Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az sx az pl FCR 4125A az on ol nincs tps szenzor..!
de a berg az FCR 4125B azon van..a gyújtás igényli.
a bergen van olyan hogy FCR 4138B ez a FS-c 650ben azon is van..
itt volt olyan srác aki azt mondta semmi jelentősége nincs mert az ő exc jének mikor véletlenül nem volt összedugva akkor is ugyan olyan volt (fc 39es karbi az is tps szenzoros)
a másik okos meg azt mondták a ha bergre nincs feldugva a szenzor akkor hajtokarossá csinálja.
ez kba úgy hülyeség a hogy van de az tuti a hogy az előgyújtás térképét variálja a fekete dobozban terhelésfűggően...

szerintem az első válasz a jó...
de úgy lehet lesz nálam okoskodóbb tanács is...de ha csak azért akarod széthúzni mert unatkozol..akkor ne unatkozzz..erőssebb jobb nem lesz tőle(a gyárban a mérnökök. .nem mind hülye
ez nem az sx 250 2010es amin ha széthuzod a gyújtásnál az "egyedüláló" csokit akkor az például agresszívebb lesz.
Üdv!
Keihin FCR41MX karbin van az a vezeték a karbi tetején (képen pirossal bekarikázva)
Ha jól tudom az a gázállás érzékelő (TPS).
Jelent valami teljesitmény növekedést vagy csökkenést ha be van dugva vagy szét van húzva?

MÁS:
04-es 640 LC4-hez BST 40-es karbihoz milyen alapjárati és főfúvókát ajánlotok egy Akra dobhoz?

KÖSZÖNÖM!
Tudsz adni egy elérhetőséget?
Az 520 SX-en Keihin MX-FCR 39 karbi van gyárilag. OBDTM a tű típusa, a főfúvóka 175, az alapjárati 52, a tű pozíciója 2. fentről, a levegő csavar 2 fordulatot van nyitva.
hély....
winettú..rossz nyomon jársz.
ha az alapjárat nagyon szarul áll akkor nem indul szivatóval sem..hidegen..
amúgy meg szivatóval indul?
vagy melegen nem vagy mikor nem ?
karbi szét..kitakarit.


lyaú.
kezdjük előrröl
5 gázhúzás.. szivató ki és rárug..ha 4-5dikre sem indul akkor bajok vannak.
ha pöccent de aztán egyből leált. .a kkor még 5 gázfröccs és egy két rugás... ha pöccen megint és leálla kkor a szivató sem ad elég benyát..

mondom szedd szét-ha értesz hozzá és tudod mitől karburátor egy karbuátor!..ezt fontos!-takaritsd ki!rakd össze.. éa ha ne ma gyújtásnál a hiba akkor indulni fog.
Fekete blokkost, szerintem.
Heló én most végeztem a kerék cserével a drz hátsó belemegy aprobb módosításokkal nem kell szétfaragni ! Azért köszi mindenkinek
Én is így jártam a DID szettel. Vettem helyette excel takasago-t, az hibátlan. krosszmotorok.hu
Már kezd végem lenni. 100 rugásbol 2x indul,amint elengedem a gázt rögtön lefullad. Már tekertem az alapjáratin fél kört felfele...
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni , annyira nem vagyok otthon az LC4 ekben, hogy mi a különbség a fekete és a szürke blokkos között meg az 1 illetve 2 kipufdobos változatok között meg hogy milyen évjáratút és melyiket érdemes nézegetni várósba illetve túrázni.
Válaszokat előre is köszönöm
MuZs
Az érdekel. Dobsz egy mail ide, és megbeszéljük a részleteket!
unatkozas@citromail.hu
57 ezer a parillában.A gyári meg 68 volt ha jó emlékszem.
Köszi a segítséget . Kb menyiért adják az agyat?
Persze, az 1.170,- pénz.
Csak nittelő szemet lehet kapni hozzá? Mert kb. 10 órát ment és csak váltó probléma miatt lett szétszedve. Ha nem muszáj nem cserélném.
18.870,- ha jól emlékszem az árára...
Sziasztok!

Van egy halom alkatrészem 990 SM / SMT / SMR -hez.

Tank, Fejidom, Plexi, Oldalidom, Farokidom, Kipuffogóvédő, Kupplung munkahenger, Hűtő, Lámpa, Sárvédők, Olajtank, kormány, Karbon cuccok, és még rengeteg más!

Akit érdekelne valami, az adatlapomon megtalálja az elérhetőségeimet.
Ára?
Gyárit tudok adni...
1,5 levegő csavar..mit tekergettél még el?
ha tudod akkor nem értem?
ff?
ajf?
suberálás?
ff=185
ajl=42
felőről a 4dik
(ez a 41 fcr gyári adatai)
Kösz az infót de attól még most vissza kellene állítani . Mert el lett tekerve. Mi a gyári beállítás ?
Szeva! Exc520-hoz van még vezérműláncod?
Futottam utána én is egypár kört.Talonba volt a legolcsóbb,a parillánál.
a karburátort egyszer beállitod egy kipufógóhoz vagy vezérműtengelyhez.. és kész... azt nem kell havonta állitani..
de ha az alapjárati fúvóka eltömődött az pont ilyen hibákaz okoz...
az úszóház alatt a ff mellet van két fúvóka van egy egyszrű 85ös az a szivatóé..és van mellette egy 42 körüli az az al.járati.
az szokott eltömődni. volt már úgy hogy át sem láttam hiába fujtuk kompresszorral is..tűhegyel kellet kipiszálni..azzal vigyázni nehogy növeld vele a fúvóka méretét.