Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

grat
Szia!

Állítólag ha észel van használva a motor akkor olyan 60-70ezret ki kell birni a motornak.
Az enyém 2004 decemberi és most van benne 23 vagy 24 ezer km.Ebből az előző tulaj ment 21-et.
Én őt nagyon gondos gazdinak ismertem meg a beszélgetéseink során.Meg külön naplót vezetett a szervizkönyvön túl.
Nehéz jó motort taálni én azt mondom. Én is kevesebb kilométerest szerettem volna de annak egyiknek sem volt szervizkönyve és ugye akkor bármennyi km lehet benne.
Az is igaz hogy nem is lett volna fontos hogy legyen szervizkönyve de a beszélgetésekből mindig az derült ki számomra hogy fogalma sincs a dolgokról és akkor ő szervizelte?Haggyuk már.
Meg volt hogya telefonban még vezetett szervizkönyvről volt szó amikor meg odaértünk akkor épp el volt veszve a könyvecske meg azt hiszi hogy 6000-ig volt vezetve, persze a motorban már 12 ezer volt.Meg telefonban jó gumikat mondott és mikor odaértünk akkorra elkopott.Nem lett volna baj a kopott gumi sem de b@ssza szájba a nénikéjét ha nem tud igazat mondani a köcsög.Nameg frisen lemosva brigécioltól bűzlő motorok esete is idegesít.Nem érdekes ha szivárog az olaj csák lássam hogy honnét.Bár abból biztos olyan helyről szivárgott ami költségesebb mutatvány mint egy dekni tömítés csere.
Nahh mind 1 nem írok többet.
1 a lényeg hogy ha nézed a motort ne csábulj el.Láss a dolgok mögé és nagyon nagy figyelemmel halgasd az emberkét és tegyél fel neki mindenféle furfangos kérdést a legkisebb észrevétellel kapcsolatban is.Ha elkezdi körbemagyarázni akkor meg hagyd ott.

Én is kérdeztem eggyet és válaszolt is csak épp köze nem volt a kérdésemhez.
Az volt a kérdésem hogy miért volt leszedve a dekni? Visszakérdez hogy le volt? Mondom neki hogy szilikonnal van összerakva. Erre azt mondja ja igen mert elszakadt a tömítés és nem volt új. Na de egy tömítés csak akkor szakad el ha le volt szedve az a kurv@ dekni.
Nahh mindegy nem idegesítem fel magam rajta. Inkább megyek és motorozom eggyet.
Hello!Az új szerelmem.Nem túl jó a képminőség de majd mutatok jobbat is remélem
Akkor felteszem a kérdést úgy,hogy 20.000km sok egy 8 éves (2000/07 évi/havi) KTM LC4 Supermototól?
Igy van vannak kivételek mivel egy 1-2 éves is le lehet hajtva,ha állandóan rugják-vágják,de ezzel ellentétben viszont egy 10 éves is lehet patent állapotban.
hy.szerintem erre igazán jó válasz nincs....mivel ez tula függö,lehet,hogy gy 2ezer km-es motor többet lett bántva mint egy olyan amib már belecsavartak 10ezret....de persze a alap el minnél fiatalbb annál jobb...de vannak kivételek
Esetleg azt megtudná nekem mondani valaki,hogy mekkora megtett km-ig érdemes megvenni egy ilyen jószágot (KTM LC4 640),hogy a vásárlásnál azt lehessen mondani,hogy még ez a moci nincsen lestrapálva,agyonhajtva?
Értem!Köszönöm Szépen HamiRicsi!
Üdv!

Az én motorom előző gazdija alacsony volt, 170-től biztos nem volt több de lehet még annyi sem.
Neki le volt ültetve.Ezzel csak azt akarom mondani hogy semmi sem lehetetlen tehát le fog érni a lábad egy kis szerelés után. :-) Elől 5 perc beengedni de hátra kell egy ültelő kutyacsont.Az nem tudom mennyibe fájahat de szerintem 20-30ezerből biztosan megvan.
ja és a rádió megmagyarázta hogy az ellentüntetők homofóbok voltak...azaz heterók de félnek attól hogy buzik lesznek...szóval ők már buzik, csak még nem tudnak róla....
...de halál komoly, ezt mondták....
Pesten a napokban volt egy felvonulás, onnan a népi kerámia váza ?
De azt megtaláltad volna, hogy melyik típusok endurok, melyiknek mennyi az ülésmagassága, mekkorák a kerékméretei...azt meg úgyse fogja tudni látatlanban senki se megmondani neked hogy melyikről mennyire fog leérni a lábad, hanem megintcsak meg kell erőltetned magad, elballagni a legközelebbi KTM-kereskedésbe és kipróbálni őket...
Ez elég sokmindentől függ(het), én csak a saját tapasztalatomat tudom megsimételni: használtan vettem a motort, nem tudom mennyi km volt benne, nálam belement még 12e (utcán, szóval nem alacsony fordulaton volt használva), utána cseréltem. De ha biztosra akarsz menni, akkor mondjuk 10e-ként kicserélheted, baja biztosan nem lesz tőle, Te meg legalább nyugodtan alszol majd.
Igen GD egy részben igazad van,tényleg találok egy-két hasznos infót a KTM LC4-es sorozatokról,de felűlni nem tudok a képekre és azért kérdeztem rá,hogy hátha valaki olyasmi magas vagy pont annyi mint én és tulajdonában van egy LC4 Supermoto és ráadásként meg tudná osztani velem a tapasztalatait,tanácsait.
tud valaki valamit a ktm exc 125 röl hogy milyen az élettartama ? hány km en ként kell dugót cserélni?
Bocs Luki, de ezt nem tudtam kihagyni
Mármint hogy nem megy...szar csak háztető kollégának volt, de már az is elmúlt
Ja
nektek is szar a ktmklub
De mondjuk ha vennéd a fáradságot és végigböngésznéd ezt az oldalt akkor egy csomó fölösleges kérdést megspórolnál magadnak...
De 2003 óta már a rugóútjaik is rövidebbek 2-3 centivel a supermotoknak.
Értelek!A kerék méret a differencia
Mivel az enduroknak 21/18 a kerékmérete a supermotok 17/17-ével szemben, ez nem túl meglepő
Semmivel nem versenygépebbek mint a supermotok
ezek szerint a pályagépeknek magasabb az ülésmagassága az átlagos LC4 Supermotokhoz képest