Sziasztok! Megvan a olajfolyás forrása. Hál Istennek nem a blokkból folyik, hanem az első fogaskerék szimeringem szállt el. Ennek a cseréjéhez le kell engedni az olajat vagy sem? A másik meg valami vezeték van neki kötve a váznak, fogalmam sincs mi lehet az, mert nincs bekötve semmihez. A képen látható helyen van! Előre is köszönöm a segítséget! :)
igazából,nem én cseréltem előző gazdi..15 üzemórát kapott azóta.. szétlett szedve a kupplung és ugynézki mintha uj lenne lamellák se elszineződve se vetemedve..kosár hibátlan állapotban..
rugók alól viszont egy-egy alátét ellett távolitva mert akkor meg nem emelt szét a kuplung rendesen..valószínűleg a rugókkal kell variálnom akkor..ebből különböző méretűeket lehet venni? vagy tegyek vissza de kissebb alátétet?
Lamella szettet vagy csak kopó részét cserélted?..ha igen akkor a fém része amihez tapad a lamella el vetemedett a használattól,hullámos és megcsúszik nagyobb terhelésnél
Sziasztok! segitségeteket kérném egy esetleges probléma megoldásában:
2010 KTM 450 SMR magas fordulaton csúszik a kupplungja, alsóbb tartományokba semmi gondja nincsen.. teljesen tanácstalan vagyok miután a lamellák szinte ujak, majdnemhogy szűz az egész kupplung..több olajat megpróbáltam már többek között motul különböző sűrűségüeket..most az előírt motorex van benn de ezzel is csúszik..:(
esetleg tulajok találkoztatok-e már ezzel a problémával,vagy valami tanács..minden jól jönne :) hol érdemes keresni a bajt?
segítségeteket előre is köszönöm!
üdv. Zoli
már nagyon agyalok egy uj vez.mü láncon! mert ugye LC4 nél nem könnyü megállapitani hogy most csörög vagy nem csörög,- mert ujkorától csörög mind! bár az enyémet még egyszer meg is dicsérték hogy kötömöhöz képest elég csendes!
én már cseréltem szabadonfutót szívó himbagörgőt meg vettem bele 1 balance tengelyt mert valamelyik agyoniskolázott barom ( még valószínűleg a szalonba) kivette belőle! amúgy más nekem se volt.. most majd cserélek szelepszár szimeringeket meg a kerékcsapágyak újra le lesznek keeeenneeee zsíííírrraaa... :D
Báta.
Látom Lc 4-ed van, én is gondolkodtam rajta.
Nézegettem a papiros supermotokat hogy ne kelljen bujkálni, de még is csak ez lesz.
Mesélhetnél róla. Tavasszal vagy nyáron lehet felkelti jobban az érdeklődésem.
rugók alól viszont egy-egy alátét ellett távolitva mert akkor meg nem emelt szét a kuplung rendesen..valószínűleg a rugókkal kell variálnom akkor..ebből különböző méretűeket lehet venni? vagy tegyek vissza de kissebb alátétet?
2010 KTM 450 SMR magas fordulaton csúszik a kupplungja, alsóbb tartományokba semmi gondja nincsen.. teljesen tanácstalan vagyok miután a lamellák szinte ujak, majdnemhogy szűz az egész kupplung..több olajat megpróbáltam már többek között motul különböző sűrűségüeket..most az előírt motorex van benn de ezzel is csúszik..:(
esetleg tulajok találkoztatok-e már ezzel a problémával,vagy valami tanács..minden jól jönne :) hol érdemes keresni a bajt?
segítségeteket előre is köszönöm!
üdv. Zoli
Látom Lc 4-ed van, én is gondolkodtam rajta.
Nézegettem a papiros supermotokat hogy ne kelljen bujkálni, de még is csak ez lesz.
Mesélhetnél róla. Tavasszal vagy nyáron lehet felkelti jobban az érdeklődésem.
De most már tényleg megyek.
Jó éjt mindenkinek!