Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg ne tudd..
de elmondom..az exc 250-300 pont akkor a súlyú mint az én kis sx525öm . . .
csak az eikszcély...
nálunk itt a ... izsmerősök azok mind sx 250 (vagy 4)ill két exc 300-250 és egy x-wc jólv na na xc-w vel vannak...
én meg a nagybüdös 509ccm-mel..
meg ne tévedj ki vagyok én...a kivülálló ...a kirekesztett
van egy másik motoros kör..öm
fater és tsai...azok meg mind 450exc bergel vannak..kivéve a krisz és tsai motoros kört mert azok meg mind újfajta 2011-12 300-250xc-w(cékkel )
szóval mindekinek más a verdálya..de az hogy ugyanott megyünk el mind az azt jelent...mindegy mivel jössz ha lépést tudsz tartani jöhetsz dr 250nel is
szóval...
hogy kinek milye van az nem számit..
csak ktm legyen . . .
vagy gasgas ec 300 vagy berg
igazából mennyivel könnyebb pl a"kis" 250-es mint a "nagy" 525 elmondom kb 10 kilóval , tehát súly szempontjából aki fel tud állítani egy 105kilós gépet az egy 115 kilósat is...
Én sem azt mondom hogy mindenki vegyen első motornak 525-öt vagy 300-at, de ha már van tapasztalat akkor miért ne
példa.
volt egy haver exc 525, 2006os.. szopott vele mint torkos borzi...
vett egy 300as 2t és hopsz...láss tsodát úgy ment mint atom..az extrémben...
nekem 380sxem volt...aztán 450fc vel már még jobb volt...most 525 sxel meg ..a még mégjobb.
aniyra hogy úg gondoltam meg is állnék itt régebben nézegette m30as ktmeeket de mióta meg van az 525 és itt mindenki más ktm 2tvel megy és nekem ugyan ott extrémkedni nam gond...sőt..szereti a 4t sx ezeket a helyeket.. pályán meg gyorsban ..nincs is miről beszélni..szóval...
nekem az én buksi stilusomhoz ez illik egy buta agresszív sx 525
(mondom a környékben mindenkinek 2tje van 250-300as ktmek .. őknekik előtte 4t volt!)
szóval kinek a pap kinek a papné...kinek a lánya
pumpi77
te ki is vagyol hogy ismerődöl enegemetet?
irjálmár pár szembetűnő dolgot mert nem ugrik be hogy ki itt mége ekkora nagy 110kilós zsírdisznó mint én .
hály.
beszállnék a witába.
az hogy ki hány kiló igen is számit..pl ha négyne beülünk a gold négyesbe és az440kiló akkor kigömybölyödik ha meg négy 70kilós beül...akkor meg azt mondja a kocsi hogy.
kérem szálljon be mielőtt elinditja az autót.

ez vicck vót, csak vick vót.
be ne sérwtőggyetek már...
nem azért mondta mhogy 110kilósan szép az élet... hanem azért mert én ennyi vagyok..
volt szerencsém az utóbbi eidőben motorozni pár menővel sárba és kaptam ám a pofámra..nem kicsit..
mert könnyű nekem hisz 110kilós a gép meg én is és ezért haladok a nagy takonyba felfelé .
há ez akkora hülyeség...könnyű nekik mert 80lkilósan -30kilóval könnyebben megy a motorka!
ugyhogy én azt mondom ha 60kilósvagy vagy 80van vagy 12kilós nagy diszó..mindegy..ha megy akkor csinád ha nem akkor meg állyál át a setét oldalra és vegyé egy fatbolyt mint árnold schwarzenbergernek volt a terminátor kettőben
szóval..
én mint a kibaszott NAggggyszakértő azt mondom.. próbálj ki motorokat olyan helyzetben ahol TE mint felhasználó fogod majd felhasználni a gépet a természet adta akadályok leküzdéséhez.
Szóval abban a barátságtalan ..agresszíw... felettébb kellementes környeztebe vidd be a gépet..és nézd meg hova jutol..egy te 300bergel..egy 450sx el egy 450exc vel egy 525sx-exc vel egy 640 lcdével(640esek be nem sértődni!)egy hajabusával meg egy fet-bojjal
na ha ezeket kipraúbáltad.. egy füzetbe leirtad a tapasztalatokat akkor hozhatol a jóhoz közeli döntést.
de mivel ez nagyon kevés..mondhatni ...csekély számú emberpalántának adatik meg..lehetőségileg..ezért...döntsél fórumirogató idióták véleménye alapján

nehéz ám eldöteni ki a komoly irogató, ki a vickelődös helyesszépeniró

szóval fórum alapján ne!
baráti körben mi van?
nézz szét ..
látod embert tudást motort..képességeket...
és ekkor dönthetsz...talán jól is!

