szépen megtapsolja magát annyi szent enyém is durrog(ott) de nem ennyire
nekem is kellett kifelé tekerni a csavaron, de nem kezdem el itt magyarázni mert úgyis lehurrognának
hát nem értem..hol a kérdés?
ktm...iletvee 1 berg ami szokot mostnaság velünk bóklászni....ez az úly blokkos berg meg már naon ktm...meg nagyon jó megbizható...
inkább a kirivó a sok profi kéttély közül az esikszem....meg a 110kilóm
Megnéztem az összes videótokat, nagyon jók. Nagyon jó a csapat is... Feltűnt, hogy szinta csak ktm esekből áll.
Csinálhatnátok több videót is, szívesen elnézném még egy jó ideig...
Én egyenlőre maradok a tabi pályánál, még van mit tanulnom.
Egykerék hazáig, ts ...
Egy kis segítséget szeretnék kérni hogy milyen állítási lehetőségek vannak az lc4 karbiján és hol lehet állítani? Szerintem kicsit keveset kap és nagyon durrog, valószínűleg nem lett hozzá állítva a nyitott dobokhoz azért csattog!
Itt egy videó miről is beszélek http://youtu.be/rPnNH47068k
olvasmányai alapján.... hát a tol-szoly(amerigaiul toy-story . . . )nemi irt akkora hősi legendákat a háború és béke kisregényébe mint én némelyik idióda elbeszélésemben
mert mikor itt nálunk megjelenik a fehér lófarkú hencegő.....
na mindegy.. én azért egy 2t 250esiksz nyergében azért le tudnám magam szopatni a sárga földig
hosszú az edjese
hát akkor röviditcsed megfele.
lehetőségek...12-52ig nagyon sok...
nem irnám léé
én a 12-50 nél vettem észre azt hogy ez már elég rövid..sőt talán túl rövid is..ebből lett a 12-48as az most nagyon bejön...
az egyes és a kettes is pont a helyén van...
tol is benne mocskossul...+azért lehet vele tolatni is nem csak nyélgázzal veretni...
amúgy ha a pontossan az exc egyesét (a k5ösé az 14-48assal ugyan za amint az sx a 12-50nel)akarod....de az meg már szerintem túl rövid...
szóval akor már a tepedék 100+os súlyom alatt is felfelé patakokban szépen lehet folyatni.. meg lefelé is... jó...
+a kettes is nagyon a helyén van....
de amúgy én 13-47tő lindultam 13-50re ..majd 12-50re váltottm és ezek közül a 12-50 és a 13-50 között volt félúton az ideális.. és az meg pontossan 4égy..azaz az i=4 tehát az a 12-48as vagy a 13-52
ha értettél a matekból valamit az állat..de a lényeg a 12-48as az jó..vagy ugyna az a 13-52 is...csak ezt 4es váltóval nagyon lerövidül..de mondjuk hegyekbe elég az is...nekem a 6os váltóval... még igy is 100az utazó..már ha erdőben 100az még utazó
Hát nem tudom, nekem nagyon tetszik a kipufogó rendszere, egy ilyen powercore cuccot az enyémre is elfogadnék.
Kiváncsi lennék egy ilyen "powercore"os rendszer mennyivel jobb mint egy sima e nélküli.Ha jól tudom akkor ez a gázok tágulását segiti elő hogy ne torlódjanak fel nagy gázra.Javitsatok ki ha tévedek.
Szerintetek mennyit befolyásolhat?Mert gondolom alacsony fordulaton javitja inkább a teljesitményt
Az eloxált villabefogókat elfogadnám az enyémre is.
Egyébként egy ilyen PDS rendszerű hátsó lengéscsillapitó miben jobb vagy rosszabb mint a himbás rendszerű?
Fura hogy némelyik tipuson megtartották a himbás rendszert, néhányon meg ezt alkalmazzák.
Fene tudja, SX vagy EXC .... A lényeg az, hogy most ez az SX elég hosszú ideig meg fog maradni. Amúgy ti merre szoktatok csapatni?
Amúgy jó kis papás motorok ezek.
nekem is kellett kifelé tekerni a csavaron, de nem kezdem el itt magyarázni mert úgyis lehurrognának
ktm...iletvee 1 berg ami szokot mostnaság velünk bóklászni....ez az úly blokkos berg meg már naon ktm...meg nagyon jó megbizható...
inkább a kirivó a sok profi kéttély közül az esikszem....meg a 110kilóm
Csinálhatnátok több videót is, szívesen elnézném még egy jó ideig...
Én egyenlőre maradok a tabi pályánál, még van mit tanulnom.
Egykerék hazáig, ts ...
Itt egy videó miről is beszélek
http://youtu.be/rPnNH47068k
http://youtu.be/3whrw9xoycQ
azért hallatszik a közepén mikor a 2t belassul..akkor an gy parszt négyté..még éldegél
http://www.youtube.com/watch?f...
mert mikor itt nálunk megjelenik a fehér lófarkú hencegő.....
na mindegy.. én azért egy 2t 250esiksz nyergében azért le tudnám magam szopatni a sárga földig
na vémpusznak egy kis kiványcsiság műsor
http://youtu.be/wQCpLttYKdE
hát akkor röviditcsed megfele.
lehetőségek...12-52ig nagyon sok...
nem irnám léé
én a 12-50 nél vettem észre azt hogy ez már elég rövid..sőt talán túl rövid is..ebből lett a 12-48as az most nagyon bejön...
az egyes és a kettes is pont a helyén van...
tol is benne mocskossul...+azért lehet vele tolatni is nem csak nyélgázzal veretni...
amúgy ha a pontossan az exc egyesét (a k5ösé az 14-48assal ugyan za amint az sx a 12-50nel)akarod....de az meg már szerintem túl rövid...
szóval akor már a tepedék 100+os súlyom alatt is felfelé patakokban szépen lehet folyatni.. meg lefelé is... jó...
+a kettes is nagyon a helyén van....
de amúgy én 13-47tő lindultam 13-50re ..majd 12-50re váltottm és ezek közül a 12-50 és a 13-50 között volt félúton az ideális.. és az meg pontossan 4égy..azaz az i=4 tehát az a 12-48as vagy a 13-52
ha értettél a matekból valamit az állat..de a lényeg a 12-48as az jó..vagy ugyna az a 13-52 is...csak ezt 4es váltóval nagyon lerövidül..de mondjuk hegyekbe elég az is...nekem a 6os váltóval... még igy is 100az utazó..már ha erdőben 100az még utazó
Kiváncsi lennék egy ilyen "powercore"os rendszer mennyivel jobb mint egy sima e nélküli.Ha jól tudom akkor ez a gázok tágulását segiti elő hogy ne torlódjanak fel nagy gázra.Javitsatok ki ha tévedek.
Szerintetek mennyit befolyásolhat?Mert gondolom alacsony fordulaton javitja inkább a teljesitményt
Az eloxált villabefogókat elfogadnám az enyémre is.
Egyébként egy ilyen PDS rendszerű hátsó lengéscsillapitó miben jobb vagy rosszabb mint a himbás rendszerű?
Fura hogy némelyik tipuson megtartották a himbás rendszert, néhányon meg ezt alkalmazzák.
Köszi!
Na ez lehet egy csúcs érzés!
Nem adják fel!
Amúgy jó kis papás motorok ezek.