy nem lehet ilyet egyértelműen állítani?
Sokat tapasztalt terepezők ha vannak, esetleg fel tudnánk állítani valamiféle méretbeli sorrendet 2000 utáni 250 kétüteműekre? Én mondjuk annyit tudni vélek, hogy talán a KX a legkisebb (legalacsonyabb) kis távokkal. A Yamaha ülése tán magasabb, de a kormány alacsony. A Hondánál inkább fordítva van és talán a KTM az, aminél az ülés is magas és ahhoz képest még plusszban a kormány is.
Vajon egy kifejezetten nyúlánk ember melyiken érzi magát a legjobban? Várom a tapasztalatokat.
Meg Magyarországról beszélünk azt se hagyjuk ki, ahol azért jelen esetben nem fog mindnki ennyit letenni "egy motorért"
Ha elakarja valaki adni akkor meg áron alul kell.
Lásd VEGA gépe.Igy is alig vitték el
Én meg leszarom mennyit ér, vagy mennyit nem, tudok-e vele egykerekezni, vagy nem használom ki mert ez egy versenymotor én meg szégyen vagyok és ne járkáljak vele túrázgatni, mert ezzel egykeréken kéne közlekedni max 50km-es rádiuszban a lakóhelyedtől.
Én akkor is szeretem, és mai napig nem vennék más motort
Mondjuk kiváncsi vagyok hány embert tudnátok összeszedni aki kihasználja a motorja képességeit.
Mert akkor lehet 250ccm feletti motorral nem találkoznánk az utakon és az LC4 napra is 90% Simsonnal érkezni
de 18 as a hátsó kerekem néztem igazából jó lesz 18ba is csak a keménységtől félek lehet valamit kezdeni vele?