az sx az pl FCR 4125A az on ol nincs tps szenzor..!
de a berg az FCR 4125B azon van..a gyújtás igényli.
a bergen van olyan hogy FCR 4138B ez a FS-c 650ben azon is van..
itt volt olyan srác aki azt mondta semmi jelentősége nincs mert az ő exc jének mikor véletlenül nem volt összedugva akkor is ugyan olyan volt (fc 39es karbi az is tps szenzoros)
a másik okos meg azt mondták a ha bergre nincs feldugva a szenzor akkor hajtokarossá csinálja.
ez kba úgy hülyeség a hogy van de az tuti a hogy az előgyújtás térképét variálja a fekete dobozban terhelésfűggően...
szerintem az első válasz a jó...
de úgy lehet lesz nálam okoskodóbb tanács is...de ha csak azért akarod széthúzni mert unatkozol..akkor ne unatkozzz..erőssebb jobb nem lesz tőle(a gyárban a mérnökök. .nem mind hülye
ez nem az sx 250 2010es amin ha széthuzod a gyújtásnál az "egyedüláló" csokit akkor az például agresszívebb lesz.
Üdv!
Keihin FCR41MX karbin van az a vezeték a karbi tetején (képen pirossal bekarikázva)
Ha jól tudom az a gázállás érzékelő (TPS).
Jelent valami teljesitmény növekedést vagy csökkenést ha be van dugva vagy szét van húzva?
MÁS:
04-es 640 LC4-hez BST 40-es karbihoz milyen alapjárati és főfúvókát ajánlotok egy Akra dobhoz?
Az 520 SX-en Keihin MX-FCR 39 karbi van gyárilag. OBDTM a tű típusa, a főfúvóka 175, az alapjárati 52, a tű pozíciója 2. fentről, a levegő csavar 2 fordulatot van nyitva.
hély....
winettú..rossz nyomon jársz.
ha az alapjárat nagyon szarul áll akkor nem indul szivatóval sem..hidegen..
amúgy meg szivatóval indul?
vagy melegen nem vagy mikor nem ?
karbi szét..kitakarit.
lyaú.
kezdjük előrröl
5 gázhúzás.. szivató ki és rárug..ha 4-5dikre sem indul akkor bajok vannak.
ha pöccent de aztán egyből leált. .a kkor még 5 gázfröccs és egy két rugás... ha pöccen megint és leálla kkor a szivató sem ad elég benyát..
mondom szedd szét-ha értesz hozzá és tudod mitől karburátor egy karbuátor!..ezt fontos!-takaritsd ki!rakd össze.. éa ha ne ma gyújtásnál a hiba akkor indulni fog.
Segítséget szeretnék kérni , annyira nem vagyok otthon az LC4 ekben, hogy mi a különbség a fekete és a szürke blokkos között meg az 1 illetve 2 kipufdobos változatok között meg hogy milyen évjáratút és melyiket érdemes nézegetni várósba illetve túrázni.
Válaszokat előre is köszönöm
MuZs
Van egy halom alkatrészem 990 SM / SMT / SMR -hez.
Tank, Fejidom, Plexi, Oldalidom, Farokidom, Kipuffogóvédő, Kupplung munkahenger, Hűtő, Lámpa, Sárvédők, Olajtank, kormány, Karbon cuccok, és még rengeteg más!
Akit érdekelne valami, az adatlapomon megtalálja az elérhetőségeimet.
a karburátort egyszer beállitod egy kipufógóhoz vagy vezérműtengelyhez.. és kész... azt nem kell havonta állitani..
de ha az alapjárati fúvóka eltömődött az pont ilyen hibákaz okoz...
az úszóház alatt a ff mellet van két fúvóka van egy egyszrű 85ös az a szivatóé..és van mellette egy 42 körüli az az al.járati.
az szokott eltömődni. volt már úgy hogy át sem láttam hiába fujtuk kompresszorral is..tűhegyel kellet kipiszálni..azzal vigyázni nehogy növeld vele a fúvóka méretét.
de a berg az FCR 4125B azon van..a gyújtás igényli.
a bergen van olyan hogy FCR 4138B ez a FS-c 650ben azon is van..
itt volt olyan srác aki azt mondta semmi jelentősége nincs mert az ő exc jének mikor véletlenül nem volt összedugva akkor is ugyan olyan volt (fc 39es karbi az is tps szenzoros)
a másik okos meg azt mondták a ha bergre nincs feldugva a szenzor akkor hajtokarossá csinálja.
ez kba úgy hülyeség a hogy van de az tuti a hogy az előgyújtás térképét variálja a fekete dobozban terhelésfűggően...
szerintem az első válasz a jó...
de úgy lehet lesz nálam okoskodóbb tanács is...de ha csak azért akarod széthúzni mert unatkozol..akkor ne unatkozzz..erőssebb jobb nem lesz tőle(a gyárban a mérnökök. .nem mind hülye
ez nem az sx 250 2010es amin ha széthuzod a gyújtásnál az "egyedüláló" csokit akkor az például agresszívebb lesz.