Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyened van?

Azért ha tudsz valakit, akit érdekel szólj léccy!

Előre is köszi.
Köszi,de nekem már van egy 125-ös chopperem,csakhát szegény ott áll a garázsban várja az A1-et...de köszi,hogy szóltál!
Nekem lenne egy eladó 125-ös Viragom, tanulgatni, ha érdekel írj: cujethu@freemail.hu, a részleteket megbeszéljük!
Én itt vagyok lapar! mizu veled? most vettem egy dakar rally formájú 80cm3-is motort,elég jó kis gép 100-at viszi,addigra vettem,amíg nem lesz meg az A1- jogsi,tudjak motorozni!
Már megint döglődik a topic.
Bár a többi is csendes, inkább motoroznak a júzerek.
Brembo:

Ha érdekel, nekem egy ilyenem pont eladó, ha a közelben laksz össze is futhatnánk!
Annyiban változott a hírdetés, hogy már nem 5000 km, hanem 5200. Tegnap gurultam vele egyet!

S az árat is megtudjuk vitatni, ha valakit érdekel!
Elérkezett a pillanat, amit már régen mondogattam nektek. S bár egyik szemem sír, a másik nevet, mégis meg szeretnék válni a kis Viragomtól.

2000-es, 5000 km, garázsban tartott, kitűnő állapot, egyedi fényezés (gyárilag).

iá.: 650.000 HUF

Érd.: cujethu@freemail.hu vagy 30/239-74-89
Lapar!
Azaz 1esben gázzal 2.ban már igen aktív kuplung használattal nem épp motor váltó és kuplung kimélő de nagyon ritkán azért belefér,1kis ellen kormányzással élvezetesen csúszik a segge:)
Fura h a nagyvasak ugyanezt művelik száraz aszfalton
Lapar

köszönöm a soraid. Épp ez volt, ami engem érdekelt.
Ja 250-es ugyanaz tökre, csak nagyobb motorteljesítmény.
brembo!

Pár szó: Virago: fékei a nagy chopperekhez képest jobbak (valszeg, mert könnyebb), turamotoroktól sem rosszabb.
sebesség: Max : 90, esetleg 100, ha jó kedve van. Egyes júzerek szerint 110 is, de még olyat nem láttam.
Gyorsulás: 1.4-1.6-os átlagjárgányoknak elé merek állni a lámpánál, a fölött nem nagyon. 1.6 elé sem, ha látom, hogy "sportos" tipusu a driver.
Fogyi: 2,8-3,5 nincs kímélve nagyon.
Ennyi röviden, ha konkrétum érdekel, kérdezz!
OldPiet!

Látom, neked van "görhokedlid" is.
Valaki mondta, hogy nagyon szar a futóművük a motorokhoz képest. Tényleg így van?
Melyikkel kezdtél kétkerekezni?
repsolaci!

Mi az, hogy driftelni?
Csapatni a farát?
Dehogy már régóta Alohával köszönök,néha rámjön néha nem
Szörfözöl hogy igy köszöntél?
sziasztok

Ha megkérlek benneteket, irnátok pár szót a 125 és 250 - es "kismotorokról" ? Gondolok a menettulajdonságokra, sebességre, fogyasztásra. Előre is köszönön mindenkinek.
ALoha népek!Visszatértem
Megint van net:)
csak annyit h ma este felhoztam a hondát driftelni a vizesfüvön :D
jobb minta fűnyíró
Én olyan 600-650-re gondoltam!

Tudom van kevesebbért is, de ebben garantált a km, meg egyébként is meg kell nézni.

Ha valakit érdekel, keressen ITT, vagy cujethu@freemail.hu!
cujethu!

Csak kíváncsiságból kérdem, mennyit gondolsz kérni a gépért?
Kb. 550-700-ig látni hasonlókat a neten. Te hová helyezed a tied árkategóriában?
"Pöcc, és már ketyegett is"

Szerintem nagyon könnyen indulnak a kis Virago-k hidegben. Nekem -10 °C-ban is könnyen indult. (tavaly télen, idén nem volt ilyen)
A YBR topicon pedig eléggé panaszkodnak a népek, hogy előfordul hidegindítási probléma.
Biztos, hogy a porlasztófűtésnek is van benne szerepe.
Hát az elég hasalós, a csuklód hamarabb fog elfáradni, mint a sárkányon.
Nekem akkor inkább kellene a Varadero nagyobban.
Nincs ez 250-esben?
Haccázas tudom, hogy van, de nem akarok annyi adót, meg kötelezőt fizetni.
A kötelező 350 ccm-ig elviselhető, afölött mindegy, hogy 400-as, vagy 1600-as.
Sziasztok!

Hát asszem megfagytam!!!

De megérte !!!

Felébresztettem téli álmából a kis Viragom és kerültünk egy pár km-t. Pöcc, és már ketyegett is. Egy darabig szivatóval aztán anélkül, mintha tegnap állítottam volna le a garázsba.

Említettem már itt is, hogy a nyáron eladó lesz. S már 99 %-ig el volt döntve, hogy Suzuki GSF650 (Bandit) lesz helyette.

Hát most el bizonytalanodtam....

Abban biztos vagyok, hogy nagyobbat szeretnék, de a Cruiser feeling-ről nem szivesen mondanék le.

Lehet veszélyben a Bandit ... ?
Cső!Nincs netem ismeretlen ideig de azért motorozni lehet:)
Varaderoról annyit h a kis VT blokkja van benne és 50alatt van hozzá sport dob és rendszer amitől sokkal erőseb lesz ha valakinek nem elég a gyári
Igen, az is V2-es. Itt az adatlapja.

Motor
Motortípus: Vízhűtésű 90° V2, négyütemű, katalizátorral
Hengerűrtartalom: 125 cm³
Furat x löket: 42 × 45 mm
Kompresszióviszony: 11,8:1
Keverékképzés: 2 × Ø 22 mm állandó nyomású porlasztó
Teljesítmény: 11 kW (15 LE) @ 11000 1/min
Forgatónyomaték: 10,5 Nm @ 8500 1/min
Gyújtás: Tranzisztoros
Indítás: Elektromos

Erőátvitel
Sebességváltó: 5 sebességes
Szekunder hajtás: Lánc