ezt télleg köszi
majd megoldom.az a bajom h vasárnap akarok motorzni de ha nem lesz kész akkor nem hiszem h fogok.kár lenne szétkoptatni a csizmám.és hiába vigyázok,néha ugy is leér. de valahogy csak megoldom.elviszem valami lakatoshoz mondjuk még nem ismerek eggyet se
Nincs mit...
egyébként ha tudsz szerezni rozsdamentes lemezt, nem lehet nagy kunszt...
Soha nem csináltam, de kis kézügyességgel meg lehet oldani.
Kivágod a formát, meghajtod z elejét vissza, megfurkálod (csizmát ne) és csavarozod.
1-es lemeznél vastagabbat ne használj, mert az életben meg nem fogod hajlítani....vékonyabbat sem, mert kopik....
Faisst kollega tanácsát holnap letesztelem:ahol a vezeték belemegy a blokkba ott bekenem FBS ragasztóval és hátha nem megy be ott a víz(márha ez volt a gond)!Remélem jó lesz
Ui:Remélem erre a vezetékre gondoltál kollega váltó felett ott bemehet
De.Mikor először ezt csta velem akkor egyből így indítottam ahogy javasoltad!Benindult puffogott kicsit leállt.. Utána már mikor többször indítottam puffgott még kicsit,néha leállt de utána minden frankó volt!
Na ezekkel most megfogtál mert nem tudom, de sztem nincs egyik se. Vízhőfok-mérő az azt hiszem van már az újabb LC4-eken (nemcsak az Adventure-ön)...
Mivel ezeket inkább utcán használják, csak annyira kell figyelni, mint más motoroknál. Mondjuk a tulajról jó képet tudsz kapni ha megnézed a légszűrőházat belülről...ha poros, dzsuvás (netán a légszűrő is az) akkor jobb ha keresel másik motort (vagy alkudhatsz jó sokat - kevés dologra érzékenyek az egyhengeresek, ebből az egyik a légszűrő tisztasága).
Az ismerősök tapasztalatai alapján túrás használat mellett 60-70e km környékén kell hajtókart cserélni a motorban (ennek csak az anyagköltsége 90e Ft), addig általában nem kell a blokkot megbontani.
Köszi GD!
Most megnyugtattál, látom Te eléggé otthon vagy a témában, elég jól értesz a mocikhoz! Amúgy ezen a mocin már van üzemanyagszintjelző, meg olaj visszajelző? Egy használt, 2004-2006-os gépen mit érdemes megnézni, mire kell odafigyelni vásárláskor? Mennyi az a km ami még nem sok egy ilyen használt Adventureben?
Köszi!
Hello!Kérdezni szeretnék mi lehet az oka annak ,hogy amikor lemosom a motort akkor nem akar beindulni,beindul leáll .Elkezdek vele menni és 5perc járás után semmi gond sincs vele(leállítom és indúl egyből)!Vhol beázna Volt valakinek ilyen problémája eddig?Köszi
Az Adventure motorikusan és nagy vonalakban a futóművét tekintve is tök ugyanaz mint a 640 enduro, csak a tank, az ülés és a burkolat első része más. Túrázásra a legalkalmasabb az összes KTM modell közül, viszont terepen vagy városban kevésbé előnyös mint egy soványabb típus.
Több ismerősömnek is van/volt ilyenje és kivétel nélkül dicsérték (volt pl. aki ugyanilyen, fiatalabb évjáratúra cserélte le - ez asszem mindent elmond).
Sziasztok!
A 640 Adventureról tudtok valamit mondani? kezd jobban tetszeni mint a 640 LC4! Két ember véleményét olvastam eddig, az egyik abszolút nem dícsérte a másik viszont annál inkább!
Előre is köszi!
majd megoldom.az a bajom h vasárnap akarok motorzni de ha nem lesz kész akkor nem hiszem h fogok.kár lenne szétkoptatni a csizmám.és hiába vigyázok,néha ugy is leér. de valahogy csak megoldom.elviszem valami lakatoshoz mondjuk még nem ismerek eggyet se
egyébként ha tudsz szerezni rozsdamentes lemezt, nem lehet nagy kunszt...
Soha nem csináltam, de kis kézügyességgel meg lehet oldani.
Kivágod a formát, meghajtod z elejét vissza, megfurkálod (csizmát ne) és csavarozod.
1-es lemeznél vastagabbat ne használj, mert az életben meg nem fogod hajlítani....vékonyabbat sem, mert kopik....
Van itthon 2 cm-es kazánlemez...
Olyan nehéz lesz a csizmád hogy állandóan csak arra fogdz kanyarodni....
Ui:Remélem erre a vezetékre gondoltál kollega váltó felett ott bemehet
Mivel ezeket inkább utcán használják, csak annyira kell figyelni, mint más motoroknál. Mondjuk a tulajról jó képet tudsz kapni ha megnézed a légszűrőházat belülről...ha poros, dzsuvás (netán a légszűrő is az) akkor jobb ha keresel másik motort (vagy alkudhatsz jó sokat - kevés dologra érzékenyek az egyhengeresek, ebből az egyik a légszűrő tisztasága).
Az ismerősök tapasztalatai alapján túrás használat mellett 60-70e km környékén kell hajtókart cserélni a motorban (ennek csak az anyagköltsége 90e Ft), addig általában nem kell a blokkot megbontani.
Most megnyugtattál, látom Te eléggé otthon vagy a témában, elég jól értesz a mocikhoz! Amúgy ezen a mocin már van üzemanyagszintjelző, meg olaj visszajelző? Egy használt, 2004-2006-os gépen mit érdemes megnézni, mire kell odafigyelni vásárláskor? Mennyi az a km ami még nem sok egy ilyen használt Adventureben?
Köszi!
Több ismerősömnek is van/volt ilyenje és kivétel nélkül dicsérték (volt pl. aki ugyanilyen, fiatalabb évjáratúra cserélte le - ez asszem mindent elmond).
Használtan érdekelne 2003-2006-os évjáratú!
A 640 Adventureról tudtok valamit mondani? kezd jobban tetszeni mint a 640 LC4! Két ember véleményét olvastam eddig, az egyik abszolút nem dícsérte a másik viszont annál inkább!
Előre is köszi!
nekem is kb 40km szal nemsok..
csak azért kérdeztem mert én kb 30 km re lakom szombathelytől :)