Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs rajta horpadás... tök gyári minden rajta
a horpadás hol van?az gyári a dobon ha az alján van!alkatrész ár mi érdekelne?
tényleg szépen néz ki, én már a pénzt készítettem elő, amikor próbára mentem vele, de amikor visszaértem a bázisra, avval a tudattal vérteztem fel magamat hogy nekem nem is tetszik...... Összesült bennem az a tudat, hogy ez "csak" 2003, ami nem olyan ami nekem kell (mert nekem egybe hátsóidomos 204-e kellett:D), na meg az akksija az hulla volt, a hátsó fékbetét nulla volt, a motor időnként felpörgött(még menet közben is), és aztán így nem hoztam el.
helló SZabi és a többiek!köszönöm a válaszokat.pakson a márka motornál van a KTM.SZABI mi a véleményed a motorol?kép alapján jól néz ki bár a kipufogon mintha horpadás lenne.alkatrész árak ?
Szia!

Nekem egy 950 SM-em van, 2007-es modell, 4000km-rel. Én túrázni használtam a motort, nekem minden igényemet kielégítette de ehhez tudni kell, hogy előtte egyhengeres KTM-jeim voltak, szóval kényelemben nincsenek nagy igényeim! Persze ez nem azt jelenti, hogy ne lenne kényelmes a 950, sőt! Emellett pedig életemben nem mentem még jobb futóművel és fékkel megáldott motorral, mint ez! Hihetetlen magabiztos még a legmostohább utakon is! Nekem maximálisan bevált, csak elkövettem egy nagy hibát, építkezésbe fogtam, ezért el kell adnom a motort. Ha érdekel esetleg a 20/3508433-on elérsz. Paksi vagyok egyébként, nem vagyunk messze egymástól!
nem tévedsz te telefonbetyár!
de úgylátom ő sem boltbajárásra használta
Tudtad ,hogy akitől vetted a ktm-et az fent van fórumon? xr600r a nickneve,képeknél most tett fel 2 crf-es képet, de a tévedés lehetősége nincs kizárva
Hát többet fogsz vele motorozni mint szerelni!
Én 5200 km-nél tartok rendszeres olaj- szűrő, és karbantartás! Még eddig csak kopó alkatrészre költöttem... (azért lekopogom: kopp-kopp)!
Szal egyáltalán nem szervizigényes... legalábbis ahhoz képest hogy versenymotor!
Ha ettől is kevesebbet akarsz rá költeni vegyél xr400-at. Fajin gép az is, 12e km-nél nem kellett szelepet állítanom! Bár hegyoldalon visszaeséskor egy komplett kormány és váltóm bánta a mutatványt...
hogyne létezne ilyen!? csak naon ritka.elmész megnézed,ha tényleg patent akkor semmi gond sincs vele!enyém felújítás óta 2041km-et ment!De amit nézel lehet nem használták 5évig semmire(boltba járásra csak)1 linket tolj be melyik az a gép,de sztem az amit Szabi is nézett....szervíz meg nem vészes,max csapágyak,szimeringek mehetnek ki(ezek nekem voltak)
Próba nélkül úgyse veszek
ha van rá lehetöségd probáld ki valahol vagy legalábbis ülj rá az adventuerre,meg a supermotora is.ugy is az a jobb ami neked kényelmesebb.....igy meg nehéz eldönteni
Nézd meg ezt.
Ebben nem fogsz csalódni az biztos!
Caponord
Nekem is az első KTM egy 620SC volt. Kb. fél évig küzdöttem a hidegidítással, mire rájöttem, hogy a porlasztó oldalára szerelt szívató rész alatt a tömítés összezsugorodott és a szívató emiatt nem működött (farsot szívott).
Paks - MárkaMotor? én voltam nézni azt a motort amikor nézelődtem... szép állapotban van
Biztos,h nagyon jó motor az Adv! Nagy ellenfele a GS1200, az aztán böszme nagy dög
A súllyal nincs gondom, mert a mostani Hondámat se fogták fogyókúrára...
Volt DR400 crossmotorom is fél egy nyarat, de akkor meg az aszfalt hiányzott... nem tudom mi lesz.
Én tesztnapon mentem 99a Adventure ABS-szel és beleszerettem. Könnyen manőverezhető, és 200 km/h-nál is kifogástalan a szélvédelme, és nagyon kényelmes. Igaz, az ülésmagassága nem a legalacsonyabb, de ez megszokás kérdése...
Ültem Honda Varadero-n, Aprilia Pegaso-n, de már azok is határeseten voltak, ülésmagasság miatt, az Adventure még magasabb ha jól tudom. Szeretem biztonságban érezni magam,hogy mindkét lábam talajhoz ér.
Felülni rá,próbálni nem tudok, mert nincs Pécsett bemutató modelljük...
szia
én megnézegetném még az adventuert a helyedben.legalábbis nekem nagyon tetszik.turázásra nagyon jo,föleg hogy nem ilyed meg eggy kis offroadtol.de nem értek hozzá egyébként,csak nekem tetszik.
mondjuk a supermoto sem ilyed meg,csak azért az adventuer inkább tura mint az
Hello, sziasztok!

Mostanában valami sport-túra motor vásárlásán töröm a fejem.
CBR 1100XX topikban kötöttem ki, mert nagyon megtetszett a típus.
Viszont!
Már töbször is nagyon jókat olvastam a 990 Supermoto-ról, aminek most kiadják a túra változatát,ami eléggé elgondolkoztatott... Mi a véleményetek róla? Van itt sima 990 SM tulaj?

Elvárások: kényelmes, szélvédett, utasbarát, pakolhatóság,erő de nem kell nagy végsebesség(!)
Jelenleg egy Honda NT700 ABS motorom van (szintén V2):

Köszi a válaszokat!
Már most várom a tavaszt
Hello!ti tapasztalt ktm-esek vagytok volna pÁr kÉrdÉsem.450 exc vÁsÁrlÁsÁn gondolkodom 2003-as a gÉp És 1600km van benne lÉtezik ez?menyire szerviz igÉnyes?
háát
ugye elég olcsón jutottam hozzá, első telók szimeringesek a kipufogót le akarom cserélni valami fasza nyitott dobot akarok rá, matricaszettet, a kuplungja minta megcsúszna kicsit. Dehát benne volt a hirdetésbe hogy szezonra nincs felkészítve, na de tavaszra fasául rendbeteszem. Amúgy meg nagyon nagyon jó egybe van kinézetre szép, nagyonn megy , meg picit nehezen tudom beindítani hidegen.

Mégvalami?