nemrég voltam egy életem első versenyén..extrémenúrósnak mondhatón...
láttam ezt azt ...ott pl magyarban az első 4 az 2t... aztán pár 450-525--és utána nagyon vegyes a dolog..de ktm gasgas husaberg az volt a 300indulónak, 99%ban
szóval
a döntés a tiéd...
olvass sok fórumot.. ha unatkozol és szálykaratét akarsz... én is azért szoktam...ha igazi karete kell akkor meg irány a hegy ..ott lehet bizonyitani
Inkább olvassatok
Sziasztok!

Május 12-13-án, Pécsen került megrendezésre az Országos Enduro Bajnokság 2. és 3. fordulója. A pálya nagyon jó volt és mivel ez nem csak Országos Bajnokság volt, hanem Alpok-Adria bajnoki futam is, így szép számú nemzetközi mezőny gyűlt össze. Az első nap nagyon jó idő volt, annak ellenére, hogy már szombatra rossz időt jósoltak nekünk. A mért szakaszokon nagyon jó időket tudtam motorozni, így Abszolútban a 2. helyen értem célba, magyarok között az 1. helyen végeztem.

Vasárnapra megérkezett a rossz idő, reggel nagyon hideg volt, esett az eső. A pályán a rendezők rövidítettek, hogy teljesíthető legyen. A pálya talaja agyagos, ami miatt nagyon csúszóssá vált, igaz én nagyon szeretem a saras versenyeket. 3 kört kellett megtenni ezen a rövidebb pályán, így összességében vasárnap kb. 100 km-t motoroztunk. Az első körben a saras enduro mért szakaszon, sikerült közelebb kerülnöm, ahhoz a Lars Enöcklhöz, aki szombaton előttem végzett. A második körben a pálya nagyon nehézzé vált, ahogy az eső elállt, a pálya elkezdett száradni és ilyenkor borzasztóan csúszik. A 3. körre elég sokat javult a pálya, így újra közelebb kerültem az 1. helyhez. Végül ezzel együtt a két nap eredménye alapján az Alpok-Adria abszolút versenyében 2. helyet szereztem meg, a hard enduro versenyekről ismert Lars Enöckl mögött. A magyarok között az 1. helyen végeztem, aminek nagyon örülök, illetve az Alpok-Adria Junior kategóriájában is 1. helyen végeztem. Összességében egy nagyon eredményes hétvégén vagyunk túl, az Alpok-Adria bajnokság június első hétvégéjén (június 2.-3.) folytatódik Kaposváron.
Köszönöm a segítségeteket!

Videó a versenyről: http://youtu.be/MptIbSPT2Cg

Pető Ádám #4
Nem értik ezt úgyse
Olvasom hát azért írok Nem kötekedés csak annyi hogy nem a súly számít hanem az erő.Ennyi Mennyé motorozni!
inkább azt mondjátok meg, hogy Erzberg-re a négy nap közül melyik napra érdemes kimenni nézőnek?
Te olvasod egyáltalán, hogy mit írok? vagy csak szimplán kötekedsz?

