Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

éppenséggel lehetne.. csak az akkor az én labancom helyére.. de akkor az smc is kerülne a közösbe
Akkor te valami szuperhős lehetsz Jó dolog ez az endurózás, ha megengedhetném magamnak még egy 525 EXC-t bevállalnék, itthonra kapartatni a retekbe.De ez majd a jövő zenéje
Amikor elhoztuk már akkor voltak vele gondok.Ha alapjáraton nagy gázt húztál egyből lefulladt, meg alig akart beindulni, meg a gázra sem reagált annyira jól mint kellett volna.
Akkor elvittem a szerelőhöz át lett nézve az egész szelephézag meg miegymás.
Akkor néztük hogy a fűfúvóka 195-ös a gyári 165 helyett, a tű fentről az 5-ben a 3 helyett, az alapjárati 45 helyett 40-es és a keverék állitó csavar 2 helyett 4.5-re volt kicsavarva.
A lángot verte kifelé a kipufogó gázfröccsre, de mindig baj volt vele, csomószor lefulladtam vele indulásnál.Nem tudom hogy Bencét ez hogy nem zavarta.Értem én hogy sportdob van rajta meg nyitott légszűrő de ez túlzás volt.

Ki lett cserélve a leirás alapján 172-re, 47-re a fúvóka, a tű 3.ban van, a keverék csavar pedig 1.75-re.
A gyújtás sem volt jó helyen, be lett állitva, sokkal egyenletesebben jár és sokkal jobban ugrik gázra ezek után.
Lehet hogy nálam már tizedjére van szétszedve, de mostmár nincsen kontárkodás rajta
Nem tudom ki volt az az okos aki belerakta a H4-es izzót a HS1-es helyett az első lámpába és szétolvadt tőle a foncsor, de kezet fognék vele és gratulálnék neki.
Ami vezeték hátulra ment az indexekhez szét volt olvadva, elől simán szét lettek csippantva fogóval az index vezetékek, lógtak mint a kurva vaginája.Azóta már van rajtuk saru hátha valaki kedvet kap egyszer felrakni, már ha eladom.
A segédvázat is elkapta valami ember és egy 15cm hosszú alu darabka lógott lefelé, de őt biztos nem zavarta hogy milyen ocsmány ha alánéznek.
Lábtartóba a csavarok el lettek nyalva, ki lettek cserélve, meg az összes csavar ki lett cserélve amin bármilyen sérülés volt.
Első fékbetétek már fémen jöttek haza tőle, már a fémet esztergálta le a tárcsáról a betét
Az első kerék csapágy és a kormány csapágy kuka volt, teleszkópok folytak.
Meg valszeg az sem zavart senkit hogy a kipufogó leömlők szétcsúsztak egymásból legelől és körben kifújt, de mint állat.
A hátsó BEHR keréknek valami agyhalott nekiesett pajszerral, aztán gyönyörűen belemart, neki is adnék egy ölelést
Stb stb stb folytathatnám a listát.


Ja és még örülhetek hogy nem lett nagy gond a hazaúton, mert a dugó igencsak viseletesen jött ki belőle.Szóval még jó hogy rászántam azt az átnézést.
Szóval én nem azért szedem szét mert unatkozok vagy mert szar, hanem mert azt kapja amit megérdemel egy ilyen motor

Ja és a legjobb:amikor megnéztük és felnyitottuk az ülést nem fogjátok elhinni, de 2 azaz KÉT marék KUTYAKAJA volt a légszűrő dobozban
Ennek a motornak most van normális gazdája
A használt bukógombától kezdve, még a gombelem és a fényszóró izzója is el van rakva és felirva mikor, hány km-nél lett kicserélve

Aki találkozik velem megnézheti, a szakadt ülésen kívül ezen a motoron egy karcolás sincs.De az is folyamatban van.
Es mibol allapitottad meg h kicsi a fuvoka? Ne baszogatasnak vedd de az ilyen internetrol forumbol szerelok miatt van olyan sok szep igenyesen szerelt motor...elso kezbol tudom h ment az a motor alul felul.. Nem akartam szemelyeskedni sem megbantani nem birom ki ha vki sportmotor forumbol szerel...nem egy karbis motor volt mar nalunk mert az okos otthoni szerelok(tulajok) azt hittek ertenek hozza aztan nagyobb bajt csinaltak mint volt.. De teis kb mar tizedjere bontod meg a motorod amiota nalad van. De igaz h a te motorod ugy szereled ahogy akarod.
lya.hahahaha
próbáltam 1szer oda is..devalamiért nem tudok..mert béna vok ehhez is gyanús

amúgy nem meredek.. ha arra megyünk...6ból kettő tuti nem jön fel.kettő kerüli oldalra a végén a két darab méteres gyökeres részt..ami nemlátszik innenn csak egy kicsit hallatszik hogy ott visszaveszem a gázt....
a hely nem nehéz csak sokan nem képesek rá
Még jó hogy nem a videókhoz töltötted ezt fel, mert egyből a sok robogós jönne hogy:ez emelkedő?Ezen az Aeroxommal felmegyek
nem az 525 sx sztárolása miatt de eksztém endúróban sincs párja.
http://youtu.be/VAe4Z_BBSCI
vémpusz..
ezt csak neked az sx 525miatt
http://youtu.be/Kpr17_yjTJk
Meg volt még jópár érdekesség ezeken kivül, a motor többi részén is
Mert a karbit biztos valami hozzáértő rakta össze
195ös fűfúvóka, tű 5.-ben, alapjárati és a szivató fúvókája kissebb volt mint kéne.
Jah és a benzinszint sem volt jó ezek szerint.
Csupán ezért
vémpusz..neked is
csak akkor kell..ha jól van belővee a karkid(ami nem a szövetszerkezetre utal )ha fejreállás van..vagy bedöltél vele valahova... és nem indul.2-3 rugásra....amúgy nem...
de majd megszokod és tudni fogod hogy na most úgy beborultam hogy ehhez csak meleginditó kell az induláshoz
bocsi megnéztem a számlát nem jól emlékeztem 5490 a szívó és 7490 a kipuff és 1560 volt a DPD futárnál a szállítási költség és így fizettem 14540 Ft ot és adtam 60Ft borravalót
A lenyeg hogy ezek nem 40 50 ezres tetelek! :)
Utoljára 16.100,- forint volt a kettő...
...
4990 ér vettem a szívó oldalit (ugye ez a kisebb) és 6990 volt a kipufogó (az a vastagabb) KTM kecskemét!
akkor lehet hogy 2004-es lesz :S találtam egy fasza Suzukit is de nem tudom hogy mennyire lehet bízni a japánokban sajnos..
azok már gyengébbek, mert 2005 elején változott a dugattyúknak az aluminium dioxid tartalma és ezáltal nehezebb az egész dugó és sokkal "nehezebben" veszi a gázt a motor, persze egy átfúvókázással és teljes sport rendszerrel ez sokban javítható
2005 6. havi? is jó akkor?
2005 04 havi azok nagyon erősek
[38112] valaki
Azért a himbagörgő nem 5.000,- forint, és ráadásul nem egyforma a két himbában, így az áruk sem...
en se ertem mi a faxnak szeded szet ha mukodik.. mi vagy te ellenor? :D raadasul ahogy latom nem is nagyon ertessz hozza.. nem bantasbol de tenyleg nem ertelek :) bocs az ekezet miatt.. :S
üdv
adatlapomra rámész és a hirdetésnél van 2 db kép az mind..
mik vannak? tételesen fotókkal illusztrálva,- ide légyszives! :) kistocs@gmail.com