Ahhoz a lámpához nem lesz értelmes megoldás.
Ráadásul szerintem dizájnban is a legszarabb azok közül amit a KTM az utóbbi időben kitalált, úgyhogy nem értem miért ragaszkodsz hozzá, de az mondjuk ízlés kérdése is...
a karbi kap anyagot, mert hát megy a motor csak mikor úgy gondolja nem indul el.. mert amit írtam h 1 órát álltam az tegnap este volt és utána még hazamentem vele 20 perc szopás után.. a fejidom mögött lévő relé oxidálódott volt, a legelső megállás után azt megtisztogattam és ott minden WD-40! csak azért félek így elindulni vele mert megáll mondjuk a paksi határba pl én ott helybe felgyújtom.. :D
Hát ez dettó, így nem lehet megmondani mi lehet a gond. Először is el kellene választani, hogy benzinellátás vagy gyújtás probléma. Aztán úgy folytatni. Ha az első, akkor karbitisztítás, ha a másik akkor keresgélés. Legjellemzőbb hibák: sztenderkapcsoló kör, gyújtáselektronika stekker, fejidom alatti relé ill. csatlakozások.
Hali! az enyém meg olyat csinál hogy mentem vele (50-60 km-t) megálltam álltam 20 percet kb aztán elindítottam melegedett 1 kicsit 3 as csíkig elindultam 3. ig kihúzattam minden sebességbe 4. be húztam 1 kövér gázt, fulladt visszaraktam 3. ba húztam megint fulladt a végén megállt és nem indult el, még az akksi is majdnem lemerült annyit próbálgattam.. otthon szétkaptam az elejét az óra altt megmozgattam a kábeleket és már ment is, be fúlytam minden stekkert wd-40 el meg minden! ma elmentem motorozni megint megálltam álltam 1 órát és az istenér nem akart elindulni.. elindult ráhúztam a szivatót és egyből megállt, szivató nélkül hidegen meg értelemszerűen nem megy.. fogalmam nincs mi van! amúgy jó lett a balance tengely sokkal egyenletesebben jár mint nélküle, csak a külső csapágyat is cserélni kell mert csörög mint az állat.. bocsánat h ilyen hosszú de gondoltam pontosan leírom hátha így tudsz segíteni valamit!
Akkor lehet, hogy túl szegényre van karburálva az alapjárati rendszered. Tekerj kifelé a keverékállító csavaron 1 fordulatot és nézd meg milyen lesz.
De én mindenképp csinálnék egy alapos tisztítást, gyanús, hogy szükséges!
Hali!
Elég nehéz ezt így távgyógyítással, hallani/látni kellene. Mindenesetre az FCR-re jellemző, hogy hosszú álláskor az alapjárati rendszerében lerakódik a dzsuva. Ha az a jelenség, hogy kicsit lejjebb van az alapjáratod és elég "rángatósan" tudsz csak vele közlekedni ill. nagyon könnyen leáll, akkor egy karbipucolás kell. Főleg ha nem ilyen volt ősszel amikor letetted és nem nyúltál bele a karbiba.
Szia Peti!
Hidegen indítom a motort szívatóval, kicsi járás után szívató vissza,alig megyek vele 1 utcát és lefullad általában ha meg akarok állni az utolsó métereken.Ezt megcsinálja indulás után 1-2 alkalommal,melegen hibátlan.Hogy lehetne finomítani kicsit a karburátoromon?
Ráadásul szerintem dizájnban is a legszarabb azok közül amit a KTM az utóbbi időben kitalált, úgyhogy nem értem miért ragaszkodsz hozzá, de az mondjuk ízlés kérdése is...
Jó dolog a Led, de máshogy kéne kivitelezni
Nálad van a cucc?
A gyárihoz képest mint az atomvillanás
tud valaki valami jó megoldást exc lámpára?
2007 exc, hihetetlenül szar sötétbe :/
De én mindenképp csinálnék egy alapos tisztítást, gyanús, hogy szükséges!
Elég nehéz ezt így távgyógyítással, hallani/látni kellene. Mindenesetre az FCR-re jellemző, hogy hosszú álláskor az alapjárati rendszerében lerakódik a dzsuva. Ha az a jelenség, hogy kicsit lejjebb van az alapjáratod és elég "rángatósan" tudsz csak vele közlekedni ill. nagyon könnyen leáll, akkor egy karbipucolás kell. Főleg ha nem ilyen volt ősszel amikor letetted és nem nyúltál bele a karbiba.
Hidegen indítom a motort szívatóval, kicsi járás után szívató vissza,alig megyek vele 1 utcát és lefullad általában ha meg akarok állni az utolsó métereken.Ezt megcsinálja indulás után 1-2 alkalommal,melegen hibátlan.Hogy lehetne finomítani kicsit a karburátoromon?
írtam közbe emilt, ha jó rá akkor ott folytatjuk a dolgot.
holnap akkó? lesz vmi vagy üljek a motor mellett és vonyítsak