Sziasztok lenne egy kérdésem! Van egy lc4 640 em 04 es és a kipufogó rendszerben mikor átmegy a cső a jobb oldalról a balra van egy köztes dob a hátsó keréknél. Na most az mi? katalizátór vagy valami más?
dehogynem értem én ktm-et nem lehet csak úgy elrontani mi? de lényeg, hogy szokjatok már le az ilyen otthon szerelős dologról, ha nemtudod mit csinálsz... de lehet csak nekem rögeszmém ez. bár te motorod, én csak jót akarok
FULL igazad van! de tényleg.. én is viszem dzsenjuöriben villa olajcserére meg karburálásra enyém is durrog mint ha muszáj lenne.. :D de én inkább nem baszom szét, bár biztos meg tudnám csinálni de jobb a békesség! :D
tudom hogy már utáltok itt de miért itt, és miért otthon saját magad akarod meggányolni, ha azt sem tudod mit állítasz? Sosem értettem. Egyszer fordult elő velem, hogy majd én magam megcsinálok vmit, hát kis szerencsével majdnem nagy bajt tettem, azóta nem is kezdek bele ha nemtudom mi a gond . nem hiszem, hogy akinek ilyen, avagy nagyobb motorja van nincs 5-10 ezer forintja, hogy elvigye szerelőhöz...
Valamennyit biztos hogy fog durrogni, de ez irdatlanul dorrug
Minél kijjebb kevered, a levegő járatában annál lentebb csavarod a csavart, igy nyilván egyre nagyobb a keresztmetszet, igy egyre több levegőt kap.
Ha a karbiban a fúvókák gyáriak akkor teljesen becsavarttól 2.25 a gyári.
De ha sportdob kerül rá szoktak rakni bele nagyobb fő és alapjárati fúvókát.Lehet azért is durroghat
Kijjebb tekertem és most már alul nem durrog annyira, viszont magasfordulatról vissza engedve még mindig puffog! Mi történik ha túlságosan is kitekerem? Ha kijjebb tekerem akkor benzinben dúsul a keverék?
a karbi allján van 1 süllyesztett csavar elég nehéz odaférni, tekerj ki rajta negyed, fél, vagy 1 fordulatot kezdésnek! először csak negyedet.. próbálgasd
Fényképezd már le