Te galeriadban is 75%ban be van dugva a kipu budos zoknival. vagy annsk mi celja? Amugy egyet ertek. Plusz erdekes h csak sm es enduro, krosdz gephez reklamozzak a kipu dugot. Chopperba v sor4be ennyi erovel miert nem kell dugdosni?
Ezt a kipufogó bedugaszolós dolgokat is birom.Hogy dugjuk be a pufogó végét mert bepárásodik a motor belülről.
Hát nem tudom mi tud benne bepárásodni, mert a rendszer rozsdamentes, a hengerfej alu, szelepek, titánok, stb stb stb
De ha már mindenki irja hogy dugjuk be a pufogót akkor a másik oldallal mi lesz?
Ugyanis azt még sehol sem olvastam hogy a szívó oldalon is zárjuk le.
Mert ennyi erővel onnan is "bepárásodhat"
Ez az olaj csere meg baromság
Nehogymár ezek a hipermegaszuper olajak kárt csináljanak mert volt használva 1000-2000km-t
Szerintetek ilyen teszteket nem végeznek a laborban?
A hűtővizet miért nem kell kicserélni akkor már elrakás előtt?
A sok fel és lehűléstől kivonja a hűtőből a zokszigéjjnt ami lerakódik a henger falán ha többet áll mint 367óra 25perc 46mp
Úgyhogy azt is megyek és lecserélem, MÉG MA!
hali van egy 450 exc-m és 50% ban cross pályára 25-25 % ban enduro és supermotora használom ,
lehetőségem adódna arra hogy elcseréljem egy azonos évjáratú , 450 sx -teleszkópokra az enyémeket , abban már van előfeszítés állítás , ill hátul gyorsnyomófokozat .
de nem tudom melyikkel teszek jobbat ha az enduro teleszkópomban cserélek rugókat vagy ha cross telot teszek a motoromba
eltudom azt annyira lágyítani hogy endurón is megfeleljen ? vagy nagyon nagy a kettő kozott a különbség és a villaszög miatt sem ajánlatos ?
a problámám abból fakad hogy a jelenlegi teleszkópjaim kisebb ugratónál is felütnek és nagyon megterheli a térdeimet csuklóimat egy egy ilyen felütés majdnem a deklivédő is leér .
sajna ez az egy képem van, amiből nem is sok látszik mondjuk! :D de a dob ugyanilyen mint a másikon, csak értelemszerüen dupla felfogatással! nem tudok neked képet csinálni mert külföldön vagyok! 2 üzemóra van benne! egy napot motoroztam vele,- ugyhogy egy karc sincs rajta! 80 pénz! ugyanitt FOX V3 PILOT COVERT carbon kevlar bukó szintén zsiri uj,- 85-ért!
nyilvánvalóan a forráshoz (ahonnan a szerkesztők merítették ezt) semmi köze nincs egyetlen olajforgalmazónak sem .... vicc hogy így be lehet etetni a népet
Most olvasom ezt az állatságot Azért írják hogy vegyed az új olajat a semmiért mert még a régibe bele se szaladt a kilóméter.Ugyan mi a bánat baja lenne ha áll benne a használt olaj.Akkor inkább lecserélem tavasszal mikor elkezdem használni nem?De annak sincs semmi értelme.Állhat az blokkban vagy flakonban semmi baja nem lesz.Na mindegy okos ember egyre több van.
állt a nyáron 1 hónapot is, meg mielőtt megvettem vagy fél évet már várom hogy mikor tűnik el a komplett blokk és fog rohangálni egy kövér olajamőba a földön felzabálva minden elé kerülő dolgot
nem árt more de használni se használ.. :D ebben az lc4 ben még SOHA nem lett ilyen munka csinálva(8 éve) sőt még ennyi minden se mint amennyi mindent én már tettem érte és TIPP TOPP a belseje még nincsenek szétmarva se a szimeringek se a fogaskerekek.. akkor ez így nem jó nem? mert elméletileg már tönkre kellett volna h menjenek zsiri mondj valamit mert ez így nem állapot! :S
hagyjad zsiri úgysem tudod megmondani nekik h nem úgy van ahogy olvassák vagy állítják.. teljesen felesleges kínlódni én már rájöttem.. :D ezt a cikket írhatta a szerkesztőség unokaöccse is a 14 éves pistike akinek simsonja van! sztem menj ki te is és cseréld re gyorsan én is megyek mindjárt!
Hát nem tudom mi tud benne bepárásodni, mert a rendszer rozsdamentes, a hengerfej alu, szelepek, titánok, stb stb stb
De ha már mindenki irja hogy dugjuk be a pufogót akkor a másik oldallal mi lesz?
Ugyanis azt még sehol sem olvastam hogy a szívó oldalon is zárjuk le.
Mert ennyi erővel onnan is "bepárásodhat"
Ez az olaj csere meg baromság
Nehogymár ezek a hipermegaszuper olajak kárt csináljanak mert volt használva 1000-2000km-t
Szerintetek ilyen teszteket nem végeznek a laborban?
A hűtővizet miért nem kell kicserélni akkor már elrakás előtt?
A sok fel és lehűléstől kivonja a hűtőből a zokszigéjjnt ami lerakódik a henger falán ha többet áll mint 367óra 25perc 46mp
Úgyhogy azt is megyek és lecserélem, MÉG MA!
hali van egy 450 exc-m és 50% ban cross pályára 25-25 % ban enduro és supermotora használom ,
lehetőségem adódna arra hogy elcseréljem egy azonos évjáratú , 450 sx -teleszkópokra az enyémeket , abban már van előfeszítés állítás , ill hátul gyorsnyomófokozat .
de nem tudom melyikkel teszek jobbat ha az enduro teleszkópomban cserélek rugókat vagy ha cross telot teszek a motoromba
eltudom azt annyira lágyítani hogy endurón is megfeleljen ? vagy nagyon nagy a kettő kozott a különbség és a villaszög miatt sem ajánlatos ?
a problámám abból fakad hogy a jelenlegi teleszkópjaim kisebb ugratónál is felütnek és nagyon megterheli a térdeimet csuklóimat egy egy ilyen felütés majdnem a deklivédő is leér .
kíváncsi vagyok a véleményetekre .