Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Gigamad - Szatyina Géza 20/427-13-14

Nem a legolcsóbb, de itt mindig kaptam ami kellett. Elküldi utánvétellel is.
de okos vagy
baranya...mohács környéki
ez nekem szól?
2t főtengelyre csak is gyárit..de eddi ga többivel jó volt a csapágybolti is..
annyi hogy lánckerékhez itt a motoroknál!a főtengelyszimering kell!
mert az olaj nagyon közel van és ezt a fötengelyszimerringek birják csak ki...röhögés nélkül...
a simák hamarabb feladják.
hály ricsi.
hát úgy hogy az én vizoldali szimeringem már 10x20x5
ez ugyan az a jó fajti sgq lyapó sziemring ami a bergben is volt.. és ami a gyáriéval azonos életű..viszont nem basztzatja a tengelyt!mert hogy a gyári szimering( a szuper márkás alublokkos febi minőségi fagyállóval járok évek óta...)az mért bántotta nem lesz bele több.
nem szeretném ha jobban megharapná a tengelyt.
mert végül is a tengely még határesetben jó..be nem adhatok belőle többet a szimringeknek..hogy nyami-nyami legyen
Köszi az infokat. Nem vagyok egy profi szerelő, de az alap dolgokat tudom. Csapágyakat is én cserélek stb. Blokkba nem mernék belefogni. Arra van 1 ismerösöm. És nem rég óta van nálam a motor ezért kérdeztem hogy mi merre hány méter? De akkor az csak egy furat és nem volt itt csavar. A szimering a ludas. Akkor azt kicseréltetem. Örülök hogy csak a víz folyik ki ott nem az olaj. Még lehet lesz kérdésem ha nem haragszol :)
És hogy oldottad meg?
Sziasztok! sxf 350ről vélemény, tapasztalat?
zsóti...
pösti
Köszönöm....ha egyszer adódik alkalom,meg fogom hálálni...amúgy hova valósi vagy?
üdv.
én a lánckerék szimeringhez vettem nem gyárit. Fém házas de kívülről is gumi bevonatos. a cikkszám szerinti nyomásálló szimeringet rendeltem, bár ugyan annyi volt majdnem,mint KTM-nél csak nem 2 hétre hozták meg, hanem 2 napra... eddig bírja, szerinted?
20/5794844 De ha lehet akkor holnap hívj,mert most még ausztriában vagyok.Holnap már otthon leszek
a gyári szimering marta meg! és 4 hónap alatt kuka...!
vitonos szimeringet se tegyél bele ..az tuti megmarja a tengelyt.
ne told beljebba a szimeringet a siknál mert ha esetleh 1,5 -2mmre l túltolod akkro eltömiti azt a jelzőfuratot ami miattt nem fog az olajtértbe memenni a viz ha tönkrement a szimeringed!
tehát a furatot..véletlen se tömitsd el!
pl.
oda a vizpumpához..10x18x4 szimering kell illegy kel az olaj nál is ugyan ilyen paraméterekkel.
.
ezt pl bemész egy csapágyboltba és van..kb 234ft /db
DE
és itt jon a gond..ezek a szimeringek gumihézasak(fém is van benne.se kivül gumi) amiből adódóan mikor betoloda helyére a szimeringet..túl könnyen bemegy...
na itta gond...
ha gyárit szerzel az jó.mert fémházas és az alapban szépen szorul!ami csak azért fontos hogy mikroa hűtőben kletkező 1,4 bár nyomás ráterhel a szimeringre akkor a sima simeringet..ha már nem szorosan ment be a furatba hanem túl könnyen.. úgy eltolja mint a fény...
a gyárit meg -azt úgy kell belesajtolni (belekocogtatni)-nem tolja el!
a gyári kb 800-1000ft/db csak hol szerzed be..ugye. hát sima mezei csapágyboltba nem az tuti.
esetleges lehetőség még a beragasztás(de az kissé kókánynak hathat)de ga egy csapágyragasztóval beragasztod akkor még jó lehet a sima csapágybolti...persze annak az élettartam a a fele a gyáriénak. és elméletilegh a tengelyt sem marja meg..bár én most az 525ömnél nem ezt vettem észere...
de én ezt már megoldottam ..nagyon jól! 4 hónapot birt a gyári 4 év helyett.. ugylehet az 1,8 hűtősapival volt a gond?
nem hinném mert a bergben is az volt és ott is birt a sima szimering több mint egy évet!
szóval csak ráfuthattam egy több éve a polcon keménykedett szimeringre.de ez benne van a pakliban
hú bakker ott nagy a baj.
nagyon nagy.
neked ezek szerint fingod sincs az egész motorszereléshez...ámblok.
ugye jól látom?
én azt javaslom...mivel a motorod szép állapotban van...ha ez a szitu...ne is állj neki...mert sajnos várhatóan... el fogsz rajta rontani valamit..mert nem tudod ...hogy mit..és azt sem hogy miért kell csinálni rajta...
a kibaszott öszinteségem miatt megen t egy emberrel kevesebbel fogok barátkozni...de!
hallgass rám.
ezek a verdák. hosszúéletű és megbizható..üzembiztos gépek..CSAK a TMK-ra kell figyelni(Tervszerű Megelőző Karbantartás), illetve arra hogyaz ilyne kopó dolgok mikor megadják magukat ki kell javítani.
szóval ha ninca halvány Lila gőzöd sem a csavarok mi-voltáról..meghúzási nyomaték stba stb..
hogy miért is gondolom ezt .hát az a szitu...az a furat a -vizpumpa mögött- ...minden normális motoron ill autó!
akkor alapjaiban lehet a baj.
kérlek vidd el szerelőhöz... van egy szép és jó verdád kár lenne ezt pár hónap alatt lenullázni.