Amit eddig írtam visszavonok mindent... elmegyek inkább motorozni :) Egy 66 kg embernek sőt 65 kg-os embernek nyugodt szívvel ajánlom az 525-öst, sőt, az 570-es illetve a 650-es berget! Mindegyik jó motor, vegyétek, vigyétek, hajrá!
De azt te se gondolod komolyan hogy azért mert te 110kiló vagy könnyebben dobálod a motort.Van egy haverom aki jó ha van 65kiló de úgy dobálja a motort mintha egy bicigli lenne.Persze szálkás mint egy keszeg.Úgyhogy a 110kilótok inkább hátrány mint előny.Az az előny ha magas vagy ügyes és erős
egy része jogos amit mondasz, jó kondiba kell lenni.
de akiket én láttam, Ők csak szenvedtek, elég keményen.
Ja meg persze nem kell elborulni :)
Szerintem nem az mérvadó hogy hány kiló vagy hanem hogy milyen kondiba tartod magad.Hiába vagy 110kiló attól még lehet hogy ott döglesz meg a motor mellett miközben egy 70kilós ember meg simán elboldogúl a 115 meg akárhány kilós 525-el!
az igen az 525 az 113kg+ 15kg sár, Te meg 66, ha felhömbölögsz, hogy állítod fel?
az, hogy vik is olyan kaliberű mint én, neki meg nekem sem gond a vállára kapni azt a 110 kg...
én 525-t, 300-ast csak tapasztalt emberkéknek ajánlom, ezekhez a motorokhoz szellemileg is fel kell nőni :)
De úgy is mindenki azt vesz amit akar, hajrá!
Sziasztok! 640 LC4-hez (2002,szürke blokkos) keresek álló és forgó részt.Esetleg lenne valakinek eladó? Előre is köszi.Üdv
Endurozni ne vegyél sx-et szerintem... Nem véletlen gyártanak külön cross, meg enduro motorkákat. Egy exc sokkal kezesebb.
Ne kövezzetek meg, de szerintem tartósság szempontjából is exc-t érdemesebb inkább venni, legalábbis a ktm szervizes gyerek engem sx-ről lebeszélt. azt mondta sok vele a gond...

Jah 66 kg vagyok és 525-el endurozom, és sokkal könnyebb vele mint az előző motorjaimmal hatalmas nyomatéka van, ami sokszor kihúz a szarból
Pedig ha fő profil az endúró akkor inkább az EXC-ket nézegetném...
És ott az 525 is jó a 80 kg-hoz.
Köszönöm a válaszodat. Én inkább endúrózni használnám de mivel csak 80 kiló vagyok nagyon meggondolom azt az 525-öst.
hály.
hát 03-06ig csak sx 450 ill 525 részingek vannak sx-f nincs..csak 2007től
nekem 525 van előtte 450bergem volt.. hát hogy is mondjam..a 450nel könnyebb 40perc után is a pályán maradni...de az 525 meg gyorsabb..bő gázokkal lehet vele menni.. nem kell nyelezni mint a 450et..de 40pec után nagyon figyelőss..mert ha 4ben rátehénkedsz a gázra egy bénább csuklómozdulattal ez olyat küld hanyatt hogy az fájan..
na a 450 ilyet nem csinál..ami pályán nem is baj.
szoval ha "csak" pályázol akkor a 450az jobb..kiméletesebb.ű
endúrózni viszont ..extrémben is én imádom az 525öt...nagyon faja hogy alul veszi a lapot..nem kell noszogatni kuplungolt csipkedni béna helyzetből is tol felfelé....
ha meg odaküldom a gázt a hosszabb egyenesekben...hát még hatban is nagyon veszi a lapot...mert a váltót ugyanis párezerből 4esből 6osra variálható!
szóval egy szónak is száz a térgye... jó verdák nagyon...
ja én 110kilós vagyok és nálam az a plussz nyomaték ami kis fordulatszámon az 59plussz ccmből ered nagyon elkélt..ha nem vagy csak 80-90kilós akkor én a 450est ajánlom..kezesebb.. felhasználóbarátabbb...ezt majd a pályán 40 perc után fogod érezni a legjobban
A szám 0-val kezdődik nem 1-el. Bocs.
Zoltán
Szia /
Ha még aktuális a kábelezés akkor hívj fel a 1hat20kilenc86tizen49őt számon.
Tudok megoldást.

Zoltán
Helló! Első lánckerékben tudok segiteni ha érdekel van egy 17-es és egy 16-os nagyonn jó állapotban!
Sziasztok! Motorvásárlás előtt állok 03-06 közötti SXF450-ben gondolkozom, de láttam 525-ösöket is nagyon jó áron. Ti melyiket ajánlanátok a két típus közül? Mennyivel erősebb az 525? A beindítása nem vészes? Az előző motorom Yamaha YZ250f volt az után nem lenne túl erős? Kicsit tartok tőle de amiket néztem elég szép állapotúak voltak 450esben drágábban voltak olyan jó állapotúak.Előre is köszönöm a válaszokat.
Nekem is megvan a kábelköteg, csak nincs a gépben...... még így vettem anno, azt nem tudom hogy honnan adjak áramot a cuccoknak.

Azért köszi.
hali..nekem az összes köteg megvan ,ha kell potom pénzért adom.gondold át..