mert pl akkor azt azért tudod hogy ezek üzemórás gépek és 8 üzemóra (40-50 liter benzint) után olajcsare.
3 helyen csavar , ebből egy mágneses és két helyen előszűrő(az olajszivattyúk előtt) + két finom olajszűrő is van benne
tudod?
nem ba ja ha nem ..nincs baj csak mielőtt bár mit csinálnál amitről nincs sejtésed.. kérdezz meg hozzáértőket...
érterm hogy most is ilyet csinálsz de... talán enél több előképzetség nem árthat...
amúgy szerelgettél már ..motort..szimót vagy akár milyet..mert ez is hasonló...ha igen és kicsit is képben vagy hogy csavar meghúzási nyomaték(bele-nem-szakítási nyomaték!) tömitések szimeringek csapágyak..szelephézag stbstb tbc
szóval ha igen és csak véletlen hogy fingod sincs a hogy az a dekni alatt mi van és hogy az a furat ..kiesett egy csavar vagy mi...
akor a ktmben az 520ban egy nagyon hobbista szerelő barát verdát találtál ha nem akkor inkább servicébe vidd kérlek
persze csak ha sokáig akarod élvezni a jó motorozásokat.

ha irsz választ itt a fórumon rengeteg segitő kész tsávó van...
(rajtam kivül...mert én nem a csak a hogyan-ját és mikéntjét intézem a dolgoknak hanem a pszihóját is

ha valamekkora értésed van és akarod is lépésről lépésre leirom(juk) majd hogyan csináld(ezt ill bár mi gondot)...akkor tuti nem is baszod el és jó lesz a ktm sokáig
http://youtu.be/ynsdUY5QYvw

itt meg meg is mutatja hogyan csináld
http://www.youtube.com/watch?v...

itt látod hogyan is néz ki. Itt már komolyabb volt a baj,mert a vezérműtengely szarrá kopott
Így van a vízpumpa tömszelence ereszt 2db szimering meg 2 db O gyűrű. Vízet leengeded lecsavarod a vízpumpa fedelet,leveszed a lapátot,zéger fogóval híhúzod a tömszelencét,abban van a 2 szimering
szimeringes a vizpumpád, leveszed a deknit meglátod mi a baj...
Sziasztok!
Segítéget szeretnék kérni KTM 520 sx tulajdonosoktól. Nekem egy 2002 es van, és érdekes kérdésem lenne. A blokk oldalában a felsö 2/3 adánál bal oldalt, van egy furat amiből folyik az olaj vagy víz. Namármost egyetlen furat van slégan lefele, a kérdésem az lenne hogy onnan most vagy elhagytam egy csavart, vagy mi történhetett mert eddig nem folyt. Az a baj olyan pici és ugy áll hogy nem tudom megnézni menetes e egyáltalán. Másik KTM nincs a környéken így hát örülnék ha valaki megnézné a sajátján.Képet csatoltam pirossal karikázva.. Elöre is köszi.
Ezért írtam gyári új 5000 akkor sok?
Bár még mindig nem derült ki milyen motorba kellene.
Ismételten nem csalódtam Giraffe-ban!
Feedback: Mindenkinek csak ajánlom!
Alkudozók kíméljék!
A gyári Brembo kar 8.760,- pénz, most vettem. Az utángyártott 3.500,- körül van...